ja ben het gewent , maar moet zeggen dat de wisselende dienst mij soms op breken als ik 2 keer in de week bijvb laat vroeg draaiquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is arbotechnisch gelukkig wel een beetje ingedekt.
de rest vrij?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:34 schreef Cupfighter het volgende:
Ik werk 2 ochtenden in de week, voor mij is dat een soort breek in de week, na woensdag
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben het gewent , maar moet zeggen dat de wisselende dienst mij soms op breken als ik 2 keer in de week bijvb laat vroeg draai
3 ploegen vond ik nog wel te doen.Maar 5 ploegen sloopte me echt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.
Maar soms doordeweeks extra vrij zijn is soms leuk en handig.
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hellquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.
Maar soms doordeweeks extra vrij zijn is soms leuk en handig.
Ja ik ben helemaal afgekeurd, maar van de hele week thuis zitten word ik niet vrolijk dus zolang ik het nog kan werk ik 2 ochtenden in de week, ik vind mijn werk leuk en heb fijne collega’s, moet me soms inhouden om niet teveel te doenquote:
ja ook gehad rijbewijs verlengen .. stonden 2 datums open de rest was al wegquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Een afspraak bij de gemeente maken is wel gedoe. Die van mij is geloof ik 1 avond open, op donderdag.
Oh, ellendig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hell
Zorg?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hell
Ja, gedoe. Gelukkig hoeft dat niet te vaak.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ook gehad rijbewijs verlengen .. stonden 2 datums open de rest was al weg
oh dat is wel erg goed van je . goed dat je nog wel werkt , goed voor lichaam en geestquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal afgekeurd, maar van de hele week thuis zitten word ik niet vrolijk dus zolang ik het nog kan werk ik 2 ochtenden in de week, ik vind mijn werk leuk en heb fijne collega’s, moet me soms inhouden om niet teveel te doen
quote:
Pittig hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]werk met mensen met beperking nu hiervoor in verpleeg unit
Ja inderdaad, pittig. Niet het makkelijkste beroep.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]werk met mensen met beperking nu hiervoor in verpleeg unit
nou diep respect ik zou dat dus niet kunnen ben te bewegelijk. zit dan niet op mijn plekquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Niet het makkelijkste beroep.
Ik heb een kantoorbaar. De hele dag een beetje op kantoor achter een computer zitten.
Wij lopen van en naar de koffieautomaatquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou diep respect ik zou dat dus niet kunnen ben te bewegelijk. zit dan niet op mijn plek![]()
![]()
![]()
nou ik zou niets anders willen . de diensten zijn vaak even lastig en ook de feestdagen soms werken is lastig voor de rest ja ik doe het al zoveel jaar ben gewent eraanquote:
ik heb respect voor elk beroep, want ieder beroep is nodig of je nu vuilnisman ben of directeur iedereen heeft zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij lopen van en naar de koffieautomaat
post bezorgen lijkt mij ook leuk lekker alleen aan werk je komt overal..quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik sorteer post en indien ik me erg fit voel bezorg ik soms ook maar dat staat niet in mijn contract en is dus geen verplichting maar ik vind het zo leuk zeker nu het beter weer is
De zorg is dankbaar werk vind ik, ik doe op de zaterdag vrijwilligerswerk in de zorgquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik zou niets anders willen . de diensten zijn vaak even lastig en ook de feestdagen soms werken is lastig voor de rest ja ik doe het al zoveel jaar ben gewent eraan
wouw daar heb ik respect voor de vrijwilligersquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De zorg is dankbaar werk vind ik, ik doe op de zaterdag vrijwilligerswerk in de zorg
Ik vind de vrijheid zo lekker, geen baas die kijkt hoe snel je loopt, wanneer je kletst, wanneer je pauze houdt, en lekker buitenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
post bezorgen lijkt mij ook leuk lekker alleen aan werk je komt overal..
Het was mijn zomerbaantje, post bezorgen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
post bezorgen lijkt mij ook leuk lekker alleen aan werk je komt overal..
Jazeker, ik denk dat er heel veel in stort als de vrijwilligers besluiten massaal te stoppenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uit ervaring spreek ik dat wij zuiniger moeten zijn op vrijwilligers
precies geen gezeik met collegas.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind de vrijheid zo lekker, geen baas die kijkt hoe snel je loopt, wanneer je kletst, wanneer je pauze houdt, en lekker buiten
Behalve als je komt met die blauwe envelopquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was mijn zomerbaantje.
Inderdaad, het is leuk werk. En mensen zijn altijd blij als je langs komt met hun post.
Geloof ik vast bij ons mogen geen vrijwilligers werk op mvg groepquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jazeker, ik denk dat er heel veel in stort als de vrijwilligers besluiten massaal te stoppen
"u krijgt geld terug meneer".quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Behalve als je komt met die blauwe envelop
Snap ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geloof ik vast bij ons mogen geen vrijwilligers werk op mvg groep
dat begrijp ik nog steeds niet ik werk in de zorg gewoon 32 uur en elk jaar zelfde bedrag betalenquote:
ja ik werk met moeilijk verstaanbaar gedrag . clienten met agressie enz maar goed te begeleiden met vast structuur veiligheid bieden . nabijheid bieden enz hebben allemaal autisme erbij sommigen kunnen niet praten nou ga dan maar aangeven dat je spanning ervaart en of pijn hebtquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Snap ik
Wat je de laatste jaren veel ziet is ervaringsdeskundige met bijvoorbeeld psychische kwetsbaarheden, zo nuttig is dat
Echt ik vind dat knap hoor dat , dat moet je echt liggen om daar mee om te gaan, en sterk in je schoenen staanquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik werk met moeilijk verstaanbaar gedrag . clienten met agressie enz maar goed te begeleiden met vast structuur veiligheid bieden . nabijheid bieden enz hebben allemaal autisme erbij sommigen kunnen niet praten nou ga dan maar aangeven dat je spanning ervaart en of pijn hebt
Ja, dan moet je goed met mensen kunnen omgaan en geduld hebben. Ik zou het niet kunnen, eerlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik werk met moeilijk verstaanbaar gedrag . clienten met agressie enz maar goed te begeleiden met vast structuur veiligheid bieden . nabijheid bieden enz hebben allemaal autisme erbij sommigen kunnen niet praten nou ga dan maar aangeven dat je spanning ervaart en of pijn hebt
ja heb aantal jaar geleden switch gemaakt van verpleeghuis naar mensen met beperking plus omscholing gedaan.. vind het nu erg fijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Echt ik vind dat knap hoor dat , dat moet je echt liggen om daar mee om te gaan, en sterk in je schoenen staan
iedereen zijn kwaliteiten.. en ze ijn niet continu in hoge spanning. alleen is mvg wel een groep dat je moet liggen je heb ook lvb groepen enz of hoger niveau . dat is rustiger werken meer aansturenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan moet je goed met mensen kunnen omgaan en geduld hebben. Ik zou het niet kunnen, eerlijk.
Afwisselende groepen dus ook. Dat maakt het leuk natuurlijk. En geen dag is hetzelfde, lijkt me.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
iedereen zijn kwaliteiten.. en ze ijn niet continu in hoge spanning. alleen is mvg wel een groep dat je moet liggen je heb ook lvb groepen enz of hoger niveau . dat is rustiger werken meer aansturen
ja ik sta vast op mvg groep. maar bedoelde meer er zijn verschillende groepen met mensen met beperking. mijn groep is zeg maar zwaardere groep ivm agressie enz vast structuur.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afwisselende groepen dus ook. Dat maakt het leuk natuurlijk. En geen dag is hetzelfde, lijkt me.
Werkse vandaag!quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brb ga mijn groep zo wekken
Werk zequote:Op donderdag 23 mei 2024 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brb ga mijn groep zo wekken
Heer Justin.quote:
Goedemorgen Heer Schotel.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 ze hebben mario laten laufen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Morguh FFquote:
Wie? Boooswoest...quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 ze hebben mario laten laufen
quote:
Morguh Amyquote:
Daar moet een ..........quote:
Morguh heer Bolkquote:
Morguh ToTquote:
Koffie voor DJMOquote:
Ze kon maken wat ze wou. Ze kon maken wat ze wou. Ze kon maken wat ze wouquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef ToT het volgende:
En ik ben met Catootje naar de botermarkt gegaan.....
Catootje?
Kaat's o'tje?
Is je keuken al af?quote:
🥔📡!quote:
🧃🦨!quote:
Goedemorgen Dot!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |