Wat schattig dat de kittens naar je toe komenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
De kittens doen het goed, aardig actieve beestjes. In tegenstelling tot moeders zijn ze niet schuw, ze spugen en blazen een beetje als ze me aan zien komen maar dat gaat snel over in nieuwsgierigheid en dan ben ik hun klimrek
Moeders ziet het van afstand een beetje aan maar lijkt er geen moeite mee te hebben, ze liggen ook nog steeds op dezelfde plek. Als ze het allemaal niet zou vertrouwen zou ze ze inmiddels wel weer verplaatst hebben. Ze is tegenwoordig zelf wel steeds langer bij ze weg dus dan liggen die hongerige dingen te roepen
Zijn er geen instanties met vrijwilligers die zwerfkatten steriliseren?quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
De kittens doen het goed, aardig actieve beestjes. In tegenstelling tot moeders zijn ze niet schuw, ze spugen en blazen een beetje als ze me aan zien komen maar dat gaat snel over in nieuwsgierigheid en dan ben ik hun klimrek
Moeders ziet het van afstand een beetje aan maar lijkt er geen moeite mee te hebben, ze liggen ook nog steeds op dezelfde plek. Als ze het allemaal niet zou vertrouwen zou ze ze inmiddels wel weer verplaatst hebben. Ze is tegenwoordig zelf wel steeds langer bij ze weg dus dan liggen die hongerige dingen te roepen
Mooi dat het nog steeds zo goed gaat en dat ze nog steeds op dezelfde plek liggenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:44 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. tijd voor eenen een beschuitje aardbeien
Ja, de pest is dat die poes zich moeilijk laat vangen. Ik heb contact met een stichting die 2 van die kittens straks gaat plaatsen bij mensen thuis, die gaan dan ook weer proberen moeders te vangen om te steriliseren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn er geen instanties met vrijwilligers die zwerfkatten steriliseren?
Dat had ik vorige week toen de geschilde asperges weer aanbieding waren bij de Plusquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen!
laat het je smaken![]()
moest gister nog aan je denken toen ik weer eens asperges at hahahaha
haha zag gister ze nu bij de jumbo goedkoop zijn!!!quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week toen de geschilde asperges weer aanbieding waren bij de Plusik wilde het nog melden hier voor je maar ben het later vergeten
Goed dat ze er maar kort zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
die van de Jumbo zijn lekker, lekker dikke met smaak
nog steeds gaat dit over asperges![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goed dat ze er maar kort zijn![]()
Ik heb ze ook weer n huisin de tijd dat ze er zijn maak ik het zeker wel twee keer per week
jaa liggen hier ook in de koelkastquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:08 schreef lojanda het volgende:
Er zijn ook weer heerlijke dikke perziken en nectarines.. vind ik ook zo lekker
Kersten ook een bakje van leeg gegeten deze week en aardbeienquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boh krijg trek hier
Ben geen grote fruit eter maar nectarines en meloenen vind ik wel erg lekker. Maar het lekkerste vind ik toch altijd nog kersen
Ik heb gisteren een watermeloen geschild en in stukken gesneden. We hebben er gisteren al wat van op en vandaag dermate waarschijnlijk.. zo lekker als dat ijskoud isquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa liggen hier ook in de koelkast![]()
en deze week een watermeloen opgegeten![]()
Oeh lekkere lunchquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een watermeloen geschild en in stukken gesneden. We hebben er gisteren al wat van op en vandaag dermate waarschijnlijk.. zo lekker als dat ijskoud is![]()
Vanmiddag voor de lunch maak ik een ciabatta met gegrilde perzik serranoham burrata rucola tomaat honing en basilicum![]()
Dat vind ik het heerlijke aan de lente en zomer.. het verse fruit en de groenten
Kersen zijn ook heerlijk.. ik vind eigenlijk al het zomer fruit heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boh krijg trek hier
Ben geen grote fruit eter maar nectarines en meloenen vind ik wel erg lekker. Maar het lekkerste vind ik toch altijd nog kersen
Goedemorgen,mag ik u wat vragen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:44 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. tijd voor eenen een beschuitje aardbeien
Hi Fresh.. natuurlijk mag datquote:
Uw post van gister over Tom en Alice en het leeftijdsverschil.Wat bedoelde u daarmee?quote:
U?quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uw post van gister over Tom en Alice en het leeftijdsverschil.Wat bedoelde u daarmee?
Van wie is dit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |