Onze WIDM was ook nog zo tot 2013/2014 ofzoquote:Op zondag 23 maart 2025 21:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is simpelweg gewoon een ander programma die de basis kent in dezelfde oorsprong. Wie is de mol is veel meer ingestoken om ook volgbaar te zijn voor alle leeftijden, er is niet voor niks een Zapp-spin-off. De Mol is inderdaad veel gelaagder en gewaagder maar dat is niet waar WIDM voor gaat.
Dat maakt het voor ons misschien leuker om De Mol te kijken maar dat kun je gewoon niet met Nederland vergelijken. Ik ben gestopt met vergelijken en ik kijk naar beide programma's vanuit een andere bril. De Mol is mijn favoriet maar als je stopt met verwachten dat je naar hetzelfde programma kijkt dan is WIDM met tijden ook nog leuk.
Dat zie ik toch anders. Mijn dochter heeft dit jaar beide voor het eerst gekeken. Nu bij De Mol zat ze er helemaal in. Bij WIDM zat ze na 15 minuten al verveeld op haar telefoon te kijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wie is de mol is veel meer ingestoken om ook volgbaar te zijn voor alle leeftijden, er is niet voor niks een Zapp-spin-off.
Tja. Het is NPO èn de kijkcijfers waren in 2025(+/- 3,5 miljoen bij start) nog steeds een stuk hoger dan in 2013 (+/- 2 miljoen bij start)..quote:Op zondag 23 maart 2025 21:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Onze WIDM was ook nog zo tot 2013/2014 ofzo
Inderdaad, toen het nog op donderdagavond was, was het fantastisch. Maar sinds het op zaterdagavond wordt uitgezonden, is de insteek dramatisch veranderdquote:Op zondag 23 maart 2025 21:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Onze WIDM was ook nog zo tot 2013/2014 ofzo
Echt jammer dat die verhuizing van de donderdag naar de zaterdag zowel de ondergang als blijkbaar de opgang van WIDM teweeg heeft gebrachtquote:Op zondag 23 maart 2025 21:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tja. Het is NPO èn de kijkcijfers waren in 2025(+/- 3,5 miljoen bij start) nog steeds een stuk hoger dan in 2013 (+/- 2 miljoen bij start)..
Bron: wikipedia.
Ik verzin de kijkcijfers niet hè, en ik werk ook niet voor WIDM of de NPO. Ik snap alleen dat men daarnaar kijkt bij het maken van dit programma. Daarnaast heb ik geen kind van de NPO Zapp (6-12) leeftijd dus ik weet niet wat er geschikt is voor een gemiddeld kind maar als ik terug denk aan vorige seizoenen hebben er echt wel nachtmerrie-opdrachten bij gezeten waarbij ik mijn kind dat met 8 nog niet zou laten kijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Mijn dochter heeft dit jaar beide voor het eerst gekeken. Nu bij De Mol zat ze er helemaal in. Bij WIDM zat ze na 15 minuten al verveeld op haar telefoon te kijken.
Het spektakel en de montage van De Mol spreekt vooral de jongere generatie veel meer aan denk ik.
Daarnaast zijn opdrachten bij WIDM zelfs voor mij soms onvolgbaar. Bij De Mol zijn ze gelaagd maar toch heel simpel.
Eens, maar toch wel net als dat het PATAT is en dat altijd gezegd moet worden, en dat PC MEESTERRAS is enzo, vind ik dat DE MOL IS BETER daar ook bij mag horenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik verzin de kijkcijfers niet hè, en ik werk ook niet voor WIDM of de NPO. Ik snap alleen dat men daarnaar kijkt bij het maken van dit programma. Daarnaast heb ik geen kind van de NPO Zapp (6-12) leeftijd dus ik weet niet wat er geschikt is voor een gemiddeld kind maar als ik terug denk aan vorige seizoenen hebben er echt wel nachtmerrie-opdrachten bij gezeten waarbij ik mijn kind dat met 8 nog niet zou laten kijken.
Mijn punt was; het zijn 2 verschillende programma's. GENIET van De Mol en kijk WIDM niet als je het zo kut vindt maar kunnen we eens stoppen met het constante vergelijken want het zijn niet dezelfde programma's en het lijkt me veel leuker/gezelliger om het over de opdrachten te hebben ipv over wie er beter is.
Die zie ik niet? Of Pedro nu zijn eigen stoel uitschakelt of die van een ander maakt toch weinig uit? Edit: oooh wacht, vanwege dat bordje.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ze hadden niet voor het persoonlijke voordeel moeten gaan. Deden ze dat niet, dan waren er 8 stoelen uitgeschakeld en was de kans dat ze afvielen ook bijzonder klein.
Zonde.
Dat was geen zagen meerquote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef Tijn het volgende:
Maar mannekes wat een genot weerWe zijn weer begonnen
Even een gifje maken van Els en Hilde die aan het zagen zijn
Ik ga hem later deze week nog met @Treinhoer terugkijken en zal er dan eens op letten, maar voor nu 'geraak' ik langzaam in een Pedro tunnelquote:Op zondag 23 maart 2025 21:51 schreef Felagund het volgende:
Ik zit trouwens al redelijk in de Hilde tunnel, dat verkeerd uitspreken van Nimrod vond ik ook verdacht.
Ah, andere browser werkt! Tot over een uurquote:Op zondag 23 maart 2025 22:23 schreef Meke het volgende:
Shit ik krijg die "'t Is gebeurd, de stream ligt eruit" meldingHoop dat het overbelasting is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |