quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Maybe. Er zijn maar 2 redenen momenteel om naar Nederland te gaan, 1 daarvan is als mijn moeder overlijdt. Maar dat mens blijft maar leven
Ik was met kerst 2020 nog daar naar toe gegaan omdat het enorm berg afwaarts ging toen. Enorm gekloot met reizen toen, want covid. Maar ze leeft nog steeds, hoewel ik me afvraag of ze nog weet wie ik benquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ow je moeder is een harde dame .. gelukkig maar
ah dementie? ja reizen was toen drama.... vind de reis amerika nederland toch al lang... en 4 jaar later is ze er nog bikkel hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was met kerst 2020 nog daar naar toe gegaan omdat het enorm berg afwaarts ging toen. Enorm gekloot met reizen toen, want covid. Maar ze leeft nog steeds, hoewel ik me afvraag of ze nog weet wie ik ben
Onkruid vergaat niet. Dat zou het familie motto kunnen zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ah dementie? ja reizen was toen drama.... vind de reis amerika nederland toch al lang... en 4 jaar later is ze er nog bikkel hoor
quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Dat zou het familie motto kunnen zijn
Net de laatste was in de droger gedaan en dan heb ik alle was van de vakantie gedaanDaarna komt het opvouwen
Maar dat komt morgen wel, ik ga slapen
![]()
Werk ze nog. trusten dev
goedemorgenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja moet werken maar ben veel te vroeg wakker
oh nou zet toch maar voor zekerheid je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zet altijd een wekker maar dat is eigenlijk overbodig, ben meestal voor de wekker wakker
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh nou zet toch maar voor zekerheid je weet maar nooit
slim .. want je verslapen is nooit fijn, gehele dag loop je achter feiten aanquote:
Klopt, als ik me verslaap wat heel zelden gebeurd dan loopt er in de hele dag van alles mis,quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
slim .. want je verslapen is nooit fijn, gehele dag loop je achter feiten aan
klopt en wordt je zo onhandigquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, als ik me verslaap wat heel zelden gebeurd dan loopt er in de hele dag van alles mis,
Ja, bijna alles zit dan tegen, ik ben echt blij dat me dat maar zelden overkomt, ik ben sowieso altijd graag ergens ruim op tijd, op het werk bijvoorbeeld eerst lekker een bakkie pakken voordat ik beginquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt en wordt je zo onhandig
klopt zo ben ik ook en sta op tijd op eerst even bijkomen met koffie. even krant op internet lezen en ben altijd wel van op tijd zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, bijna alles zit dan tegen, ik ben echt blij dat me dat maar zelden overkomt, ik ben sowieso altijd graag ergens ruim op tijd, op het werk bijvoorbeeld eerst lekker een bakkie pakken voordat ik begin
gg goedemorgenquote:
ja ik hoe is het?quote:
hier is altijd wel iemand online zitten nachtspelers bij nl en devzero woont in amerika bijvb zijn de tijden andersquote:
Ja, moah, we moeten weer hè.quote:
jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, moah, we moeten weer hè.
Eerst maar eens koffie. Ik heb nog een uur.
quote:
Jij moet ook weer aan de slag zo.quote:
ja vrije dagen zijn voorbij....quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij moet ook weer aan de slag zo.
heb het weekend wel vrij na twee werkweekenden te hebben gedraaidquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij moet ook weer aan de slag zo.
Komt heel zelden voor dat je 60 minuten alleen bent.quote:
goedemorgen Ffquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt heel zelden voor dat je 60 minuten alleen bent.
Goedemorgen iedereen.![]()
O, dus nu 2 dagen werken, dan 2 dagen vrij, en dan weer een volle week?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb het weekend wel vrij na twee werkweekenden te hebben gedraaid
Goedemorgenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja dan drukke werk week is vaak om en om omdat je ook weekenden moet werken om t weekendquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dus nu 2 dagen werken, dan 2 dagen vrij, en dan weer een volle week?
Mogguh.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, dat is arbotechnisch gelukkig wel een beetje ingedekt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dan drukke werk week is vaak om en om omdat je ook weekenden moet werken om t weekend
klopt voor jou doen ze datquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh.
Nou als ik zeg "niet bolken" dan houdt iedereen zich stil, minstens een uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |