Als die persoon het zelf weet, denk ik. Misschien komen ze daar vandaag wel uit. Zo niet, dan gaan die 5 weken wel extreem krap worden, want zonder premier kun je ook de rest van de puzzel nooit leggen. Allereerst omdat mensen van buiten zullen willen weten wie de premier is, daarnaast ook omdat als 1 van de partijen de premier levert de hele puzzel anders is dan als de premier onpartijdig is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
wanneer wordt bekend gemaakt wie beoogd minister-president wordt?
Vanavond op SBS6 tussen Peter Gillis en Shownieuws inquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
wanneer wordt bekend gemaakt wie beoogd minister-president wordt?
Zou je mij iets uit kunnen leggen, omdat ik het niet begrijp? De PVV heeft zich de afgelopen jaren, in niet misselijke bewoordingen uitgelaten over: het parlement, journalisten, Europa, migranten, collega politici, Islamieten en links.quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze boosheid bedoel ik dus. Links laat zich echt ongelofelijk kennen.
Maar als boeren iets willen, dan kan dat ook. Dat is de boerenmentaliteit!quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou the day after. Zouden de boeren fris en fruitig zijn opgestaan na debacle van Caroline gisteren? Caroline verwijt het kabinet voor zwalkend beleid maar zwalkt gisteren zelf nog het meest door hele klimaatfonds op te blazen. Dan ben ik nog aardig.
Als ik de reacties onder deze tweet lees dan geloven de boeren helaas nog steeds in sprookjes...
[ x ]
In de VS noemen ze dit “rules for thee, not for me”quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou je mij iets uit kunnen leggen, omdat ik het niet begrijp? De PVV heeft zich de afgelopen jaren, in niet misselijke bewoordingen uitgelaten over: het parlement, journalisten, Europa, migranten, collega politici, Islamieten en links.
Kun jij mij uitleggen waarom “Links zich ongelofelijk laat kennen” met het betoog van Probeer, terwijl eerder woorden als “nep parlement”, “tuig van de richel” en “heks” gewoon harde oppositie was?
Jaaaaa, maar nu kun je lachen om de "tranen van links", in de VS stem je dan op een verkrachter en fraudeur en in Nederland op een veroordeelde haatzaaier die de voorgaande teksten produceerde.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In de VS noemen ze dit “rules for thee, not for me”
Wij kunnen het gewoon hypocriet noemen.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat Yesilguz Kees is, Caroline is Ma Flodder, Geert is Sjonnie en Omtzigt is dan Sjakie.
Godverdommequote:
Klopt wat je schrijft.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die was hier al 2 keer gepost, waaronder door jezelf. Lijkt me niet echt nuttig dat steeds te herhalen als je geen reactie krijgt omdat niemand ON serieus neemt.
Zo weer genieten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je verwacht dat we hier naar onzin van ON gaan kijken?
Dat mag.quote:Op donderdag 23 mei 2024 01:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind jouw voorbeelden niet sterk.
Heeft niet zoveel met onze vrijgevigheid te maken, maar meer met decennia lang van doelbewuste waardeloos beleid mbt migratie (zowel asiel als arbeid) en woningbouw.quote:Het asielprobleem is een kunstmatig probleem. Wij zijn zo vrijgevig en goed om mensen hier op te vangen en deel te maken van onze maatschappij.
Klopt. Maar dat is systematisch en bewust niet gedaan.quote:Tja, als dat je basishouding is, geloven in zielige vluchtelingen die opgenomen moeten worden, dan moet je de keten versterken, opvangplekken creëren, huizen bouwen, investeren in taallessen, begeleiding etc.
Mjah, is inderdaad niet veel meer dan een grote gok. En ik vind dat 'doubling down / alles of niets' nogal stompzinnig. We gaan wel weer zien wie of wat onze beleidsmakers de schuld gaan geven wanneer het niet zo uitpakt zoals ze hopen, want aan enige zelfreflectie mbt migratie ontbreekt het rechts al sinds de jaren 70.quote:Nu wordt er gewoon voor gekozen om het spel niet meer te spelen. Dan is de gok/verwachting dat men wel naar een ander land gaat. En ik vermoed dat 't daadwerkelijk zo werkt, want er is voor de mensen die meerdere veilige landen doorkruizen om hier te komen natuurlijk geen echte reden om naar hier te komen.
Bagger van ON voegt niets toe.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo nu en dan een leuk filmpje kan toch wel ?
BTW-verhogingen komen niet bij ondernemers terecht, maar bij particulieren. De eindconsument.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het trouwens potsierlijk hoezeer de vissers en boeren op een voetstuk worden geplaatst door dit kabinet, om met hetzelfde gemak tienduizenden ambtenaren op straat te willen zetten en de journalistiek en cultuursector de middelvinger te geven met forse btw-verhogingen.
Voor alle duidelijkheid: ik gun boeren en vissers het allerbeste, maar hun beroepsgroep is voor een deel gewoon aan het uitsterven. Maar het nieuwe kabinet dicht deze mensen een haast mythische status toe.
En als dat nou om 30% van de bevolking of van het BNP ging, dan zou ik het nog snappen. Maar het zijn geen 45 zetels, het zijn er maar 7 en het is echt een klein deel van onze bevolking en onze economie. Niet dat je ze dan maar moet vergeten, maar het is inderdaad compleet uit verhouding.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het trouwens potsierlijk hoezeer de vissers en boeren op een voetstuk worden geplaatst door dit kabinet, om met hetzelfde gemak tienduizenden ambtenaren op straat te willen zetten en de journalistiek en cultuursector de middelvinger te geven met forse btw-verhogingen.
Voor alle duidelijkheid: ik gun boeren en vissers het allerbeste, maar hun beroepsgroep is voor een deel gewoon aan het uitsterven. Maar het nieuwe kabinet dicht deze mensen een haast mythische status toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |