Deze linkt werkt bij mij: https://www.goplay.be/vid(...)mol-s13-aflevering-1quote:Op zondag 23 maart 2025 22:23 schreef Meke het volgende:
Shit ik krijg die "'t Is gebeurd, de stream ligt eruit" meldingHoop dat het overbelasting is
Ik vind het moeilijk om niet met je mee de Hilde-tunnel in te gaan, maar ik twijfel ook of ze deze aflevering Hilde niet expres verdacht hebben neergezet.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:17 schreef Jane het volgende:
Dat was weer genieten
Voorlopig verdenk ik HIlde.
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:54 schreef Jockari het volgende:
Wanneer en hoe heeft de Mol dat bordje met het verdiep-nummer kunnen plaatsen ???
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja tijdens de test van de mol. Dus die is door z'n vragen geracet en daarna (ik neem aan met de lift) naar de 36e gegaan en daarna weer terug op z'n stoel gaan zitten
Dan was er gisteren op de 36e etage geen bordje met '37' geweest, had men daardoor geen tijd verspild en waren er waarschijnlijk meer mensen bij het schakelbord terecht gekomen.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:50 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me wel af: Als de personen in de helikopter nu niet voor het voordeel gingen, maar voor de koffer, hoe zou het dan verlopen ?
Volgens mij had de Mol vooraf ruim tijd om na te denken over wat hij/zij in de koffer zou willen. Maar ik kan me ook voorstellen dat de productie wel actief meegedacht heeft hoor.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan was er gisteren op de 36e etage geen bordje met '37' geweest, had men daardoor geen tijd verspild en waren er waarschijnlijk meer mensen bij het schakelbord terecht gekomen.
Plus alles wat we nog gaan beleven qua mol-acties o.b.v. de items die in de Mol-koffer zitten, dat was dan ook niet gebeurd...
Ik vraag me wel af in hoeverre de Mol echt zelf de items in zijn/haar koffer heeft kunnen/mogen bepalen.
De te kiezen items waren beschikbaar in de ruimte waarin de Mol de koffer kreeg en de enige beperking was dat de items in de koffer zouden passen.
Ik ga er vanuit dat daar dus al een bordje met 'etage 37' heeft gelegen, waardoor de mol-actie vanuit de productie min of meer gestuurd wordt/is...
Terwijl de anderen de test aan het maken waren is hij/zij met de lift naar de 36e verdieping gegaan, bordje geplakt, en weer terug naar beneden gegaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:54 schreef Jockari het volgende:
Wanneer en hoe heeft de Mol dat bordje met het verdiep-nummer kunnen plaatsen ???
Je zag gisteren een korte impressie van haar bezoek aan het ziekenhuis, dus dat lijkt me wat vergezocht. En ook niet nodig...quote:Op maandag 24 maart 2025 10:25 schreef Jockari het volgende:
En wat als Sarah ipv van naar de eerste hulp voor haar vermeende verstuikte vinger, naar het gebouw is geweest om het bordje 37 op te hangen ?
Is ineens een bedenking die ik maak.
Kerel, het is uitgelegd tijdens de aflevering dat het bordje is opgehangen tijdens het maken van de test.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:25 schreef Jockari het volgende:
En wat als Sarah ipv van naar de eerste hulp voor haar vermeende verstuikte vinger, naar het gebouw is geweest om het bordje 37 op te hangen ?
Ik vraag me wel af of ze deze verhaallijn met zo'n sisser hadden willen laten aflopen, of dat er dan nog een latere kans voor de mol was om hem weer terug te winnenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Plus alles wat we nog gaan beleven qua mol-acties o.b.v. de items die in de Mol-koffer zitten, dat was dan ook niet gebeurd...
https://www.televizier.nl(...)uw-seizoen-npo-startquote:Op maandag 24 maart 2025 13:33 schreef Tijn het volgende:
Is het eigenlijk dit jaar weer bij de NPO te kijken? Ik hoor van een vriend dat het Telegram-kanaal waar hij het voorheen kon downloaden niet meer bestaat. Zijn er nog alternatieven over, of is kijken op goplay.be de enige optie?
Ik dacht ook al: zat de mitella soms in de koffer?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:25 schreef Jockari het volgende:
Ik moet zeggen, de manier waarop de koffer nu al meteen is ingezet, is inderdaad wel next-level. Ik hoop van harte dat een idee als dit bordje echt van de Mol kwam, en niet is ingefluisterd door de productie. Je moet bijvoorbeeld maar weten dat de verdiepingen daar met bordjes zijn aangegeven, en niet geschilderd op de muur oid zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht ook al: zat de mitella soms in de koffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |