Prima nachtje.Jij dan?quote:
Echt kudt, de laatste tijd heel onrustig in bed. Te vaak wakker en woelen en draaien.quote:
Dat kan je zeker goed doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt kudt, de laatste tijd heel onrustig in bed. Te vaak wakker en woelen en draaien.
Hopelijkj is dat ook weer snel voor bij dat onrustig gevoel.
Maar..... straks een uur een ontspannende massage, kijk er naar uit
O, hoe kan dat? Misschien de spanning van wat de afgelopen tijd speelt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan je zeker goed doen.
Soul voelt zich de laatste dagen ook niet echt fijn.
Zou kunnen,maar ook dat onrustige gevoel en slecht slapen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoe kan dat? Misschien de spanning van wat de afgelopen tijd speelt?
Vervelend, heb dus precies hetzelfde, en ik sliep al slecht.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou kunnen,maar ook dat onrustige gevoel en slecht slapen.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, heb dus precies hetzelfde, en ik sliep al slecht.
Hopelijk is het snel over. Doe haar maar de groetjes als je wilt
thnxquote:
GM.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar op een of ander manier geen een van alle loslaten.
Las dat Babet en Marciano ook een relatie hebben, dat had ik echt nooit gedacht
Ik dacht is ff om de druk er af te halen voor daarquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Die 2 lagen in de loods al te vozen.
Met z'n lucifersbeentjes onder de romp.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht is ff om de druk er af te halen voor daar
Maar ik dacht dat Babet nooit zo klein manneke zou date
Vind het maar een engnekkerdquote:Op woensdag 29 mei 2024 09:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met z'n lucifersbeentjes onder de romp.
Wel een macho-figuur, en daar valt ze op.
Was zeker niet mijn favoriet, en ook erg bazig, misschien heeft ze zo'n figuur nodigquote:
Daarom, en ik kan er ook niet wakker van liggen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 mei 2024 09:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was zeker niet mijn favoriet, en ook erg bazig, misschien heeft ze zo'n figuur nodig
Ze komen er gewoon met zijn tweeën achter of het werkt op langere termijn.
Foto die er bij is geplaatst is zeker ouder.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar op een of ander manier geen een van alle loslaten.
Las dat Babet en Marciano ook een relatie hebben, dat had ik echt nooit gedacht
Nogmaals goedemorgen Birdiequote:Op woensdag 29 mei 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]marciano had toch ook een relatie?
die glibberden al over elkaar heen in jvjl
en goedemorgen hier![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]marciano had toch ook een relatie?
die glibberden al over elkaar heen in jvjl
en goedemorgen hier![]()
Oh ja! maar toen ik nog niet actief.. heb nog BB gekeken toenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Marciano lag vanaf week 1 eerst maanden achter de kont van Kim W. daar in die loods
Heb je Kim W helemaal niet meegemaakt dan? Die was geloof ik al weg toen BB afgelopen was.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja! maar toen ik nog niet actief.. heb nog BB gekeken toen
Kleine stukjes maar.. ik keek af en toe naar ejvjl. Die was inderdaad al weg toen BB afgelopen was.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je Kim W helemaal niet meegemaakt dan? Die was geloof ik al weg toen BB afgelopen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |