Nou het is voor ons wel over dus, helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Het hoofd van de Reference Group is toevallig ook een board member van de Zwitserse omroep die het volgend jaar gaat organiseren en die vindt onder andere dat
- de DQ van Joost terecht was
- de deelname van Israël terecht was
Dus ik zie weinig veranderen volgend jaar.
https://eurovoix.com/2024(...)ses-eurovision-2024/
https://www.20min.ch/stor(...)nP6qCrESSXxixeFeR1ymquote:Auch die Disqualifikation des niederländischen Künstlers Joost Klein sorgt immer noch für Aufsehen. War es rückblickend der richtige Entscheid?
Ja. Und Sie können mir glauben, dass wir noch so gern auf eine zusätzliche Krise verzichtet hätten. Den Vorgang haben die Gremien, in denen gewählte Teilnehmer des ESC zusammensitzen, intensiv diskutiert. Der Entscheid war richtig: Es gab ein inakzeptables Verhalten gegenüber einer Produktionsmitarbeiterin. Wenn über 1000 Menschen bei einer Produktion sind, die in Sicherheit arbeiten wollen, dann müssen nicht nur klare Verhaltensregeln gelten, sondern diese vor allem auch konsequent umgesetzt werden. Und das haben die verantwortlichen Mitglieder der EBU getan.
Fuck the EBUquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Het hoofd van de Reference Group is toevallig ook een board member van de Zwitserse omroep die het volgend jaar gaat organiseren en die vindt onder andere dat
Maar niks over de klachten van artiesten?quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel een beetje een reactie van "wiens brood men eet"/ "Wij van WC-Eend"
Deze man kan nu moeilijk iets anders zeggen, want dan gooit ie Osterdahl en zijn collega's onder de bus, terwijl hij net de sleutels voor 2025 in handen krijgt.
Ik hoop gewoon dat er begin juni duidelijk wordt wat er is gebeurd...
Maar die mensen blijven er zitten, dus die man blijft dan ook hetzelfde zeggen…quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel een beetje een reactie van "wiens brood men eet"/ "Wij van WC-Eend"
Deze man kan nu moeilijk iets anders zeggen, want dan gooit ie Osterdahl en zijn collega's onder de bus, terwijl hij net de sleutels voor 2025 in handen krijgt.
Ja dat. Dit zit er volgend jaar zelfs in twee hoedanigheden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar die mensen blijven er zitten, dus die man blijft dan ook hetzelfde zeggen…
Ben benieuwd hoeveel landen die geklaagd hebben nu voet bij stuk houden. Hopelijk veel. En niet allemaal met hangende pootjes weer terugkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.
Ik ben benieuwd, wanneer is die HoD-meeting eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.
Als de geruchten over Tsjechie kloppen heeft de EBU al een probleem, dan zijn er nog 36 landen over. En ik gok dat er maar weinig landen gaan terugkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:58 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel landen die geklaagd hebben nu voet bij stuk houden. Hopelijk veel. En niet allemaal met hangende pootjes weer terugkomen.
*Wij van WC-eend high five*quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien heeft de Avrotros of de advocaat ook al wel gesprekken gevoerd met voormalige deelnemers over de situatie achter de schermen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Cornald benaderen is altijd goed! Ik denk ook wel dat de AvroTros dit in hun eigen zaak kan aandragen (of al heeft gedaan) bij hun protest en eventuele verdere acties. Misschien hebben ze Joost en z'n advocaat hier ook van op de hoogte gesteld, ja. Lijkt me toch dat je alles aanpakt om de verdediging zo sterk mogelijk te maken.
“Have once again been the presenting partner” dus dat impliceert niet meteen dat ze er als presenting partner bij zijn in 2025 toch? Ondanks de ‘see you in Switzerland in 2025’, want dat kan ook algemeen opgevat worden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:50 schreef Em31 het volgende:
Moroccanoil is ook weer de sponsor volgend jaar, dus Israël is er sowieso weer bij.
https://eurovision.moroccanoil.com/
Dat laatste klinkt voor mij toch ook wel gewoon als dat zij er in Zwitserland gewoon weer bij zijn. Hoe graag ik het ook anders zou willen lezen. Want wat hebben ze daar anders te zoeken als ze dan geen sponsor meer zouden zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
“Have once again been the presenting partner” dus dat impliceert niet meteen dat ze er als presenting partner bij zijn in 2025 toch? Ondanks de ‘see you in Switzerland in 2025’, want dat kan ook algemeen opgevat worden.
Ik neem toch aan dat als S10 iemand bij zich had met een zaklamp, dat de AT dit ook wel weetquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien heeft de Avrotros of de advocaat ook al wel gesprekken gevoerd met voormalige deelnemers over de situatie achter de schermen.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kies er ondanks alles voor om er toch maar redelijk optimistisch in te staan. Er kan in een jaar veel veranderen, en er lijkt in ieder geval een flink dossier op het bureau van de EBU te liggen die barst van de ontevredenheid.
Dit, ik geloof echt niet dat er geen koppen gaan rollen...quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kies er ondanks alles voor om er toch maar redelijk optimistisch in te staan. Er kan in een jaar veel veranderen, en er lijkt in ieder geval een flink dossier op het bureau van de EBU te liggen die barst van de ontevredenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |