Nee, joh, ze moesten allemaal naar het EKquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er waren vacatures omdat een groot deel van de redactie aan de slag zou gaan bij het kabinet Plasterk I?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Facepalm.gif
Je zou voor de grap eens moeten gaan kijken bij daklozenorganisaties.
Daar doen migranten vrijwilligerswerk?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Facepalm.gif
Je zou voor de grap eens moeten gaan kijken bij daklozenorganisaties.
Ja als iedereen de zelfde agenda gebruikt ben je alle overzicht kwijt. Duh.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Journalisten zijn niet objectief
ze hebben allemaal hun eigen agenda
afhankelijk bij welke club ze zitten
objectieve journalisten bestaan niet
ze zitten altijd in de reet van iemand
Ja wel jammer. Lijkt mij toffe job bij zo'n invloedrijk mediabedrijf.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze gaven de voorkeur aan een andere kandidaat, die afkomstig was uit de eigen organisatie. Maar goed/leuk gesprek gehad met de chef van de politieke redactie.
Jammer maar helaas. We geven echter niet op. Binnenkort gesprek met de politieke chef binnen onze eigen organisatie.
Zou gewoon solliciteren bij Ongehoord Nederland dan, stuk kansrijker.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja wel jammer. Lijkt mij toffe job bij zo'n invloedrijk mediabedrijf.
Ik heb geen journalistiek gestudeerd, maar mij zou het ook wel wat lijken. Ben ook wel nieuwsjunkie en dan met name aandacht voor geo-politiek. Sluit niet uit dat ik ooit een cv de deur uit doe
Ben niet van de complotten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou gewoon solliciteren bij Ongehoord Nederland dan, stuk kansrijker.
Overzicht is iets wat jezelf in de hand hebquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja als iedereen de zelfde agenda gebruikt ben je alle overzicht kwijt. Duh.
Nou ja, stilte, laten we dat nog maar even afwachtenquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:24 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, de komende weken dus stilte en ze maken zelfs de premier niet bekend... je zou toch zeggen dat op een gegeven moment die premier bij de gesprekken gaat zitten, die moet toch met de rest aan de slag. En je kunt toch niet een potentieel MinFin bellen, die vraagt wie de premier wordt en dan zeggen 'dat merk je over een paar weken'. En als eenmaal enkele tientallen mensen het weten, komt het altijd op straat.
Ik had verwacht dat je op de vraag 'Wat zou je doen als de Duitsers weer binnenvallen?' niet het correcte antwoord 'heulen met de vijand' had gegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze gaven de voorkeur aan een andere kandidaat, die afkomstig was uit de eigen organisatie. Maar goed/leuk gesprek gehad met de chef van de politieke redactie.
Jammer maar helaas. We geven echter niet op. Binnenkort gesprek met de politieke chef binnen onze eigen organisatie.
Dat zijn parodie filmpjes. En je kan ook iets kijken zonder dat je het overal mee eens bent. Ik kijk ook naar BNN-vara, en ook dáár ben ik het niet altijd eens.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pro-tip: Post je ON filmpjes dan voortaan in BNW en niet hier?
2 van de 4 gaan al trillen als ze een dag het Post-knopje op X niet hebben aangeraakt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, stilte, laten we dat nog maar even afwachten
Die stilte is niet houdbaar uiteraard maar het zegt me vooral dat ze echt geen andere MP hebben op presenteerblaadje.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:24 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, de komende weken dus stilte en ze maken zelfs de premier niet bekend... je zou toch zeggen dat op een gegeven moment die premier bij de gesprekken gaat zitten, die moet toch met de rest aan de slag. En je kunt toch niet een potentieel MinFin bellen, die vraagt wie de premier wordt en dan zeggen 'dat merk je over een paar weken'. En als eenmaal enkele tientallen mensen het weten, komt het altijd op straat.
het was sowieso grote bullshit dat ze met Plassterk kwamenquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die stilte is niet houdbaar uiteraard maar het zegt me vooral dat ze echt geen andere MP hebben op presenteerblaadje.
Vooral doen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja wel jammer. Lijkt mij toffe job bij zo'n invloedrijk mediabedrijf.
Ik heb geen journalistiek gestudeerd, maar mij zou het ook wel wat lijken. Ben ook wel nieuwsjunkie en dan met name aandacht voor geo-politiek. Sluit niet uit dat ik ooit een cv de deur uit doe
Het had al gescheeld als meer dan 10% van het hoofdlijnenakkoord uitvoerbaar zou zijn. Maar helaas.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Het zou al schelen als P.O ergens burgermeester of commissaris van de Koning zou worden..
Gewoon de krantenknipsels in de gaten houdenquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die stilte is niet houdbaar uiteraard maar het zegt me vooral dat ze echt geen andere MP hebben op presenteerblaadje.
Kan je je nick aanpassen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was sowieso grote bullshit dat ze met Plassterk kwamen
wat had plassterk met deze 4 partijen
helemaal geen fuk
waarschijnlijk heeft wilders in het verleden een paar leuke gesprekjes met deze man gehad en op grond daarvan moest hij mp worden
te zielig voor woorden
de mp moet gewoon vanuit 1 van de vier partijen zelf komen
maar dat willen die 4 partijen niet
er moet een soort spel van neutraliteit gespeeld worden richting alle 4 partijen
het is een fukking SCHERTSVERTONING
als jij een goede voor me verzintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |