86quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoeveel posts had je gisteren makker?
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ga pannenkoeken bakken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.
Spareribs.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:25 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1069 X/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
![]()
Woordle6 865 5/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
🟨🟨🟩⬜🟨⬜
🟨⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Heel veld genot.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gisteren zijn eerste oefenpotje op een heel veld gespeeld @:Caland @:maxi-mus @:lange_lans
4-1 gewonnen tegen een team dat een jaar ouder is en dat al een jaar lang op een heel veld speelt.
1 goal en 1 assist. Jr. op 10. Zette mooi de lijntjes uit
Hier spreekt een trotse vader
Ik heb een pittige theorie over mensen die de hele dag scheetjes laten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:10 schreef KingRoland het volgende:
Liever een windje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen
Geeft toch niks joh.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:26 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1069 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 865 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟨🟩⬛![]()
@:scrummie @:rambodirk
Wat ben jij toch een lieve olifant.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft toch niks joh.
Ik hoop dat je verder een geweldige dag gaat hebben! Geniet ervan!
Jammer maat.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:26 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1069 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 865 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟨🟩⬛![]()
Marokkanen zeker!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik had een pakketje af laten leveren bij een pick up point. Vanochtend daar naar toe, pakketje aangenomen. Was iets te licht. Doosje al open. Inhoud weg.
Ik ben WOEST.
Geen lamp overigens.
Jammer maat.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik had een pakketje af laten leveren bij een pick up point. Vanochtend daar naar toe, pakketje aangenomen. Was iets te licht. Doosje al open. Inhoud weg.
Ik ben WOEST.
Geen lamp overigens.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Veel deskundigen zijn er niet gerust op dat dat zal lukken. Ook Van der Plas geeft geen garanties. "Die krijg je op een stofzuiger. Maar ik ben positief."
Carolaingod
Hopelijk is 1 juni het doosje al voor je open, en krijg je geen its-not-you-its-me-verhaal voor de kiezen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben WOEST.
Geen lamp overigens.
De mijne wordt gewoon thuisbezorgd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:57 schreef GGMM het volgende:
Overigens ligt er vanaf vandaag ook een pakket voor mij bij een ophaalpunt (ik praat gewoon Nederlands).
Ik zal vanavond even laten weten hoe dat afloopt.
(Paper Mario @:notorious_roy)
We kijken er naar uit.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:57 schreef GGMM het volgende:
Overigens ligt er vanaf vandaag ook een pakket voor mij bij een ophaalpunt (ik praat gewoon Nederlands).
Wat leuk zeg. Is je neefje jarig?quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:57 schreef GGMM het volgende:
Bij mij loopt alles door elkaar.quote:
Veel plezier met Paper Marioquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf een kleuter (en dat wist je best)
Nee, die heb ik destijds gemist en toen ik die later wilde kopen was hij alleen nog maar op Marktplaats/ebay te krijgen voor een belachelijk bedrag. Daar baalde ik altijd van.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier met Paper MarioHeb je de Gamecube-versie gespeeld?
Ik heb hetzelfde, maar ik merk dat ik vaak de aandachtspanne mis om te starten met een RPG, zeker als ie al twintig jaar oud is en relatief traag gaat. Misschien dat mijn vriendin hem ook wil en mij kan motiveren om voortgang te boekenquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heb ik destijds gemist en toen ik die later wilde kopen was hij alleen nog maar op Marktplaats/ebay te krijgen voor een belachelijk bedrag. Daar baalde ik altijd van.
Dus nu kan ik EINDELIJK dat spel spelen
Eerst banaantje, en een overheerlijk mandarijntje.quote:
Nooit zo gelachen als gisteren. Wat is dat wijf dom.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Veel deskundigen zijn er niet gerust op dat dat zal lukken. Ook Van der Plas geeft geen garanties. "Die krijg je op een stofzuiger. Maar ik ben positief."
Carolaingod
https://nos.nl/artikel/2521518-nieuwe-kozijnen-kosten-burgemeester-van-zaltbommel-zijn-baanquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit zo gelachen als gisteren. Wat is dat wijf dom.
Hij heeft nog meer op z'n kerfstok.quote:
Geen idee. Hij komt uit Urk en laat zich zelden zien of horen. Hier voor hadden we Peter Rehwinkel. Die was geweldig. De burgemeester daarvoor ook. Albert van den Bosch, die was fervent PSVer en net zoals Rehwinkel "onder de mensen." Maar die Urketrekkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is hij voor Roda boys of voor Nivo Sparta?
Ja flauw. Veel plezier ermee makker. Graag updates.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf een kleuter (en dat wist je best)
Het lijkt er wel op. Bijna altijd meeregeren. Gelukkig hebben ze hun beste tijd gehad.quote:
Hamburgertje als lunch maat. Ik heb namelijk vakantiequote:Op donderdag 23 mei 2024 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Bijna altijd meeregeren. Gelukkig hebben ze hun beste tijd gehad.
Met kaas ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hamburgertje als lunch maat. Ik heb namelijk vakantie
Sorry kennen ze niet bij de big 4quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:14 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik werd opgehouden
We gaan lunchen! Eet smakelijk
Walgelijke papzak. Heb je dan geen greintje respect voor je lichaam?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hamburgertje als lunch maat. Ik heb namelijk vakantie
Hallo makker.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Koop je een reep oreo om ze te steunen
Ik ga denk ik die XXL milka reep kopenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Koop je een reep oreo om ze te steunen
Vreselijk walgelijke papzakquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik die XXL milka reep kopen
Volkorenbrood. Rosbief/kaas. Griekse yoghurt.quote:
Keurig vriendquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkorenbrood. Rosbief/kaas. Griekse yoghurt.
Goedgekeurd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkorenbrood. Rosbief/kaas. Griekse yoghurt.
Geniet er maar even lekker van!quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik die XXL milka reep kopen
De eSIM werkt perfect.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijke papzak. Heb je dan geen greintje respect voor je lichaam?
Van je grr grr grrquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gekeken
Sorry, maar ik kan hier geen like voor geven.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg een mention van een like van onlogisch maar die heeft hem teruggedraaid.
Ben je dan een onzeker jochie
Angsthaas!quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg een mention van een like van onlogisch maar die heeft hem teruggedraaid.
Ben je dan een onzeker jochie
Dat geldt voor de gemiddelde klant van KLB toch sowiesoquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Als je hier een like voor geeft dan hebben je hersenen echt grondig zuurstoftekort ervaren.
achterlijke regel nu gaat iedereen doen alsof ze een hoofdblessure hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:11 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)etsel-geintroduceerd
![]()
wanneer komt hier de roze variant van op fok ?
helpquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
achterlijke regel nu gaat iedereen doen alsof ze een hoofdblessure hebben
Dat gebeurt al Hans.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee waarom je help zegt
@:ggmm check deze
Lekker maat.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee waarom je help zegt
@:ggmm check deze
En wat vind je van mensen die een meeting op vrijdagmiddag inplannen waar je verplicht aanwezig moet zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die een meeting op donderdagmiddag (lees: kantoorvrijdag) inplannen mogen wat mij betreft wel een verkoudheidje oplopen.
Dat zeg ik net toch.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wat vind je van mensen die een meeting op vrijdagmiddag inplannen waar je verplicht aanwezig moet zijn?
Had Caland het daar net niet ook al over?quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wat vind je van mensen die een meeting op vrijdagmiddag inplannen waar je verplicht aanwezig moet zijn?
Volgens mij zei hij dat netquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet kantoorvrijdag maar de echte vrijdag (kantoorzaterdag).quote:
Stelletje cucksquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet kantoorvrijdag maar de echte vrijdag (kantoorzaterdag).
Onze baas is met het briljante idee gekomen dat er iedere dag minimaal één iemand van ons team op kantoor moet zijn. Op woensdag en vrijdag is er werkelijk geen hond, maar het is voor noodgevallen en voor 'de algemene sfeer op de locatie'. Nu gaan we rouleren, volgende week vrijdag mijn beurt, anderhalf uur heen en terug om acht uur lang in mijn eentje op kantoor te zitten
Ja alsof we niet hebben aangegeven dat het een waardeloos idee is (lol)quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stelletje cucksJe zoiets laten aannaaien en te bang zijn om er tegen in te gaan.
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja alsof we niet hebben aangegeven dat het een waardeloos idee is (lol)
Hij heeft zijn zegje gedaan! Daar zal de desbetreffende manager ontzettend van onder de indruk zijn geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stelletje cucksJe zoiets laten aannaaien en te bang zijn om er tegen in te gaan.
“Je bent te bang om er tegenin te gaan!!”quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zegje gedaan! Daar zal de desbetreffende manager ontzettend van onder de indruk zijn geweest.
Het is vooral een beetje zielig maar ik gun je best deze eenvoudige overwinningquote:
Je komt een beetje bozig over.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje zielig maar ik gun je best deze eenvoudige overwinning
Ik heb mijn zegje gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
Gurney wordt hier nog harder overlopen dan op z'n werk
Je Fok! vrienden helpen je door die 8 uur heen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet kantoorvrijdag maar de echte vrijdag (kantoorzaterdag).
Onze baas is met het briljante idee gekomen dat er iedere dag minimaal één iemand van ons team op kantoor moet zijn. Op woensdag en vrijdag is er werkelijk geen hond, maar het is voor noodgevallen en voor 'de algemene sfeer op de locatie'. Nu gaan we rouleren, volgende week vrijdag mijn beurt, anderhalf uur heen en terug om acht uur lang in mijn eentje op kantoor te zitten
Nee, nog steeds mijn oude baan. Nieuwe functie heeft helaas een erg lange aanlooptijd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je Fok! vrienden helpen je door die 8 uur heen.
Is dit je nieuwe baan?
shmoopy was roze als FA en mod.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:11 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)etsel-geintroduceerd
![]()
wanneer komt hier de roze variant van op fok ?
Dat zijn kopzorgen voor later.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan u de rosbief aanbevelen en eventueel de Griekse yoghurt.quote:
Gereageerd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:58 schreef onlogisch het volgende:
10 likes in NWS. Ik ben niet te houden
Ik ga ook nog steeds viraal in het doodstille Darfur topicquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:58 schreef onlogisch het volgende:
NPC postquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:58 schreef onlogisch het volgende:
De LiFe-ExPeCtAncYquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:58 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Ajax-topic is dood en begraven.
Gereageerd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:07 schreef Elan het volgende:
herverwijderd in SEX / Weinig seks hebben in een 'relatie'
Vermakelijk topic.
Nee. Altijd met deze TS onzin, drama, zielig doenerij.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:07 schreef Elan het volgende:
herverwijderd in SEX / Weinig seks hebben in een 'relatie'
Vermakelijk topic.
Ja ik heb soms van die fases dat ik amper postquote:
En forumgebruikster @Pisces29 noemde hem onlangs nog een lieve olifantquote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik heb soms van die fases dat ik amper post
Volgens @:Dombohetolifantje1 zouden die fases wel wat langer mogen duren
We maken ons pas zorgen wanneer we je willekeurige likes niet meer zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Woordle 1070 X/6quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:32 schreef vrijgevochten het volgende:
Erg makkelijk vandaag
Woordle 1070 3/6
🟨⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Ja gelukkig had ik al vrij snel de eerste letterquote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woordle 1070 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛🟩🟨
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Extreem woedend.
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag vandaag?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:37 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1070 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 866 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨🟨🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen!
Goedemorgen makker.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag vandaag?
Ik werk thuis vandaag. Je pakketje al boven water???quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen makker.
Gewoon weer naar kantoor. Jij?
Had ie een duikboot besteldquote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Je pakketje al boven water???
De USA gaat helemaal niks doen als China de Chinese republiek weer tot haar grondgebied neemt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tijd dat de USA even paar bootjes aan gaat vallen
Jawel hebben ze beloofdquote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De USA gaat helemaal niks doen als China de Chinese republiek weer tot haar grondgebied neemt.
Nee, DHL zegt neem contact op met de verzender dus dat gedaan. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Je pakketje al boven water???
Dit heb ik nooit gezegd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nooit iets. En dat met 40.356 posts.
Zeker. Elk dier is mijn vriend.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En forumgebruikster @:Pisces29 noemde hem onlangs nog een lieve olifant
Daarom wil ik de politiek ook in.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nooit iets. En dat met 40.356 posts.
Ja, die zijn mooi, kun je alleen wat minder mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook, behalve zwanen dan
Dat vind ik kankerbeesten.
Verstandig ouwe reus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom wil ik de politiek ook in.
cor Wassenaarquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)zijn-woest~ae16b025/
@:GGMM graag je mening.
Terecht ouwe reus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die geen dierenvrienden zijn wantrouw ik.
Link?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
Ik ga weer viraal @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie
De LINKSE MEDIA haalt alles uit de kast om ONS te DEMONISERENquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Gom van Striengod. De PVV wordt gedemoniseerd.
Gezien, like uitgedeeld makker. Gewoon verdiend.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon een gebbetje over labiele Jasper
Oh diequote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon een gebbetje over labiele Jasper
Maar heb je er ooit wel eens 1000 gehaald?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die
Die had maar 38 likes ofzo toch
Ik had er zelf laatst 300 (ja, dat lees je goed), dus je snapt dat ik dat soort aantallen niet meer 'viraal' noem.
Maar als jij daar pret mee hebt gun ik je dat van harte natuurlijk
Dit is niet zo'n populaire mening maar ondanks dat ik het best een vermakelijke serie vond ben ik afgehaakt en vind ik Peaky Blinders overreeted.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Peaky Blinders(2013)8.8crime, drama60TV-MA16Cillian Murphy, Paul Anderson, Sophie RundleA gangster family epic set in 1900s England, centering on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby.Net seizoen 1 erop zitten. Thomas Shelby
9
Zie review
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Caland
@:Scrummie
Nee, ik schaam me geen moment dat ik nu pas Peaky Blinders kijk
Geniet ervan ouwe reus. Top serie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Peaky Blinders(2013)8.8crime, drama60TV-MA16Cillian Murphy, Paul Anderson, Sophie RundleA gangster family epic set in 1900s England, centering on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby.Net seizoen 1 erop zitten. Thomas Shelby
9
Zie review
Ja, dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet zo'n populaire mening maar ondanks dat ik het best een vermakelijke serie vond ben ik afgehaakt en vind ik Peaky Blinders overreeted.
Twee en half uurquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
cor Wassenaar
26 minuten geleden
dit soort artiesten nooit meer in Nederland op laten treden. Boycotten! Arrogantie ten top.
Ja laten we artiesten boycotten die te laat komen dan blijven er veel over.
Mijn hulp in de huishouding is hier. Ze zei het net nog. Ze vindt Mona Keijzer zo lief en Plasterk genaaid door links.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De LINKSE MEDIA haalt alles uit de kast om ONS te DEMONISEREN
En nu voel je jezelf moreel verheven boven iemand die wel werkt en jouw reet schoon moet maken omdat je het zelf door jarenlang drankmisbruik niet meer kunt? Kudos.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hulp in de huishouding is hier. Ze zei het net nog. Ze vindt Mona Keijzer zo lief en Plasterk genaaid door links.
Oh, is dat bij de prijs inbegrepen ?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nu voel je jezelf moreel verheven boven iemand die wel werkt en jouw reet schoon moet maken omdat je het zelf door jarenlang drankmisbruik niet meer kunt? Kudos.
Hallo dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nu voel je jezelf moreel verheven boven iemand die wel werkt en jouw reet schoon moet maken omdat je het zelf door jarenlang drankmisbruik niet meer kunt? Kudos.
Goeie genadequote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen 'goeie' graag.quote:
Fanboyquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:22 schreef onlogisch het volgende:
9
Zie review
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker zegquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
Pittig bad vandaag.
Ik heb net buiten wel een heerlijk stokbrood gezond gegeten.
Nee, die hadden ze niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker zegHeb je er ook nog een Milkshake gezond bij gedronken?
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga voor een broodje hamburger gezond denk ik.
Blues Brothers ?quote:
Jij loopt inmiddels toch ook wel tegen de 40 aan?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:23 schreef GGMM het volgende:
Pakketje opgehaald(ik werk vandaag thuis)
@:scrummie @:notorious_roy
Dat wordt lekker gamen vanavond!
Geniet er maar even lekker van!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:23 schreef GGMM het volgende:
Ja. Jammer.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij loopt inmiddels toch ook wel tegen de 4050 aan?
Veel plezier ouwe reus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:23 schreef GGMM het volgende:
Gamen kan op alle leeftijden Caland. Doe niet zo verschrikkelijk ouderwets.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij loopt inmiddels toch ook wel tegen de 40 aan?
Ja je kan met 50 ook nog met poppen spelen maat, maar dan mag ik er nog wel een mening over hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gamen kan op alle leeftijden Caland. Doe niet zo verschrikkelijk ouderwets.
Geniet er lekker van makker!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:23 schreef GGMM het volgende:
De ene pop is de andere niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je kan met 50 ook nog met poppen spelen maat, maar dan mag ik er nog wel een mening over hebben
Ik hou niet zo van meningen van mensen in een rolstoel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je kan met 50 ook nog met poppen spelen maat, maar dan mag ik er nog wel een mening over hebben
Maak er een mooi feest vanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb dorpsfeest. Straks rond 3 uur de eerste erin en dan twee dagen helemaal lam.
GERNOT.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb dorpsfeest. Straks rond 3 uur de eerste erin en dan twee dagen helemaal lam.
GERNOT.
sow koekoekquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van meningen van mensen in een rolstoel.
Zou ik ook zeggen met een Limbovriendin.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
Ik ben tegen het belachelijk maken van mindervalide mensen
M'n vrouw staat vroeg op en dat doe ik de laatste tijd ook wel veel eigenlijk, na dat omdraaien is het vaak irritanter wakker worden.quote:
Persoonlijk heb ik een broertje dood aan uitslapers.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
M'n vrouw staat vroeg op en dat doe ik de laatste tijd ook wel veel eigenlijk, na dat omdraaien is het vaak irritanter wakker worden.
Uitslapen kan ik niet eens goed, moet het wel een hele zware nacht geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik een broertje dood aan uitslapers.
Ik werd vannochtend 4:34 wakker omdat er voor het hotel twee auto’s tegen elkaar botste en dit daarna op z’n Turks werd opgelost.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitslapen kan ik niet eens goed, moet het wel een hele zware nacht geweest zijn.
Juichen!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Kampioenswedstrijd van m'n club NIVO-Sparta. Laters.
Wel een verslag mét foto's van achter het doel hé maat.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Kampioenswedstrijd van m'n club NIVO-Sparta. Laters.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar toch wéér niet op je lijstje.
Komt voor elkaar......!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een verslag mét foto's van achter het doel hé maat.
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen heren en dame.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1071 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
🟨🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 867 5/6
🟩⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟨⬛🟩
⬛🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met jouw levensstijl? jaartje of 40-45.
quote:De leeftijd die olifanten in het wild bereiken is voor een groot deel op schattingen gebaseerd. De gemiddelde levensverwachting van een gezond dier is waarschijnlijk ongeveer 70 tot 80 jaar.
@JanCeesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts is een vrouw.
[ afbeelding ]
rust 3-0 voor. Eindstand 3-3. Coach wisselt bij 3-0 in de 70ste minuut vier keer brengt jeugdspelers in. Nu nacompetitie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een verslag mét foto's van achter het doel hé maat.
BIEFSTUK!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kip Kerriequote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BurritoGodenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Asperge, ham, krieltjes, Hollandaisesaus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een dom wijf.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
@:GGMM altijd al geweten dat jij een bizar slechte smaak bezit. Walgelijk. Crimineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |