SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geniet er van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
staat op fok
Daar brandt de zon; het is een zomerse dag in mei. Tijd voor Holunderschorle mit Minz.
Aan het eind van de dag zijn we twee Schallplattenladen en vijf terrassen verder.
De verre vriend kijkt op van zijn Latte en vraagt: 'Nichts gekauft?'
'Nö,' zeg ik in mijn Steinkohlendeutsch. 'Hab schon ein Schallplatt.'![]()
Wat leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Uber?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een prive taxiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Google maar even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dennis Schouten vermist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je krabben.quote:Op donderdag 23 mei 2024 03:33 schreef mario390 het volgende:
mijn poesje is an jeuken
staat in nederlandse magazin
sextreme sept. 2006They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Party.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mucke broh“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja alleen voor jan denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben nog even slaap pakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten Mikey.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gevierd hebben we dienstag al van
10 00 ochtend
zaterdag gaan we eten daar komen
nog en paar mensen
daar kunn ik ook mijn verjaardag betje
vieren![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 03:57 schreef mario390 het volgende:
gevierd hebben we dienstag al van
10 00 ochtend
zaterdag gaan we eten daar komen
nog en paar mensen
daar kunn ik ook mijn verjaardag betje
vieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"dom". Ik weet niet wat "dome" betekend.quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou toch op dome kind![]()
![]()
ik gaa je melden
En verder is het "ik ga" en niet "ik gaa"![]()
quote:quote:Op donderdag 23 mei 2024 03:33 schreef mario390 het volgende:
mijn poesje is an jeuken
staat in nederlandse magazin
sextreme sept. 2006![]()
Europapa.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
goedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
ja moet zo gaan werkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Sta jij echt zo vroeg op?
Oh en goedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Werk je nog steeds bij dezelfde instelling of tegenwoordig ergens anders?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja moet zo gaan werken![]()
zelfde instelling andere locatie// hoe is het met jou?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij dezelfde instelling of tegenwoordig ergens anders?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hier wel goed. Vandaag weer begonnen met werken en woensdag is meestal mijn drukste dag in de week, maar nu dus helemaal. Morgen al iets minder druk en vrijdag maar 1 vergadering (dus kan ik "echt" werk verrichten). En dan maandag weer vrijquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zelfde instelling andere locatie// hoe is het met jou?(memorial day, soort van 4 mei en 2de paasdag gecombineerd. Herdenken van doden uit oorlogen en iedereen gaat winkelen voor meubels)
![]()
wouw een drukke tijd voor de boeg.. ow en gelukkig extra dag vrij voor de boeg voor je... was je vakantie leuk?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier wel goed. Vandaag weer begonnen met werken en woensdag is meestal mijn drukste dag in de week, maar nu dus helemaal. Morgen al iets minder druk en vrijdag maar 1 vergadering (dus kan ik "echt" werk verrichten). En dan maandag weer vrij(memorial day, soort van 4 mei en 2de paasdag gecombineerd. Herdenken van doden uit oorlogen en iedereen gaat winkelen voor meubels)
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt enorm tof! Eerst kamperen en wandelen in de smoky mountains en de bergen/bossen zijn daar echt mooi. Wel diverse dagen regen gehad, maar dat drukt de pret niet echt. Daarna nog een dagje dollywood en paar dagen nashville (gedanst en bands gezien). Hoewel de gekte van Nashville (de gillende vrijgezellen feestjes beginnen al om 10 uur 's ochtends) wel een beetje stressvol kunnen zijn na een week rust.quote:
's ochtends wakker worden met het geluid van een beekje op de achtergrond, dan koffie maken en oog in oog te staan met een elkDat je door ijskoud water tot je knieën moet waden op sommige paden neem je graag voor lief
![]()
wouw dat is een toffe vakantie geweest. had he dans moves wel willen zienquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt enorm tof! Eerst kamperen en wandelen in de smoky mountains en de bergen/bossen zijn daar echt mooi. Wel diverse dagen regen gehad, maar dat drukt de pret niet echt. Daarna nog een dagje dollywood en paar dagen nashville (gedanst en bands gezien). Hoewel de gekte van Nashville (de gillende vrijgezellen feestjes beginnen al om 10 uur 's ochtends) wel een beetje stressvol kunnen zijn na een week rust.
's ochtends wakker worden met het geluid van een beekje op de achtergrond, dan koffie maken en oog in oog te staan met een elkDat je door ijskoud water tot je knieën moet waden op sommige paden neem je graag voor lief
![]()
![]()
![]()
![]()
fijn dat je vakantie gaaf was . gaat snel voorbij he als je naar je zin hebt?
In het begin lijkt het langzaam te gaan, maar voor je het weet is het bijna over. Maar verder was het een hele leuke vakantie. Geen aanrader voor mensen die niet van kamperen houdenquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wouw dat is een toffe vakantie geweest. had he dans moves wel willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
fijn dat je vakantie gaaf was . gaat snel voorbij he als je naar je zin hebt?
![]()
Over 2 maanden weer weg, maar dan voor werk (conferentie). Misschien in September weer even (korte) vakantie![]()
kom je ook nog keer naar Nederland?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
In het begin lijkt het langzaam te gaan, maar voor je het weet is het bijna over. Maar verder was het een hele leuke vakantie. Geen aanrader voor mensen die niet van kamperen houden![]()
Over 2 maanden weer weg, maar dan voor werk (conferentie). Misschien in September weer even (korte) vakantieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maybe. Er zijn maar 2 redenen momenteel om naar Nederland te gaan, 1 daarvan is als mijn moeder overlijdt. Maar dat mens blijft maar levenquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom je ook nog keer naar Nederland?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Maybe. Er zijn maar 2 redenen momenteel om naar Nederland te gaan, 1 daarvan is als mijn moeder overlijdt. Maar dat mens blijft maar levenow je moeder is een harde dame .. gelukkig maar
Ik was met kerst 2020 nog daar naar toe gegaan omdat het enorm berg afwaarts ging toen. Enorm gekloot met reizen toen, want covid. Maar ze leeft nog steeds, hoewel ik me afvraag of ze nog weet wie ik benquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ow je moeder is een harde dame .. gelukkig maar
![]()
ah dementie? ja reizen was toen drama.... vind de reis amerika nederland toch al lang... en 4 jaar later is ze er nog bikkel hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was met kerst 2020 nog daar naar toe gegaan omdat het enorm berg afwaarts ging toen. Enorm gekloot met reizen toen, want covid. Maar ze leeft nog steeds, hoewel ik me afvraag of ze nog weet wie ik benFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Onkruid vergaat niet. Dat zou het familie motto kunnen zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ah dementie? ja reizen was toen drama.... vind de reis amerika nederland toch al lang... en 4 jaar later is ze er nog bikkel hoor
Net de laatste was in de droger gedaan en dan heb ik alle was van de vakantie gedaanDaarna komt het opvouwen
Maar dat komt morgen wel, ik ga slapen
![]()
Werk ze nog.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Dat zou het familie motto kunnen zijn
Net de laatste was in de droger gedaan en dan heb ik alle was van de vakantie gedaanDaarna komt het opvouwen
Maar dat komt morgen wel, ik ga slapen
![]()
Werk ze nog. trusten devFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
goedemorgen moonFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
even koffie pakkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
goedemorgenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja moet werken maar ben veel te vroeg wakkerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
oh nou zet toch maar voor zekerheid je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zet altijd een wekker maar dat is eigenlijk overbodig, ben meestal voor de wekker wakkerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh nou zet toch maar voor zekerheid je weet maar nooit![]()
slim .. want je verslapen is nooit fijn, gehele dag loop je achter feiten aanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Klopt, als ik me verslaap wat heel zelden gebeurd dan loopt er in de hele dag van alles mis,quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
slim .. want je verslapen is nooit fijn, gehele dag loop je achter feiten aan![]()
klopt en wordt je zo onhandigquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, als ik me verslaap wat heel zelden gebeurd dan loopt er in de hele dag van alles mis,
Ja, bijna alles zit dan tegen, ik ben echt blij dat me dat maar zelden overkomt, ik ben sowieso altijd graag ergens ruim op tijd, op het werk bijvoorbeeld eerst lekker een bakkie pakken voordat ik beginquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt en wordt je zo onhandig![]()
klopt zo ben ik ook en sta op tijd op eerst even bijkomen met koffie. even krant op internet lezen en ben altijd wel van op tijd zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, bijna alles zit dan tegen, ik ben echt blij dat me dat maar zelden overkomt, ik ben sowieso altijd graag ergens ruim op tijd, op het werk bijvoorbeeld eerst lekker een bakkie pakken voordat ik beginFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
gg goedemorgenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zei er iemand koffie? 🤗Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ja ik hoe is het?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mogguh Jacq, Cupfighter - moon zag ik ook nog..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hier is altijd wel iemand online zitten nachtspelers bij nl en devzero woont in amerika bijvb zijn de tijden andersquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, moah, we moeten weer hè.quote:
Eerst maar eens koffie. Ik heb nog een uur.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, moah, we moeten weer hè.
Eerst maar eens koffie. Ik heb nog een uur.
quote:
Jij moet ook weer aan de slag zo.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja vrije dagen zijn voorbij....quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij moet ook weer aan de slag zo.
heb het weekend wel vrij na twee werkweekenden te hebben gedraaidquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij moet ook weer aan de slag zo.
Komt heel zelden voor dat je 60 minuten alleen bent.quote:
Goedemorgen iedereen.![]()
goedemorgen Ffquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt heel zelden voor dat je 60 minuten alleen bent.
Goedemorgen iedereen.
O, dus nu 2 dagen werken, dan 2 dagen vrij, en dan weer een volle week?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb het weekend wel vrij na twee werkweekenden te hebben gedraaidAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedemorgenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja dan drukke werk week is vaak om en om omdat je ook weekenden moet werken om t weekendquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dus nu 2 dagen werken, dan 2 dagen vrij, en dan weer een volle week?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mogguh.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou als ik zeg "niet bolken" dan houdt iedereen zich stil, minstens een uur.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat is arbotechnisch gelukkig wel een beetje ingedekt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dan drukke werk week is vaak om en om omdat je ook weekenden moet werken om t weekendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
klopt voor jou doen ze datquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh.
Nou als ik zeg "niet bolken" dan houdt iedereen zich stil, minstens een uur.
ja ben het gewent , maar moet zeggen dat de wisselende dienst mij soms op breken als ik 2 keer in de week bijvb laat vroeg draaiquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is arbotechnisch gelukkig wel een beetje ingedekt.
de rest vrij?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:34 schreef Cupfighter het volgende:
Ik werk 2 ochtenden in de week, voor mij is dat een soort breek in de week, na woensdagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben het gewent , maar moet zeggen dat de wisselende dienst mij soms op breken als ik 2 keer in de week bijvb laat vroeg draai
Maar soms doordeweeks extra vrij zijn is soms leuk en handig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een afspraak bij de gemeente maken is wel gedoe. Die van mij is geloof ik 1 avond open, op donderdag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
3 ploegen vond ik nog wel te doen.Maar 5 ploegen sloopte me echt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.
Maar soms doordeweeks extra vrij zijn is soms leuk en handig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hellquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.
Maar soms doordeweeks extra vrij zijn is soms leuk en handig.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ik ben helemaal afgekeurd, maar van de hele week thuis zitten word ik niet vrolijk dus zolang ik het nog kan werk ik 2 ochtenden in de week, ik vind mijn werk leuk en heb fijne collega’s, moet me soms inhouden om niet teveel te doenquote:![]()
ja ook gehad rijbewijs verlengen .. stonden 2 datums open de rest was al wegquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Een afspraak bij de gemeente maken is wel gedoe. Die van mij is geloof ik 1 avond open, op donderdag.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh, ellendig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hellAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zorg?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hell![]()
Ja, gedoe. Gelukkig hoeft dat niet te vaak.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ook gehad rijbewijs verlengen .. stonden 2 datums open de rest was al wegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
oh dat is wel erg goed van je . goed dat je nog wel werkt , goed voor lichaam en geestquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal afgekeurd, maar van de hele week thuis zitten word ik niet vrolijk dus zolang ik het nog kan werk ik 2 ochtenden in de week, ik vind mijn werk leuk en heb fijne collega’s, moet me soms inhouden om niet teveel te doenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:werk met mensen met beperking nu hiervoor in verpleeg unit
Pittig hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]werk met mensen met beperking nu hiervoor in verpleeg unit
Respect![]()
Ja inderdaad, pittig. Niet het makkelijkste beroep.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]werk met mensen met beperking nu hiervoor in verpleeg unit
Ik heb een kantoorbaan. De hele dag een beetje op kantoor achter een computer zitten.
Straks naar kantoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou diep respect ik zou dat dus niet kunnen ben te bewegelijk. zit dan niet op mijn plekquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Niet het makkelijkste beroep.
Ik heb een kantoorbaar. De hele dag een beetje op kantoor achter een computer zitten.![]()
![]()
![]()
Wij lopen van en naar de koffieautomaatquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou diep respect ik zou dat dus niet kunnen ben te bewegelijk. zit dan niet op mijn plek![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou ik zou niets anders willen . de diensten zijn vaak even lastig en ook de feestdagen soms werken is lastig voor de rest ja ik doe het al zoveel jaar ben gewent eraanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik heb respect voor elk beroep, want ieder beroep is nodig of je nu vuilnisman ben of directeur iedereen heeft zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij lopen van en naar de koffieautomaatFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik sorteer post en indien ik me erg fit voel bezorg ik soms ook maar dat staat niet in mijn contract en is dus geen verplichting maar ik vind het zo leuk zeker nu het beter weer is![]()
post bezorgen lijkt mij ook leuk lekker alleen aan werk je komt overal..quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik sorteer post en indien ik me erg fit voel bezorg ik soms ook maar dat staat niet in mijn contract en is dus geen verplichting maar ik vind het zo leuk zeker nu het beter weer isFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De zorg is dankbaar werk vind ik, ik doe op de zaterdag vrijwilligerswerk in de zorgquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik zou niets anders willen . de diensten zijn vaak even lastig en ook de feestdagen soms werken is lastig voor de rest ja ik doe het al zoveel jaar ben gewent eraan![]()
wouw daar heb ik respect voor de vrijwilligersquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De zorg is dankbaar werk vind ik, ik doe op de zaterdag vrijwilligerswerk in de zorg
uit ervaring spreek ik dat wij zuiniger moeten zijn op vrijwilligersFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vind de vrijheid zo lekker, geen baas die kijkt hoe snel je loopt, wanneer je kletst, wanneer je pauze houdt, en lekker buitenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
post bezorgen lijkt mij ook leuk lekker alleen aan werk je komt overal..![]()
Het was mijn zomerbaantje, post bezorgen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
post bezorgen lijkt mij ook leuk lekker alleen aan werk je komt overal..
Inderdaad, het is leuk werk. En mensen zijn altijd blij als je langs komt met hun post.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker, ik denk dat er heel veel in stort als de vrijwilligers besluiten massaal te stoppenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uit ervaring spreek ik dat wij zuiniger moeten zijn op vrijwilligers![]()
precies geen gezeik met collegas.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind de vrijheid zo lekker, geen baas die kijkt hoe snel je loopt, wanneer je kletst, wanneer je pauze houdt, en lekker buiten
is in de zorg wel anders.... letten veel te veel op elkaar . altijd wel iemand die zeurt enz .. is al jaren zo door personeel te korten worden mensen kribbig enz..... en vaak verschillende visies..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Behalve als je komt met die blauwe envelopquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was mijn zomerbaantje.
Inderdaad, het is leuk werk. En mensen zijn altijd blij als je langs komt met hun post.![]()
Geloof ik vast bij ons mogen geen vrijwilligers werk op mvg groepquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jazeker, ik denk dat er heel veel in stort als de vrijwilligers besluiten massaal te stoppenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
"u krijgt geld terug meneer".quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Behalve als je komt met die blauwe envelop![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snap ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geloof ik vast bij ons mogen geen vrijwilligers werk op mvg groep
Wat je de laatste jaren veel ziet is ervaringsdeskundige met bijvoorbeeld psychische kwetsbaarheden, zo nuttig is dat![]()
dat begrijp ik nog steeds niet ik werk in de zorg gewoon 32 uur en elk jaar zelfde bedrag betalenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja ik werk met moeilijk verstaanbaar gedrag . clienten met agressie enz maar goed te begeleiden met vast structuur veiligheid bieden . nabijheid bieden enz hebben allemaal autisme erbij sommigen kunnen niet praten nou ga dan maar aangeven dat je spanning ervaart en of pijn hebtquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Snap ik
Wat je de laatste jaren veel ziet is ervaringsdeskundige met bijvoorbeeld psychische kwetsbaarheden, zo nuttig is datFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt ik vind dat knap hoor dat , dat moet je echt liggen om daar mee om te gaan, en sterk in je schoenen staanquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik werk met moeilijk verstaanbaar gedrag . clienten met agressie enz maar goed te begeleiden met vast structuur veiligheid bieden . nabijheid bieden enz hebben allemaal autisme erbij sommigen kunnen niet praten nou ga dan maar aangeven dat je spanning ervaart en of pijn hebt![]()
Ja, dan moet je goed met mensen kunnen omgaan en geduld hebben. Ik zou het niet kunnen, eerlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik werk met moeilijk verstaanbaar gedrag . clienten met agressie enz maar goed te begeleiden met vast structuur veiligheid bieden . nabijheid bieden enz hebben allemaal autisme erbij sommigen kunnen niet praten nou ga dan maar aangeven dat je spanning ervaart en of pijn hebtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja heb aantal jaar geleden switch gemaakt van verpleeghuis naar mensen met beperking plus omscholing gedaan.. vind het nu erg fijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Echt ik vind dat knap hoor dat , dat moet je echt liggen om daar mee om te gaan, en sterk in je schoenen staanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
iedereen zijn kwaliteiten.. en ze ijn niet continu in hoge spanning. alleen is mvg wel een groep dat je moet liggen je heb ook lvb groepen enz of hoger niveau . dat is rustiger werken meer aansturenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan moet je goed met mensen kunnen omgaan en geduld hebben. Ik zou het niet kunnen, eerlijk.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Afwisselende groepen dus ook. Dat maakt het leuk natuurlijk. En geen dag is hetzelfde, lijkt me.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
iedereen zijn kwaliteiten.. en ze ijn niet continu in hoge spanning. alleen is mvg wel een groep dat je moet liggen je heb ook lvb groepen enz of hoger niveau . dat is rustiger werken meer aansturenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja ik sta vast op mvg groep. maar bedoelde meer er zijn verschillende groepen met mensen met beperking. mijn groep is zeg maar zwaardere groep ivm agressie enz vast structuur.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afwisselende groepen dus ook. Dat maakt het leuk natuurlijk. En geen dag is hetzelfde, lijkt me.
maar je hebt groepen die alleen maar aansturing nodig hebben voorbeeld je wekt ze optijd en zeg je ga maar douchen je hebt 15 minuten dan kom je ontbijten. en die gaan vaak ook buitenaf werken of dagbesteding..
of lichamelijke beperking hebben rolstoel bijvb
mijn groep heeft geen lichamelijke beperking maar geestelijke beperkingFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
brb ga mijn groep zo wekken
Werkse vandaag!quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brb ga mijn groep zo wekkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Werk zequote:Op donderdag 23 mei 2024 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brb ga mijn groep zo wekken![]()
Heer Justin.quote:
Bijna klokje rond.
Goedemorgen Heer Schotel.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 ze hebben mario laten laufen
Morguh heren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3168 / +191 / +49 / 9576 / 10364
2. Dr.Mikey / 1279 / +27 / +61 / 1929 / 2511
3. FreshFruit / 1053 / +9 / +42 / 3240 / 3873
4. loveislikeakiss / 906 / +0 / +0 / 2022 / 2350
5. kree / 751 / +90 / +0 / 2858 / 3462
6. KillemWieft / 611 / +14 / +55 / 636 / 913
7. HappyCharly / 577 / +24 / +0 / 2414 / 2760
8. Jacquelinehasselbaink / 391 / +31 / +42 / 898 / 978
9. Lovely / 369 / +11 / +0 / 2144 / 2439
10. MizzezAmy / 273 / +22 / +11 / 1502 / 1767
11. aloa / 261 / +0 / +0 / 2753 / 2953
12. greysbones / 235 / +2 / +0 / 1950 / 2087
13. gebrokenglas / 234 / +18 / +12 / 1224 / 1410
14. Bally-b / 232 / +13 / +0 / 390 / 497
15. hemarookworst / 225 / +28 / +0 / 782 / 965
16. devzero / 214 / +10 / +20 / 607 / 735
17. Rob / 186 / +25 / +5 / 669 / 813
18. mario390 / 177 / +2 / +33 / 359 / 469
19. AardappelSchotel / 166 / +3 / +1 / 797 / 941
20. Superbadeendje / 163 / +19 / +0 / 1111 / 1283SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh FFquote:Lekker bakkie thnx
Wie? Boooswoest...quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 ze hebben mario laten laufenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
zijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Morguh Amyquote:
Daar moet een ..........quote:in
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh heer Bolkquote:
Morguh ToTquote:
Lekker, ik ga zo aan mijn tweede beginnen. Was wat later vanmorgen.Koffie voor DJMOquote:
Ze kon maken wat ze wou. Ze kon maken wat ze wou. Ze kon maken wat ze wouquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef ToT het volgende:
En ik ben met Catootje naar de botermarkt gegaan.....
Catootje?
Kaat's o'tje?
Is je keuken al af?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🥔📡!quote:🧃🦨!quote:Goedemorgen Dot!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Moi Lovyquote:
Eens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hi schotelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh fijn om te horenquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja t gaat wel beterhoe is het met jou?
Ja met mij gaat het goed hoor.
![]()
Mooizoquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh fijn om te horenJa met mij gaat het goed hoor.
![]()
![]()
![]()
Jus😆😆😆quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Whoop whoop blokken als een malleFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee werken
Vrolijke Birdiequote:Op donderdag 23 mei 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Kbquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Zoenvogel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar issie weerquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Uit den ouden doosch
quote:Op zondag 11 februari 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
Oh lieve @:M_0_0_N,
jij bent alles behalve gewoon.
Jij bent een hele speciale vrouw,
en trekt altijd zo lekker aan m'n touw.
Het valt ook nooit te voorspellen
wanneer je weer als een dolle begint te tellen.
Alleen een wijziging van team,
maakt jou nog iets meer subliem.
Voor speciale users maak ik vandaag gedichten,
en jij liked altijd zo lief mijn berichten.
Dat wordt door vele niet gezien,
maar door jou sta ik in de top 10.
Dus vandaar vandaag deze rijm,
dus zie het als iets liefs en geen geslijm.
![]()
Goedemorgen Puzzie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
er wordt weer flink gebolkt....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
even een koffie pauze hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
automaten koffie op kantoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja, dit is wel te doen. er is aardig wat keus wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja. zonder koffie kun je niet werken....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en ook niet bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: