Met Mat moet je nooit spotten.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Overigens is de kans op Herben 1 nu weer groter
Elbert Dijkgraaf, Kees van der Staaij, Henk Kamp, Hoogervorst, Verhagen, Remkes. En anders toch proberen met Yes...quote:Op maandag 20 mei 2024 13:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Ach, hij heeft een prima signatuur, maar het is natuurlijk geen MP. Maar iets anders zou ik ook niet weten. Ja, Pastors, maar dat is nóg twee divisies lager. Eerdmans heeft in ieder geval nog intelligentie en een redelijk voorkomen.
Ik denk niet dat je het moet zoeken in mensen die nu in functie zijn. En een militair als MP lijkt mij ook niet wenselijk. Sommigen in dit lijstje zijn ook van PvdA huize volgens mij.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, een topambtenaar die ook gewend is voor de schermen te werken.
[..]
Is die niet ondertussen een beetje oud?
Dit zijn misschien opties:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Bauer
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Schoof
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Hasekamp
https://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Akerboom
https://nl.wikipedia.org/wiki/Onno_Eichelsheim
Dan verwacht ik Nabrand Hilwijn ook weer terug.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet verbaasd zijn als hij bewindspersoon wordt.
De formateur kan toch niet aan de slag zo? Zou me ook nog niets verbazen dat dat V Zwol de opdracht gaat teruggeven.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Dus eh, geen kandidaat aan het eind van deze week?
Gewoon roulerend iedere 6 maanden een ander.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Dit gaat nog veel langer duren dan één week.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Kom, kom, trein, we denken in oplossingen bij rechts, hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 13:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De formateur kan toch niet aan de slag zo? Zou me ook nog niets verbazen dat dat V Zwol de opdracht gaat teruggeven.
Of Geert zelf als zijn tiende kandidaat het ook weer niet blijkt te wordenquote:Op maandag 20 mei 2024 13:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit gaat nog veel langer duren dan één week.
Sterker nog, mijn theewater zegt dat deze selectieprocedure zo'n enorme shitshow gaat worden dat Omtzigt alsnog de stekker eruit trekt op gegeven moment.
Zal dan wel bij de commerciëlen moeten worden uitgezonden, NPO moet bezuinigen...quote:Op maandag 20 mei 2024 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan een formatieproces in zonder eenduidige premierskandidaat en de daaruit benoemde bewindslieden moeten samen tot een regeerakkoord komen. Dit wordt beter dan De Gouden Kooi en Big Brother. Waarom zijn hier geen camera's bij?
Nouuuww....quote:Op maandag 20 mei 2024 13:15 schreef loveli het volgende:
Van der Staaij, die heeft geen enkele valse noot gezongen waar ze hem op kunnen pakken.
Ik geloof dat de relatie met de commercieelen uitstekend is bij rechtse partijen.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal dan wel bij de commerciëlen moeten worden uitgezonden, NPO moet bezuinigen...
Dat weet ze zelf ook wel, maar de domme achterban moet toch op de een of andere manier worden opgehitst.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:41 schreef Lichtloper het volgende:
[ x ]
Onterecht dit van Caroline. De eerste berichten over die patenten waren van maanden geleden. Sinds dat moment hebben ze eindeloos de tijd gehad om goed over een kandidaat na te denken, dingen uit te zoeken, risico’s af te wegen en dan unaniem met een kandidaat te komen.
Maar nee, het moet allemaal op het allerlaatste moment, dan beginnen ze opeens na te denken over dat schandaal, moeten posities nog bepaald worden en slaan ze een complete flater.
En wat is dan je conclusie? Allemaal de schuld van de media!
Ja, wat dacht jij dan, dat ze Wilders gaat afvallen over zijn keuze? Een woord van kritiek zou hebben op Plasterks gedragingen richting die patenten? Kom aan.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:41 schreef Lichtloper het volgende:
[ x ]
Onterecht dit van Caroline. De eerste berichten over die patenten waren van maanden geleden. Sinds dat moment hebben ze eindeloos de tijd gehad om goed over een kandidaat na te denken, dingen uit te zoeken, risico’s af te wegen en dan unaniem met een kandidaat te komen.
Maar nee, het moet allemaal op het allerlaatste moment, dan beginnen ze opeens na te denken over dat schandaal, moeten posities nog bepaald worden en slaan ze een complete flater.
Weet je nog die verspreking van Timmermans ("er alles aan doen")?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:41 schreef Lichtloper het volgende:
[ x ]
Komt allemaal voort uit angst en de drang om aan de macht te blijvenquote:Op maandag 20 mei 2024 13:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik word er wel een beetje moe van dat rechts overal een cultuuroorlog van moet maken. Nooit kan een probleem gewoon worden gezien zoals het is, het is altijd de schuld van 'de vijand'. En dan maar klagen dat er zo veel wordt gepolariseerd.
De andere partijen zullen vast graag helpen als ze zelf de premier mogen leveren.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:44 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Ongekend lijkt me nog een understatement. Een fuckin’ disgrace is het en niets minder.
Grappig genoeg bracht zijn eigen infantiele 'het spijt me Pieter' briefje de bal aan het rollenquote:Op maandag 20 mei 2024 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan, dat ze Wilders gaat afvallen over zijn keuze? Een woord van kritiek zou hebben op Plasterks gedragingen richting die patenten? Kom aan.
We nemen nooit zelf verantwoordelijkheid maar geven de media de schuld.
Dat was de laatste strohalm, denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:47 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Grappig genoeg bracht zijn eigen infantiele 'het spijt me Pieter' briefje de bal aan het rollen
Juist.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:47 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Grappig genoeg bracht zijn eigen infantiele 'het spijt me Pieter' briefje de bal aan het rollen
Het is toch echt Wilders die zelf niet competent is om MP te worden en die de PvdA’er Plasterk wil en met jouw Omtzigt van “””extreemlinks””” wil formeren.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Evangelion het volgende:
Stukje twitter genot (ik zocht een bron toen ik het elders las)
Ze hebben het voor elkaar 😡😡
Zo zonde #plasterk
Plasterk succesvol gesloopt.
Het is ze gelukt…..🤬
Ze bastardi hebben weer gewonnen hoor. #plasterk
#Extreemlinks wint. Rechts Nederland kan nog veel leren van de afgrondelijkheid van #Trump.
Die tyfus @:PieterOmtzigt krijgt weer zijn zin. Wat is het toch een misselijke rat. Sorry ratten, voor de belediging. @:NwSocContract
Hij heeft er altijd al rare, extreme ideeën op nagehouden. Had ooit een gesprek met hem waarin hij pleitte voor het legaliseren van marteling als methode om informatie te winnen van verdachten.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:50 schreef -XOR- het volgende:
Kinneging is overigens een enorme wappie geworden.
De BBB misschien. Ik betwijfel of VVD en NSC zich daaraan gaan brandenquote:Op maandag 20 mei 2024 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De andere partijen zullen vast graag helpen als ze zelf de premier mogen leveren.
Wilders had een nog niet aangekondigde kandidaat, maar hij wilde nog niet zeggen dat het dezelfde kandidaat was als zijn verkenner en formateur. En nu is hij erg teleurgesteld.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Grappig om je terug te trekken voor een functie waarvoor je officieel helemaal niet voorgedragen bent. Kan ik mij ook terugtrekken?
Ook wel toepasselijk: Kabinet Waus 1.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weer een stap dichter bij Graus-1.
Door Remkes op WNL notabene…quote:
Inderdaad, Geert kan hem nog snel vragen, de Navo kandidatuur is ook nog steeds niet rondquote:Op maandag 20 mei 2024 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
De eminente ironie van de situatie is toch wel dat de ideale persoon voor de positie van premier in deze coalitie toch wel Rutte zou zijn
Nee, Rutte gaat hier niet aan beginnen maar zou wel de ideale kandidaat zijn om de boel bij elkaar te houden.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Inderdaad, Geert kan hem nog snel vragen, de Navo kandidatuur is ook nog steeds niet rond
Maar wie met een paar hersencellen gaat hier aan beginnen? Het akkoord is op de cruciale onderdelen onuitvoerbaar en je staat vanaf dag 1 onder curatele. Prettige wedstrijd
Je hebt toch het NWS topic gelezen? Allemaal de schuld van links en niet van het feit dat rechts iedere keer mensen met malversaties op hun resume naar voren schuift.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Door Remkes op WNL notabene…
Maar die zullen ongetwijfeld binnenkort ook wel links zijn.
Komt ook altijd wel sympathiek over.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij heeft er altijd al rare, extreme ideeën op nagehouden. Had ooit een gesprek met hem waarin hij pleitte voor het legaliseren van marteling als methode om informatie te winnen van verdachten.![]()
Wel een erg sympathieke vent trouwens, dat dan weer wel.
Zelfs zonder geheugen op strategische gekozen momenten en een dikke teflonlaag is dit een onmogelijke opdracht. Alleen al het uitwerken van het hoofdlijnenakkoord, is een potentiële berenklemquote:Op maandag 20 mei 2024 14:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Rutte gaat hier niet aan beginnen maar zou wel de ideale kandidaat zijn om de boel bij elkaar te houden.
Ik weet het.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je hebt toch het NWS topic gelezen? Allemaal de schuld van links en niet van het feit dat rechts iedere keer mensen met malversaties op hun resume naar voren schuift.
In post-truth-kringen hoeft dat niet. Als het waar voelt, dan is het waar.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het alleen wonderlijk hoe mensen dat in elkaar gebreid krijgen in hun hersens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |