quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook zo’n vreemd shot ja. Die had je juist van voren in beeld moeten brengen, dan was het ook gewoon een leuk grapje geweest.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die beetje gare visuals zijn natuurlijk wel heel erg Joost. Het moet er niet té strak uitzien. Maar het probleem is dat je ze amper kon zien, zoals die grap over de visual die hij was verloren... wie heeft dat nou echt meegekregen? Ik denk dat zelfs het merendeel van de Nederlanders niet heeft begrepen dat hij zegt "ik ben alles kwijt, behalve de tijd" en dat de grap dan is dat hij ook de visual kwijt was.
Als zaaloptreden werkte het erg goed, met name door het opbouwende lied en zijn eigen energie. De visuals voegden daar voor mij niet zoveel toe.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:01 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
[/b]
Geloof mij, niets in die staging is een toevalstreffer, de punten komen op een andere manier ook ergens voor. Over elke milliseconde is nagedacht, zelfs over de wat sommigen "rommelige camerashots' noemen. Deze staging is een totaalervaring. Vraagje aan @:Cee en wie er nog meer in Malmö was.... Hoe stak dit optreden als podiumervaring af vergeleken bij de andere optredens? Hadden jullie het idee dat je als publiek daar meer of minder aan je trekken kwam dan de tv-kijker uiteindelijk?
Want in mijn optiek was dit een perfecte symbiose tussen een in de kern tv-optreden en een in de kern zaaloptreden.
O jee.. Dat komt z'n populariteit misschien niet zo goed uit nu. Kun je zien of het Anouk ft. Joost is of Joost ft. Anouk? Want in dat eerste geval heeft zij er denk ik schijt aan om het gewoon uit te brengen. En ach, misschien Joost zelf ook wel trouwens.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
Nieuw Joost-liedje dat is geregistreerd, met een interessante duet-partner. Ik vraag me af of dit binnenkort nog gereleased gaat worden, aangezien deze partner op het moment gecanceld is
97. Title of Version ZONDER JOU
Duration: 00:04:00 ISWC: GEMA work no.: 36565724-001
interested party CAE/IPI Role
TEEUWE, ANOUK 00265929230 composer
KRUIF DE, TEUN 00677177401 composer
KLEIN, JOOST 00865583297 composer
STORM, ARIE 00499272205 composer
TEEUWE, ANOUK 00265929230 author
KRUIF DE, TEUN 00677177401 author
KLEIN, JOOST 00865583297 author
STORM, ARIE 00499272205 author
GOLDILOX2 PUBLISHING 01022534409 original publisher
BMG RIGHTS MANAGEMENT GMBH 00567521924 sub-publisher
Zonder jou en dan zonder de andere uitbrengenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:31 schreef d_elise het volgende:
[..]
O jee.. Dat komt z'n populariteit misschien niet zo goed uit nu. Kun je zien of het Anouk ft. Joost is of Joost ft. Anouk? Want in dat eerste geval heeft zij er denk ik schijt aan om het gewoon uit te brengen. En ach, misschien Joost zelf ook wel trouwens.
Oh god, ben je meteen al die songfestivalfans ook weer kwijt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
Nieuw Joost-liedje dat is geregistreerd, met een interessante duet-partner. Ik vraag me af of dit binnenkort nog gereleased gaat worden, aangezien deze partner op het moment gecanceld is
29 juni in Genk ook al gratis te zien. Daar is de capaciteit al verhoogd en zijn alle verloven van de hulpdiensten ingetrokkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:12 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Joost Klein op zomerparkfeest in Venlo.
Wow dat wordt een partijtje druk daar dan, aangezien het gratis entree is.......
Zijn nieuwe fans lijken een beetje op K-Pop fans qua gedragquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:03 schreef d_elise het volgende:
Die nieuwe fans zijn wel echt dedicated, he. In m'n algoritme zie ik ineens een fan account dat Nederlandse Joost content voorziet van ondertiteling, zoals de video van De Kluis. Hij is echt een international artist now 😂
O wow. Ik opperde hier al eens een duet van Joost met een zangeres voor ESC2025. Dit was wel wat geweest, als Anouk niet zo'n enorme B was.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zag het op tv (bij de tweede halve finale) niet zo duidelijk terug, vandaar dat ik twijfelde.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:01 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Geloof mij, niets in die staging is een toevalstreffer, de punten komen op een andere manier ook ergens voor. Over elke milliseconde is nagedacht, zelfs over de wat sommigen "rommelige camerashots' noemen. Deze staging is een totaalervaring.
Ik heb begin dit jaar kaartjes gekocht voor een festival waar ik elk jaar naartoe ga, blijkt Joost daar te spelen. Het is is al lang uvk, maar ik verwacht alsnog mogelijk wel hysterische taferelen. Ik hoop dat ze het een beetje kunnen reguleren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:12 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Joost Klein op zomerparkfeest in Venlo.
Wow dat wordt een partijtje druk daar dan, aangezien het gratis entree is.......
Maar dat was puur een concertstaging. Voor TV heb iets anders nodig. Concert registraties zijn zelden interessant op tv. De clip gaf al aan dat er toch echt al voor een vorm van stilering was gekozen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:56 schreef HiZ het volgende:
Ik had een veel ruigere en wildere staging gehad willen hebben. Zoals op EiC in Afas.
hahaha hij was gisteren nog onderdeel van het NOS journaal.....hoezo liggende storm 😊quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:37 schreef Sandrie het volgende:
Wel jammer dat ie nu het momentum heeft maar niks kan/wil doen aan marketing en verdere promotie.
De storm begint langzaamaan te liggen heb ik het gevoel.
Lekker liedje vind ik dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:44 schreef GotC het volgende:
Net hardgelopen met Joost in m’n orenBuurman uit Berlijn zorgt wel voor aardige versnelling
Ik bedoel meer buiten Nederland 😊quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:41 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
hahaha hij was gisteren nog onderdeel van het NOS journaal.....hoezo liggende storm 😊
Ik kende wel wat, maar inmiddels zijn volledige discografie van buiten. Na de diskwalificatie namelijk met mijn zoon afgesproken één week lang geen enkele andere muziek dan Joost te luisterenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Blij dat ik Joost z’n muziek heb leren kennen dankzij ESF
Hij staat in heel veel landen hoog in de streamingslijsten. ook die storm ligt nog niet hoor. En over een paar weken komt het proces.... Die publiciteit gaat nog wel even door. De likes en de comments onder zijn halve finale optreden ook. Joost is voorlopig niet klein te krijgen in Europa. Europapa ook niet.quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kende wel wat, maar inmiddels zijn volledige discografie van buiten. Na de diskwalificatie namelijk met mijn zoon afgesproken één week lang geen enkele andere muziek dan Joost te luisteren
Ik denk eerlijk gezegd dat ie sowieso wel wat rust voor zichzelf ingebouwd heeft na het ESF, ook zonder de DQ is het zwaar geweest (mentaal). Nu dus al helemaal. En als klap op de vuurpijl ook ineens ongekend succes. Dat vind ie vast fijn, maar waarschijnlijk ook heel overweldigend. Ondanks dat ie (gelukkig!) vrolijk op het podium stond zondag, gok ik dat zijn hoofd overloopt van allerlei emoties en verwerkingsprocessen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:37 schreef Sandrie het volgende:
Wel jammer dat ie nu het momentum heeft maar niks kan/wil doen aan marketing en verdere promotie.
De storm begint langzaamaan te liggen heb ik het gevoel.
Boh lastige. Europapa en Droom Groot zijn wel duidelijke #1 en #2. Maar dan is het moeilijk kiezen. Ome Robert, PTSD, Friesenjung, Ik Wil Je en Summervibes doen het hier goed. Ik vind Florida 2009 ook mooi natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:02 schreef GotC het volgende:
[..]
GeniaalEn wat is jullie top 3 favoriete liedjes nu?
+1 en wachtmuziek doet het hier ook goedquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Boh lastige. Europapa en Droom Groot zijn wel duidelijke #1 en #2. Maar dan is het moeilijk kiezen. Ome Robert, PTSD, Friesenjung, Ik Wil Je en Summervibes doen het hier goed. Ik vind Florida 2009 ook mooi natuurlijk.
AT doet wel gewoon mee met Junior Songfestival van jouw geld. Wordt nog leuk intern denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:24 schreef Cee het volgende:
Ik wil dat er geen cent van “MiJn GeLd!!” naar dat zooitje gaat volgend jaar als ze verdommen zich te veranderen.
Dit zijn unieke luisteraars.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das toch mooi 30-40k. Er zijn maanden dat ik minder verdien.
Ik sluit m ook net af ... Ik volg Vocalissima (uit Buenos Aires) al een tijdje dus ik liep er ook tegen aan ...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:40 schreef d_elise het volgende:
Ik dacht dat mijn woede/verdriet eindelijk een beetje was omgeslagen in kalmte en trotsheid op Joost, maar ik zag net dit nieuwe interview van Joost en Gover voorbij komen met een Spaanse journalist en het is weer helemaal terugZo'n leuk interview weer met antwoorden waaruit z'n liefde voor Eurovisie en zo blijkt en dan te bedenken hoe het is afgelopen en dat we nooit meer zo'n leuke inzending gaan krijgen
(vanaf 1:00:00 ongeveer)
Dan zou ik Wiwi interview met Joost over de betekenis van Europapa niet opnieuw luisteren (kwam ik gister weer tegen)…quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:40 schreef d_elise het volgende:
Ik dacht dat mijn woede/verdriet eindelijk een beetje was omgeslagen in kalmte en trotsheid op Joost, maar ik zag net dit nieuwe interview van Joost en Gover voorbij komen met een Spaanse journalist en het is weer helemaal terugZo'n leuk interview weer met antwoorden waaruit z'n liefde voor Eurovisie en zo blijkt en dan te bedenken hoe het is afgelopen en dat we nooit meer zo'n leuke inzending gaan krijgen
(vanaf 1:00:00 ongeveer)
Walgelijke delegatiequote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
Deze mensen waren echt 24/7 iedereen aan het filmen hè? En dat dat ongewenst was schaadt de zero-tolerance policy natuurlijk niet![]()
[ x ]
Zij is de composer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
Echt heel goed, ja! En in iemands ogen schijnen met een zaklamp lijkt me vervelender dan een camera wegduwen. Maar goed, hopelijk sterkt dit de zaak van Joost en AvroTros idd!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Joost z'n advocaat dat mooi kan gebruiken, dat er dus in 2022 óók al een officiële klacht is ingediend door AvroTros omdat backstagemedewerkers maar aan de gang bleven met foto's en filmpjes. En dat er toen iemand met haar meeliep om met ene zaklamp in de richting van diegenen te schijnen.
Is wel een risico, in 2009 hebben we ook eens artiesten naar het songfestival gestuurd met lampjes, het jaar erop mochten we niet meer meedoen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Joost z'n advocaat dat mooi kan gebruiken, dat er dus in 2022 óók al een officiële klacht is ingediend door AvroTros omdat backstagemedewerkers maar aan de gang bleven met foto's en filmpjes. En dat er toen iemand met haar meeliep om met ene zaklamp in de richting van diegenen te schijnen.
Zou die Zweedse advocaat dit meekrijgen denk je? Ik betwijfel het. Hoop het wel. Want het lijkt me best bruikbare info.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:35 schreef d_elise het volgende:
[..]
Echt heel goed, ja! En in iemands ogen schijnen met een zaklamp lijkt me vervelender dan een camera wegduwen. Maar goed, hopelijk sterkt dit de zaak van Joost en AvroTros idd!
Coole locatiequote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Hoe randomquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Cornald benaderen is altijd goed! Ik denk ook wel dat de AvroTros dit in hun eigen zaak kan aandragen (of al heeft gedaan) bij hun protest en eventuele verdere acties. Misschien hebben ze Joost en z'n advocaat hier ook van op de hoogte gesteld, ja. Lijkt me toch dat je alles aanpakt om de verdediging zo sterk mogelijk te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou die Zweedse advocaat dit meekrijgen denk je? Ik betwijfel het. Hoop het wel. Want het lijkt me best bruikbare info.
Edit: ik dm Cornald even. Die kan er dan misschien even achteraan om die info daar te krijgen als dat al niet zo is.
Voor een mooi doel ook nog eens!quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Doen hangjongeren tegenwoordig ook, hebben dan een flitslampje bij zich zodat mensen geen foto's kunnen nemen, alles overbelicht..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:35 schreef d_elise het volgende:
[..]
Echt heel goed, ja! En in iemands ogen schijnen met een zaklamp lijkt me vervelender dan een camera wegduwen. Maar goed, hopelijk sterkt dit de zaak van Joost en AvroTros idd!
Pffquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
Deze mensen waren echt 24/7 iedereen aan het filmen hè? En dat dat ongewenst was schaadt de zero-tolerance policy natuurlijk niet![]()
[ x ]
Het zoveelste filmpje.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Cornald benaderen is altijd goed! Ik denk ook wel dat de AvroTros dit in hun eigen zaak kan aandragen (of al heeft gedaan) bij hun protest en eventuele verdere acties. Misschien hebben ze Joost en z'n advocaat hier ook van op de hoogte gesteld, ja. Lijkt me toch dat je alles aanpakt om de verdediging zo sterk mogelijk te maken.
Ik hoop voor hem dat ie lekker wat eerder is vertrokken om te genieten van een paar daagjes Canada.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Hij staat ook als uitvoerend artiest. Al zal het misschien eerder zo zijn dat hij rapt en Anouk de coupletten zingtquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Zij is de composer.
Hij gaat toch zeker geen duet zingen?
Voor mij is inmiddels wel duidelijk dat Joost helemaal gek is gemaakt door voornamelijk deze Israëlische trut en dat zijn advocaat dit heel duidelijk moet maken. Het kan niet zo zijn dat hij wordt gestraft en de Israëli's volgend jaar vrolijk weer meedoen alsof er niks is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Ja, wat We Are Domi doet is vrij irritant. Ze zitten eigenlijk alleen maar te subtweeten en alleen maar vragen op te roepen. Als je écht iets te zeggen hebt wat ervoor kan zorgen dat de druk op de organisatie om te veranderen nog groter wordt, wees dan concreet en trek dan je muil open in plaats van geheimzinnig lopen te doen voor aandacht.quote:Op woensdag 22 mei 2024 06:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is denk ik niet echt iets van alleen dit jaar.![]()
(Wel een hekel aan dit soort tweets, zeg dan gewoon wat er is.)
Ben ook wel benieuwd naar verhaal van die Nederlandse security man ondertussen. Zegt wel wat dat artiesten zelfs in de artiestenbubbel persoonlijke beveiliging nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Ik sluit een top 10 en misschien wel een 1e plek echt niet uitquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:59 schreef Fretwork het volgende:
Hoe hoog zal Europapa binnen komen in de top2000 dit jaar?
Dat is wel heel veel eer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit een top 10 en misschien wel een 1e plek echt niet uit
Nou het is voor ons wel over dus, helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Het hoofd van de Reference Group is toevallig ook een board member van de Zwitserse omroep die het volgend jaar gaat organiseren en die vindt onder andere dat
- de DQ van Joost terecht was
- de deelname van Israël terecht was
Dus ik zie weinig veranderen volgend jaar.
https://eurovoix.com/2024(...)ses-eurovision-2024/
https://www.20min.ch/stor(...)nP6qCrESSXxixeFeR1ymquote:Auch die Disqualifikation des niederländischen Künstlers Joost Klein sorgt immer noch für Aufsehen. War es rückblickend der richtige Entscheid?
Ja. Und Sie können mir glauben, dass wir noch so gern auf eine zusätzliche Krise verzichtet hätten. Den Vorgang haben die Gremien, in denen gewählte Teilnehmer des ESC zusammensitzen, intensiv diskutiert. Der Entscheid war richtig: Es gab ein inakzeptables Verhalten gegenüber einer Produktionsmitarbeiterin. Wenn über 1000 Menschen bei einer Produktion sind, die in Sicherheit arbeiten wollen, dann müssen nicht nur klare Verhaltensregeln gelten, sondern diese vor allem auch konsequent umgesetzt werden. Und das haben die verantwortlichen Mitglieder der EBU getan.
Fuck the EBUquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Het hoofd van de Reference Group is toevallig ook een board member van de Zwitserse omroep die het volgend jaar gaat organiseren en die vindt onder andere dat
Maar niks over de klachten van artiesten?quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel een beetje een reactie van "wiens brood men eet"/ "Wij van WC-Eend"
Deze man kan nu moeilijk iets anders zeggen, want dan gooit ie Osterdahl en zijn collega's onder de bus, terwijl hij net de sleutels voor 2025 in handen krijgt.
Ik hoop gewoon dat er begin juni duidelijk wordt wat er is gebeurd...
Maar die mensen blijven er zitten, dus die man blijft dan ook hetzelfde zeggen…quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel een beetje een reactie van "wiens brood men eet"/ "Wij van WC-Eend"
Deze man kan nu moeilijk iets anders zeggen, want dan gooit ie Osterdahl en zijn collega's onder de bus, terwijl hij net de sleutels voor 2025 in handen krijgt.
Ja dat. Dit zit er volgend jaar zelfs in twee hoedanigheden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar die mensen blijven er zitten, dus die man blijft dan ook hetzelfde zeggen…
Ben benieuwd hoeveel landen die geklaagd hebben nu voet bij stuk houden. Hopelijk veel. En niet allemaal met hangende pootjes weer terugkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.
Ik ben benieuwd, wanneer is die HoD-meeting eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.
Als de geruchten over Tsjechie kloppen heeft de EBU al een probleem, dan zijn er nog 36 landen over. En ik gok dat er maar weinig landen gaan terugkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:58 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel landen die geklaagd hebben nu voet bij stuk houden. Hopelijk veel. En niet allemaal met hangende pootjes weer terugkomen.
*Wij van WC-eend high five*quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien heeft de Avrotros of de advocaat ook al wel gesprekken gevoerd met voormalige deelnemers over de situatie achter de schermen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Cornald benaderen is altijd goed! Ik denk ook wel dat de AvroTros dit in hun eigen zaak kan aandragen (of al heeft gedaan) bij hun protest en eventuele verdere acties. Misschien hebben ze Joost en z'n advocaat hier ook van op de hoogte gesteld, ja. Lijkt me toch dat je alles aanpakt om de verdediging zo sterk mogelijk te maken.
“Have once again been the presenting partner” dus dat impliceert niet meteen dat ze er als presenting partner bij zijn in 2025 toch? Ondanks de ‘see you in Switzerland in 2025’, want dat kan ook algemeen opgevat worden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:50 schreef Em31 het volgende:
Moroccanoil is ook weer de sponsor volgend jaar, dus Israël is er sowieso weer bij.
https://eurovision.moroccanoil.com/
Dat laatste klinkt voor mij toch ook wel gewoon als dat zij er in Zwitserland gewoon weer bij zijn. Hoe graag ik het ook anders zou willen lezen. Want wat hebben ze daar anders te zoeken als ze dan geen sponsor meer zouden zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
“Have once again been the presenting partner” dus dat impliceert niet meteen dat ze er als presenting partner bij zijn in 2025 toch? Ondanks de ‘see you in Switzerland in 2025’, want dat kan ook algemeen opgevat worden.
Ik neem toch aan dat als S10 iemand bij zich had met een zaklamp, dat de AT dit ook wel weetquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien heeft de Avrotros of de advocaat ook al wel gesprekken gevoerd met voormalige deelnemers over de situatie achter de schermen.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kies er ondanks alles voor om er toch maar redelijk optimistisch in te staan. Er kan in een jaar veel veranderen, en er lijkt in ieder geval een flink dossier op het bureau van de EBU te liggen die barst van de ontevredenheid.
Dit, ik geloof echt niet dat er geen koppen gaan rollen...quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kies er ondanks alles voor om er toch maar redelijk optimistisch in te staan. Er kan in een jaar veel veranderen, en er lijkt in ieder geval een flink dossier op het bureau van de EBU te liggen die barst van de ontevredenheid.
Ja, en als het al gebeurt, zoals bij de FIFA of het IOC er af en toe weleens één of enkele figuren uitvliegen, dan worden die ook weer vervangen door vergelijkbare gekken, en zo blijft alles decennia lang ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat we er achter gaan komen dat in europees wijde organisaties koppen minder makkelijk rollen dan de van nieuwkerken et al. in nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |