SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geniet er van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
staat op fok
Daar brandt de zon; het is een zomerse dag in mei. Tijd voor Holunderschorle mit Minz.
Aan het eind van de dag zijn we twee Schallplattenladen en vijf terrassen verder.
De verre vriend kijkt op van zijn Latte en vraagt: 'Nichts gekauft?'
'Nö,' zeg ik in mijn Steinkohlendeutsch. 'Hab schon ein Schallplatt.'![]()
Wat leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Uber?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een prive taxiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Google maar even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dennis Schouten vermist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je krabben.quote:Op donderdag 23 mei 2024 03:33 schreef mario390 het volgende:
mijn poesje is an jeuken
staat in nederlandse magazin
sextreme sept. 2006They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Party.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mucke broh“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja alleen voor jan denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben nog even slaap pakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten Mikey.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gevierd hebben we dienstag al van
10 00 ochtend
zaterdag gaan we eten daar komen
nog en paar mensen
daar kunn ik ook mijn verjaardag betje
vieren![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 03:57 schreef mario390 het volgende:
gevierd hebben we dienstag al van
10 00 ochtend
zaterdag gaan we eten daar komen
nog en paar mensen
daar kunn ik ook mijn verjaardag betje
vieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"dom". Ik weet niet wat "dome" betekend.quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou toch op dome kind![]()
![]()
ik gaa je melden
En verder is het "ik ga" en niet "ik gaa"![]()
quote:quote:Op donderdag 23 mei 2024 03:33 schreef mario390 het volgende:
mijn poesje is an jeuken
staat in nederlandse magazin
sextreme sept. 2006![]()
Europapa.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
goedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
ja moet zo gaan werkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Sta jij echt zo vroeg op?
Oh en goedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Werk je nog steeds bij dezelfde instelling of tegenwoordig ergens anders?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja moet zo gaan werken![]()
zelfde instelling andere locatie// hoe is het met jou?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij dezelfde instelling of tegenwoordig ergens anders?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hier wel goed. Vandaag weer begonnen met werken en woensdag is meestal mijn drukste dag in de week, maar nu dus helemaal. Morgen al iets minder druk en vrijdag maar 1 vergadering (dus kan ik "echt" werk verrichten). En dan maandag weer vrijquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zelfde instelling andere locatie// hoe is het met jou?(memorial day, soort van 4 mei en 2de paasdag gecombineerd. Herdenken van doden uit oorlogen en iedereen gaat winkelen voor meubels)
![]()
wouw een drukke tijd voor de boeg.. ow en gelukkig extra dag vrij voor de boeg voor je... was je vakantie leuk?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier wel goed. Vandaag weer begonnen met werken en woensdag is meestal mijn drukste dag in de week, maar nu dus helemaal. Morgen al iets minder druk en vrijdag maar 1 vergadering (dus kan ik "echt" werk verrichten). En dan maandag weer vrij(memorial day, soort van 4 mei en 2de paasdag gecombineerd. Herdenken van doden uit oorlogen en iedereen gaat winkelen voor meubels)
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt enorm tof! Eerst kamperen en wandelen in de smoky mountains en de bergen/bossen zijn daar echt mooi. Wel diverse dagen regen gehad, maar dat drukt de pret niet echt. Daarna nog een dagje dollywood en paar dagen nashville (gedanst en bands gezien). Hoewel de gekte van Nashville (de gillende vrijgezellen feestjes beginnen al om 10 uur 's ochtends) wel een beetje stressvol kunnen zijn na een week rust.quote:
's ochtends wakker worden met het geluid van een beekje op de achtergrond, dan koffie maken en oog in oog te staan met een elkDat je door ijskoud water tot je knieën moet waden op sommige paden neem je graag voor lief
![]()
wouw dat is een toffe vakantie geweest. had he dans moves wel willen zienquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt enorm tof! Eerst kamperen en wandelen in de smoky mountains en de bergen/bossen zijn daar echt mooi. Wel diverse dagen regen gehad, maar dat drukt de pret niet echt. Daarna nog een dagje dollywood en paar dagen nashville (gedanst en bands gezien). Hoewel de gekte van Nashville (de gillende vrijgezellen feestjes beginnen al om 10 uur 's ochtends) wel een beetje stressvol kunnen zijn na een week rust.
's ochtends wakker worden met het geluid van een beekje op de achtergrond, dan koffie maken en oog in oog te staan met een elkDat je door ijskoud water tot je knieën moet waden op sommige paden neem je graag voor lief
![]()
![]()
![]()
![]()
fijn dat je vakantie gaaf was . gaat snel voorbij he als je naar je zin hebt?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In het begin lijkt het langzaam te gaan, maar voor je het weet is het bijna over. Maar verder was het een hele leuke vakantie. Geen aanrader voor mensen die niet van kamperen houdenquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wouw dat is een toffe vakantie geweest. had he dans moves wel willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
fijn dat je vakantie gaaf was . gaat snel voorbij he als je naar je zin hebt?
![]()
Over 2 maanden weer weg, maar dan voor werk (conferentie). Misschien in September weer even (korte) vakantie![]()
kom je ook nog keer naar Nederland?quote:Op donderdag 23 mei 2024 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
In het begin lijkt het langzaam te gaan, maar voor je het weet is het bijna over. Maar verder was het een hele leuke vakantie. Geen aanrader voor mensen die niet van kamperen houden![]()
Over 2 maanden weer weg, maar dan voor werk (conferentie). Misschien in September weer even (korte) vakantieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maybe. Er zijn maar 2 redenen momenteel om naar Nederland te gaan, 1 daarvan is als mijn moeder overlijdt. Maar dat mens blijft maar levenquote:Op donderdag 23 mei 2024 04:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom je ook nog keer naar Nederland?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: