abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213653847
Ik denk dat Yesilguz Kees is, Caroline is Ma Flodder, Geert is Sjonnie en Omtzigt is dan Sjakie.

Oh ja met vluchtelingen, als je ze niks biedt zullen ze wel in de illegaliteit gaan. Moet je weer geld aan opsporing uitgeven. Klinkt dat de buitenlander hater dan beter in de oren, dat er meer geld heen gaat maar niet meer naar opvang nu naar straffen.
pi_213654139
wanneer wordt bekend gemaakt wie beoogd minister-president wordt?
pi_213654154
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 07:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als die persoon het zelf weet, denk ik. Misschien komen ze daar vandaag wel uit. Zo niet, dan gaan die 5 weken wel extreem krap worden, want zonder premier kun je ook de rest van de puzzel nooit leggen. Allereerst omdat mensen van buiten zullen willen weten wie de premier is, daarnaast ook omdat als 1 van de partijen de premier levert de hele puzzel anders is dan als de premier onpartijdig is.

Dijkgraaf en Van Zwol hebben gister ontkend. Kamp ontkende al eerder. Verder gaat de naam Van Eijck nog rond, veel meer namen zie ik verder niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213654172
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 07:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vanavond op SBS6 tussen Peter Gillis en Shownieuws in
pi_213654315
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 00:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Deze boosheid bedoel ik dus. Links laat zich echt ongelofelijk kennen.
Zou je mij iets uit kunnen leggen, omdat ik het niet begrijp? De PVV heeft zich de afgelopen jaren, in niet misselijke bewoordingen uitgelaten over: het parlement, journalisten, Europa, migranten, collega politici, Islamieten en links.

Kun jij mij uitleggen waarom “Links zich ongelofelijk laat kennen” met het betoog van Probeer, terwijl eerder woorden als “nep parlement”, “tuig van de richel” en “heks” gewoon harde oppositie was?
  donderdag 23 mei 2024 @ 08:36:30 #7
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213654398
Nou the day after. Zouden de boeren fris en fruitig zijn opgestaan na debacle van Caroline gisteren? Caroline verwijt het kabinet voor zwalkend beleid maar zwalkt gisteren zelf nog het meest door hele klimaatfonds op te blazen. Dan ben ik nog aardig.

Als ik de reacties onder deze tweet lees dan geloven de boeren helaas nog steeds in sprookjes...

twitter
  donderdag 23 mei 2024 @ 08:38:16 #8
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213654408
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 08:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou the day after. Zouden de boeren fris en fruitig zijn opgestaan na debacle van Caroline gisteren? Caroline verwijt het kabinet voor zwalkend beleid maar zwalkt gisteren zelf nog het meest door hele klimaatfonds op te blazen. Dan ben ik nog aardig.

Als ik de reacties onder deze tweet lees dan geloven de boeren helaas nog steeds in sprookjes...

[ x ]
Maar als boeren iets willen, dan kan dat ook. Dat is de boerenmentaliteit!

Domme gelul ook weer over dat generaties lang boeren. Dodelijk vermoeiend.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 mei 2024 @ 08:50:39 #9
426493 crew  PippenScottie
pi_213654468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 08:21 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Zou je mij iets uit kunnen leggen, omdat ik het niet begrijp? De PVV heeft zich de afgelopen jaren, in niet misselijke bewoordingen uitgelaten over: het parlement, journalisten, Europa, migranten, collega politici, Islamieten en links.

Kun jij mij uitleggen waarom “Links zich ongelofelijk laat kennen” met het betoog van Probeer, terwijl eerder woorden als “nep parlement”, “tuig van de richel” en “heks” gewoon harde oppositie was?
In de VS noemen ze dit “rules for thee, not for me”

Wij kunnen het gewoon hypocriet noemen.
My friends all drive horses
pi_213654914
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 08:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
In de VS noemen ze dit “rules for thee, not for me”

Wij kunnen het gewoon hypocriet noemen.
Jaaaaa, maar nu kun je lachen om de "tranen van links", in de VS stem je dan op een verkrachter en fraudeur en in Nederland op een veroordeelde haatzaaier die de voorgaande teksten produceerde.

En ik zou willen dat het gechargeerd was.
  donderdag 23 mei 2024 @ 10:02:45 #11
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213654979
Ik hoor net een reclame op de radio dat je bij de Rabobank een rekening voor je kind kan openen die 'regenboogrekening' heet.

Ik voorspel kamervragen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213655038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 04:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat Yesilguz Kees is, Caroline is Ma Flodder, Geert is Sjonnie en Omtzigt is dan Sjakie.
pi_213655212
Ik vond de benaming "Kabinet Hoe dan?" van Bikker ook wel sterk, al zou ik het Kabinet Hoe en wie dan?" willen noemen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213655258
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 10:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Godverdomme :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 23 mei 2024 @ 10:51:19 #15
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_213655264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 10:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die was hier al 2 keer gepost, waaronder door jezelf. Lijkt me niet echt nuttig dat steeds te herhalen als je geen reactie krijgt omdat niemand ON serieus neemt.
Klopt wat je schrijft.
Maar jullie herhalen ook jezelf, dus ik dacht, waarom ik niet?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 23 mei 2024 @ 11:29:23 #16
408813 crew  trein2000
pi_213655595
Opbokken met die linkdumps.
zie email 27 oktober
  Trouwste user 2022 donderdag 23 mei 2024 @ 11:55:31 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_213655823
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2024 10:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je verwacht dat we hier naar onzin van ON gaan kijken? :')
Zo weer genieten. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 23 mei 2024 @ 12:25:04 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_213656117
Mona Keijzer nu bij ON. van der Plas heeft het geweldig gedaan en hield zich in door Jetten niet te slopen. Verder weer heerlijke televisie. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 23 mei 2024 @ 12:25:50 #19
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_213656126
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:29 schreef trein2000 het volgende:
Opbokken met die linkdumps.
Zo nu en dan een leuk filmpje kan toch wel ?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_213656162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 01:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik vind jouw voorbeelden niet sterk.
Dat mag.

quote:
Het asielprobleem is een kunstmatig probleem. Wij zijn zo vrijgevig en goed om mensen hier op te vangen en deel te maken van onze maatschappij.
Heeft niet zoveel met onze vrijgevigheid te maken, maar meer met decennia lang van doelbewuste waardeloos beleid mbt migratie (zowel asiel als arbeid) en woningbouw.

quote:
Tja, als dat je basishouding is, geloven in zielige vluchtelingen die opgenomen moeten worden, dan moet je de keten versterken, opvangplekken creëren, huizen bouwen, investeren in taallessen, begeleiding etc.
Klopt. Maar dat is systematisch en bewust niet gedaan.

quote:
Nu wordt er gewoon voor gekozen om het spel niet meer te spelen. Dan is de gok/verwachting dat men wel naar een ander land gaat. En ik vermoed dat 't daadwerkelijk zo werkt, want er is voor de mensen die meerdere veilige landen doorkruizen om hier te komen natuurlijk geen echte reden om naar hier te komen.
Mjah, is inderdaad niet veel meer dan een grote gok. En ik vind dat 'doubling down / alles of niets' nogal stompzinnig. We gaan wel weer zien wie of wat onze beleidsmakers de schuld gaan geven wanneer het niet zo uitpakt zoals ze hopen, want aan enige zelfreflectie mbt migratie ontbreekt het rechts al sinds de jaren 70.
"Pools are perfect for holding water"
pi_213656257
Vind het trouwens potsierlijk hoezeer de vissers en boeren op een voetstuk worden geplaatst door dit kabinet, om met hetzelfde gemak tienduizenden ambtenaren op straat te willen zetten en de journalistiek en cultuursector de middelvinger te geven met forse btw-verhogingen.

Voor alle duidelijkheid: ik gun boeren en vissers het allerbeste, maar hun beroepsgroep is voor een deel gewoon aan het uitsterven. Maar het nieuwe kabinet dicht deze mensen een haast mythische status toe.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 23 mei 2024 @ 12:41:13 #22
408813 crew  trein2000
pi_213656285
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zo nu en dan een leuk filmpje kan toch wel ?
Bagger van ON voegt niets toe.
zie email 27 oktober
pi_213656311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het trouwens potsierlijk hoezeer de vissers en boeren op een voetstuk worden geplaatst door dit kabinet, om met hetzelfde gemak tienduizenden ambtenaren op straat te willen zetten en de journalistiek en cultuursector de middelvinger te geven met forse btw-verhogingen.

Voor alle duidelijkheid: ik gun boeren en vissers het allerbeste, maar hun beroepsgroep is voor een deel gewoon aan het uitsterven. Maar het nieuwe kabinet dicht deze mensen een haast mythische status toe.
BTW-verhogingen komen niet bij ondernemers terecht, maar bij particulieren. De eindconsument.
pi_213656314
Van mij mogen die Flodder foto’s en ON filmpjes in het politieke meme’s topic.
  donderdag 23 mei 2024 @ 12:46:33 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213656328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

En als dat nou om 30% van de bevolking of van het BNP ging, dan zou ik het nog snappen. Maar het zijn geen 45 zetels, het zijn er maar 7 en het is echt een klein deel van onze bevolking en onze economie. Niet dat je ze dan maar moet vergeten, maar het is inderdaad compleet uit verhouding.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')