quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk voorzichtig zijn omdat er nog een onderzoek loopt? Zal ook wel niets mogen zeggen van de AVROTROS.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:48 schreef Remco het volgende:
Het is toch eigenlijk bizar dat die jongen nog helemaal niets van zich heeft laten horen sinds vorige week donderdag? Dat helpt ook niet echt mee met de beeldvorming voor mij.
Waarom omroep Gelderland?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:02 schreef PinkLow het volgende:
Jeetje zelfs het NOS journaal teast...
'En gaat Joost Klein vanavond tijdens zijn eerste optreden na vorige week nog wat zeggen'
Ongeveer in die woorden.
Ik had ook de hoop dat omroep Gelderland ofzo wellicht iets ging uitzenden n.a.v. alle commotie rondom Joost
En dan heeft interviews geven inderdaad nul zin want dat is toch het enige waar ze naar gaan vragen. Heel verstandig dat ze even niks zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk voorzichtig zijn omdat er nog een onderzoek loopt? Zal ook wel niets mogen zeggen van de AVROTROS.
Ja joh, onze premier, de, vermoedelijke dood van de president van Iran (huge in het kader van de oorlog met Israël) en of Joost Klein wat gaat zeggen...quote:Op zondag 19 mei 2024 20:02 schreef PinkLow het volgende:
'En gaat Joost Klein vanavond tijdens zijn eerste optreden na vorige week nog wat zeggen'
Ongeveer in die woorden.
Ik had ook de hoop dat omroep Gelderland ofzo wellicht iets ging uitzenden n.a.v. alle commotie rondom Joost
Misschien dat mensen na een week weer kunnen luisteren omdat de figuurlijke wond inmiddels (deels) aan het helen isquote:Op zondag 19 mei 2024 20:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wow, nu alweer 75 miljoen, lijkt harder te gaan nu?
Omdat dit zo in mij opkwam.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wow, nu alweer 75 miljoen, lijkt harder te gaan nu?
Omroep Gelderland bericht regelmatig over dingen die in Enschede gebeuren dus had zomaar gekund hoor.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:11 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Omdat dit zo in mij opkwam.
Oost dan? Of zelfs Friesland haha.
Desalniettemin (prachtig woord trouwens) ben ik benieuwd en hoopte ik op een livestream
De Tubantia heeft een liveblog. Telt datquote:Op zondag 19 mei 2024 20:02 schreef PinkLow het volgende:
Ongeveer in die woorden.
Goed genoeg..quote:Op zondag 19 mei 2024 20:14 schreef Benny het volgende:
[..]
De Tubantia heeft een liveblog. Telt dat?
De Grolsch stage is in elk geval overdekt, ook voor groot deel van publiek.quote:
Nouja eigenlijk niet echt want Enschede ligt in Overijssel waar RTV Oost de lokale omroep is.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Omroep Gelderland bericht regelmatig over dingen die in Enschede gebeuren dus had zomaar gekund hoor.
Staat werkelijk niets zinnigs op de live blogquote:Op zondag 19 mei 2024 20:17 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Goed genoeg..
Echter moet ik eerst een account aanmaken om dit te kunnen lezen.
Ben hier echt zo op tegen
True maar toch bericht Omroep Gelderland echt gewoon regelmatig over dingen in Enschede. Dus het hád gekund. Zo bedoel ik.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk niet echt want Enschede ligt in Overijssel waar RTV Oost de lokale omroep is.
Zoals verwacht dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:15 schreef PinkLow het volgende:
Hij mijdt de pers en geeft geen interviews. Zegt NOS.
Ik geef hem Groot gelijk
Het valt allemaal wel mee, telkens een paar losse buitjes en wat donderklappen. Daar laten wij Tukkers ons niet door tegenhouden!quote:
Maar Joost komt gewoon dus het is niet van toepassing?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:25 schreef Aadrianus het volgende:
Er zijn allerlei maatregelen genomen om het publiek te kunnen reguleren. Dat is toch duidelijk bedoeld voor het publiek dat op Joost afkomt. Zo'n festival gaat daar echt niet zeggen; sorry mensen.... we wisten het al langer, maar wilden het nog niet vertellen: Joost komt niet.
Het zit diep bij ons Greys, als iemand ook maar de suggestie wékt dat hij Twente met de Achterhoek verwacht gaan bij ons de haren overeind staan!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
True maar toch bericht Omroep Gelderland echt gewoon regelmatig over dingen in Enschede. Dus het hád gekund. Zo bedoel ik.
Nou er is anders wel een fan met zelfgemaakte Joostoorbellen op. Noem dat maar niets.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Staat werkelijk niets zinnigs op de live blog
Voor degene die eerder in dit topic nog dacht van 'misschien niet' denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Joost komt gewoon dus het is niet van toepassing?
Inderdaad. Even wachten tot het geseponeerd is en dan zijn verhaal vertellen zoals hij het wil. Een vlog met Acid ofzo.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:15 schreef PinkLow het volgende:
Hij mijdt de pers en geeft geen interviews. Zegt NOS.
Ik geef hem Groot gelijk
Die Gelderlanders hebben geen smaak!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
En verder nog een foto van mensen in een poncho en dat het vamiddag bij Suzan en Freek goed druk was!
Dat laatste verbaast me dan weer.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
En verder nog een foto van mensen in een poncho en dat het vamiddag bij Suzan en Freek goed druk was!
Nou vooruit, die mogen ze hebben.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
In de Global Spotify Viral Chart staan Nemo en Baby Lasagna wel boven Joost.
https://wiwibloggs.com/20(...)-make-top-50/281815/
Aangezien de AVROTROS in het vervolg alleen nog maar hele saaie mensen zal gaan sturen zullen Suzan en Freek ook wel snel worden gekozen.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
Nick van Simon vindt het nog te vroeg inderdaad, dus dan krijg je dat.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aangezien de AVROTROS in het vervolg alleen nog maar hele saaie mensen zal gaan sturen zullen Suzan en Freek ook wel snel worden gekozen.
Hun sturen is misschien nog wel een heftiger statement dan volgend jaar helemaal niet meedoenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aangezien de AVROTROS in het vervolg alleen nog maar hele saaie mensen zal gaan sturen zullen Suzan en Freek ook wel snel worden gekozen.
Maar echt. Ze dachten dit jaar we doen eens gek en dat doen ze vast nooit weer.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2024 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nick van Simon vindt het nog te vroeg inderdaad, dus dan krijg je dat.
Nou dit zou best weleens echt zo kunnen zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar echt. Ze dachten dit jaar we doen eens gek en dat doen ze vast nooit weer.![]()
Ik heb nog enigszins vertrouwen in de AT omdat ze wel meteen en fel achter Joost zijn gaan staan. Zeker nu zij ook zien hoe een nummer als Europapa scoort, hoop ik dat ze niet terugvallen in de zoveelste ballad ieder jaar, maar dat ze risico's blijven nemen. Als we überhaupt meedoen de komende jaren natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar echt. Ze dachten dit jaar we doen eens gek en dat doen ze vast nooit weer.![]()
En dan afsluiten met de remix van Elstak.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:39 schreef d_elise het volgende:
Het zou toch wat zijn als ie met Europapa opent, meteen er vol in
Ik wil alleen maar zeggen: hij komt. Dat straalt de hele organisatie van het Festival al dagen uit.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Joost komt gewoon dus het is niet van toepassing?
Ik ben bang dat ze weer op safe gaan spelen.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik heb nog enigszins vertrouwen in de AT omdat ze wel meteen en fel achter Joost zijn gaan staan. Zeker nu zij ook zien hoe een nummer als Europapa scoort, hoop ik dat ze niet terugvallen in de zoveelste ballad ieder jaar, maar dat ze risico's blijven nemen. Als we überhaupt meedoen de komende jaren natuurlijk
Ja dat is waar, Twan zei dat het een hit zou worden in Europa en die had wel gelijk.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik heb nog enigszins vertrouwen in de AT omdat ze wel meteen en fel achter Joost zijn gaan staan. Zeker nu zij ook zien hoe een nummer als Europapa scoort, hoop ik dat ze niet terugvallen in de zoveelste ballad ieder jaar, maar dat ze risico's blijven nemen. Als we überhaupt meedoen de komende jaren natuurlijk
Een of andere multi-culti band of artiest iddquote:Op zondag 19 mei 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze weer op safe gaan spelen.
Ligt aan het aanbod natuurlijk, wat er aan liedjes binnenkomt.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar las je dit?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:35 schreef Ama het volgende:
Oh hij komt net aan. Ja beetje te laat denk ik.
Ook een ding ja: welke artiest wil nog als er niets veranderd? Misschien niet de artiesten die al een redelijke fanbase hebben/een goed lied hebben liggen.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt aan het aanbod natuurlijk, wat er aan liedjes binnenkomt.
Weet zeker dat dit succes ze naar meer smaakte.
Dat is me nog nooit gelukt grazzquote:Op zondag 19 mei 2024 20:45 schreef grazz het volgende:
beelden? iemand? insta lives ergens? @:Em31 @:Hole1988 voor een geheime stream ergens
te druk met kijkersquote:
Jaquote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zestigduizend haperingen per 10 seconden.
Ik niet hoor.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef Zigsky het volgende:
Zo vet, hij is gewoon live en we kijken ernaar
quote:Op zondag 19 mei 2024 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh geenszins te laat dus.
Gewoon op de minuut op tijd begonnen.
niets aan het handjequote:Joost Klein is omstreeks 19.15 uur gearriveerd bij het Freshtival-terrein. Hij zou om 20.45 uur optreden. Zijn act kan elk moment beginnen.
Jaa heel jammer.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zestigduizend haperingen per 10 seconden.
Dat weet ik maar vroeg me af waar ze had gelezen dat hij toen pas aankwam. Gewoon even nieuwsgierig wie dat zei omdat diegene het dus mis had.quote:
En daarvoor danken wij ... Aran Bade!quote:
waarschijnlijk van zo'n account ofzoquote:Op zondag 19 mei 2024 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik maar vroeg me af waar ze had gelezen dat hij toen pas aankwam. Gewoon even nieuwsgierig wie dat zei omdat diegene het dus mis had.
het is een COMPLOT!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk van zo'n account ofzo
[ x ]
op de fb van in de buurt enschede zag je filmpje van toen ze live waren, leek alsof hij op kwam met europapa remix. te leuk!!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Waar zie je dat? (Of ben je gewoon daar?) 😊
Het kan ook zo maar zijn dat AvroTros denkt: als we dit overleven, kunnen we alles aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denken we al een tijdje.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Bade leest hier mee! Kan niet anders haha
Alleen nog onder welke account?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Serieus heeft Joost hier een account. ..quote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen nog onder welke account?
We weten dat Joost zijn account @:RadioJoost is.
Dat laatste is natuurlijk sarcasme.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een vermoeden.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Serieus heeft Joost hier een account. ..
Dat had ik even gemist..
Nee joh.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist..
Abo cadeau gegevenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:This is a LiveEdit recreation of Netherlands' "Europapa" entry in Eurovision 2024 by Joost Klein.
LiveEdit is the software used for automatic camera switching during the Eurovision broadcasts. In previous years (2013-2023), CuePilot was used instead.
Ik hoop het niet, met de dingen die je hier soms leest.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist..
Moet je wel honderd ads wegklikkenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Om mee te lezen hoef je ook geen account te hebben he.
Ik durf erop te wedden dat het Joost zelf niet is.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, met de dingen die je hier soms leest.
Kijk ik wilde gewoon nu woest zijn hoe matig alles in beeld werd gebracht, maar dat boeit niets meer grazz.quote:
Hahaquote:
Idd, maar het is je vergeven!quote:
Optredenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Om spoilers en zo te lezen wel, maar als je niet reageert val je ook niet opquote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Om mee te lezen hoef je ook geen account te hebben he.
Precies dit dus!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Zijn genoeg mensen die nu aan het filmen zijn in het publiek, die filmpjes komen straks wel op social media.
Hahaha zo’n BREAKING NEWS situatie voor dit zou echt hilarisch zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 21:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik zit te wachten op een extra nieuwsuitzending...
Maar die komt volgensmij niet xD
Vind ik idd nog steeds. Misschien komt het door de stage ofzo die ze gebruikte daar maar het was heel matig voor dit nummer.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kijk ik wilde gewoon nu woest zijn hoe matig alles in beeld werd gebracht, maar dat boeit niets meer grazz.![]()
(thanks voor het delen, leuk zijn deze filmpjes altijd)
Die heeft een paar keer blauw gedragen bij boulevard. Dat is geheim taal voor: Ja toetertjes ik lees mee op het songfestivalforum!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Het was net in het nieuws van Qmusicquote:Op zondag 19 mei 2024 21:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik zit te wachten op een extra nieuwsuitzending...
Maar die komt volgensmij niet xD
Ohja nu je dat zegt... er begint mij weer iets te dagen..quote:Op zondag 19 mei 2024 21:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heeft een paar keer blauw gedragen bij boulevard. Dat is geheim taal voor: Ja toetertjes ik lees mee op het songfestivalforum!
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ohja nu je dat zegt... er begint mij weer iets te dagen..
Was vorig jaar toch? Met Dia en Mion
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft hij geluk dat hij hier mee leest, staat hij niet verkeerd. Kun je niet subtiel laten weten dat je hier mee leest Aran? Doe de volgende keer bij Boulevard iets blauws aan ofzo als het over het songfestival gaat
Dit gaat de boeken inquote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:07 schreef d_elise het volgende:
Vind het echt knap hoor. Ook al helpt optreden hem waarschijnlijk heel erg, ga die drempel maar eens over nadat je de hele week (wereld)nieuws bent geweest met iets wat ontzettend pijn doet. Heel fijn dat hij er gewoon staat, met ongeacht veel vrienden achter de schermen
quote:De zanger, die al rond 19.15 uur op het festivalterrein zou zijn gearriveerd, kreeg bij aanvang meteen een luid applaus. ,,I am an international artist now. I doe m’n best’’, grapte hij: oftewel: ik ben nu een internationale artiest, ik doe mijn best. Klein maakte tijdens zijn eerste nummer een hartje met zijn handen richting het publiek, dat dat veelvuldig terug gebaarde.
Zou ik wel doenquote:Op zondag 19 mei 2024 21:03 schreef Em31 het volgende:
Aran enzo zou ik wel snappen dat ze meelezen, wij halen met z'n allen overal en nergens dingen vandaan, super handig dat je dat hier verzameld hebt.
Het is ook wel fijn dat hij meteen weer een groot optreden heeft. Dan kan hij niet te lang nadenken.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:07 schreef d_elise het volgende:
Vind het echt knap hoor. Ook al helpt optreden hem waarschijnlijk heel erg, ga die drempel maar eens over nadat je de hele week (wereld)nieuws bent geweest met iets wat ontzettend pijn doet. Heel fijn dat hij er gewoon staat, met ongetwijfeld veel vrienden achter de schermen
Ja zou ik ook doen inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou ik wel doenJe hebt ook meteen een beetje een beeld van hoe de nummers in de nationale voorrondes ontvangen worden. Geen grote steekproef, maar wie weet toch handig. En als 1 land aan deel 9 toe is en een ander land na twee maanden nog steeds in deel 1 zit kan die laatste best wel eens tegenvallen
een breed gedeeld misverstand.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Om spoilers en zo te lezen wel, maar als je niet reageert val je ook niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mwah, het is altijd een beetje dubbel. Als ik naar concerten ga komt er zoveel op me af, als ik dan thuis m’n eigen filmpjes af kan spelen geniet ik nog eeuwig na.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Al die telefoons.Bijna niemand is er om gewoon te genieten.
als je geen filmpjes deelt ben je er niet geweest hequote:Op zondag 19 mei 2024 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Al die telefoons.Bijna niemand is er om gewoon te genieten.
het zou zo een Samsung reclame kunnen zijnquote:
Ik laat meestal mijn telefoon in mijn tas en ik geniet van de experiencequote:Op zondag 19 mei 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je geen filmpjes deelt ben je er niet geweest he
Ja ja dat doet die goed hèquote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef GotC het volgende:
Op Reddit zie je ook dat mensen van over de hele wereld op dit moment aan het wachten waren.
Joost heeft gelijk: Hij is nu een internationale artiest
Op die onderste foto heeft ie nog steeds in-ears in. Ik kan me herinneren dat hij daar zo aan moest wennen en mee moest oefenen voor het ESF, maar blijkbaar is het hem goed bevallenquote:
Het langste shot duurt 4 seconden of zo. Hoezo "staging verkloot" en dergelijke opmerkingen twee weken terug 😊.quote:
Dat je dat kan zien haha.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef d_elise het volgende:
[..]
Op die onderste foto heeft ie nog steeds in-ears in. Ik kan me herinneren dat hij daar zo aan moest wennen en mee moest oefenen voor het ESF, maar blijkbaar is het hem goed bevallen
Same. Maak misschien 1 foto maar meer eigenlijk niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat meestal mijn telefoon in mijn tas en ik geniet van de experience
Alsof je 17 volgers op Instagram dan geloven dat je er echt bij wasquote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die mobieltjes
Ga toch gewoon genieten
Het blijft gewoon slecht in beeld gebracht.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Het langste shot duurt 4 seconden of zo. Hoezo "staging verkloot" en dergelijke opmerkingen twee weken terug 😊.
Alles voor de likes!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die mobieltjes
Ga toch gewoon genieten
Ik snap nog steeds niks van redditquote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef GotC het volgende:
Op Reddit zie je ook dat mensen van over de hele wereld op dit moment aan het wachten waren.
Was dat nog maar onze enige zorgquote:Op zondag 19 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het blijft gewoon slecht in beeld gebracht.maar goed, wat boeit het nog.
agreequote:Op zondag 19 mei 2024 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles voor de likes!
En geef toe, wij zijn maar wat blij met wat filmpjes.
Ik lees er vooral, en ermee gestart omdat ik halve nachten wakker was dankzij babyquote:
Maar je ziet minder door al die dingen. Ik ben was van een beetje de laatste generatie die nog zonder telefoons op school zat. Daar gebruikten we vooral agenda's om afgeleid te zijn, maar het helpt niet om tijdens zo'n concert met je agenda omhoog te staan, maar het is wel een leuke tegenhanger.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat meestal mijn telefoon in mijn tas en ik geniet van de experience
Hahahaha #beelddenkerquote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar je ziet minder door al die dingen. Ik ben was van een beetje de laatste generatie die nog zonder telefoons op school zat. Daar gebruikten we vooral agenda's om afgeleid te zijn, maar het helpt niet om tijdens zo'n concert met je agenda omhoog te staan, maar het is wel een leuke tegenhanger.
quote:
Ik ben van de generatie je had mobieltjes op school maar dat waren die flipfoons of de nokia's en niet iedereen had een mobieltjequote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar je ziet minder door al die dingen. Ik ben was van een beetje de laatste generatie die nog zonder telefoons op school zat. Daar gebruikten we vooral agenda's om afgeleid te zijn, maar het helpt niet om tijdens zo'n concert met je agenda omhoog te staan, maar het is wel een leuke tegenhanger.
Ik was al afgeleid als we dan één sms'je stuurden.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben generatie je had mobieltjes op school maar dat waren die flipfoons of de nokia's
Dacht al dat ik een van de weinige was. Niet dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik lees er vooral, en ermee gestart omdat ik halve nachten wakker was dankzij baby. Maar snap er ook nog altijd weinig van
Nee joh ik vind de hele structuur echt supervaagquote:Op zondag 19 mei 2024 21:23 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dacht al dat ik een van de weinige was. Niet dus.
Nu wel al meer slaap inmiddels?
Ik had er van het weekend 1 achter mij staan tijdens een concert die alles filmde en haar telefoon dus steeds naast mij gezicht naar voren duwde zeg maar (stond 1e rang). En ook nog de hele tijd tegen mij aan, aan het dansen was (terwijl er genoeg ruimte was)quote:Op zondag 19 mei 2024 21:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
er staat niet hoe laat die storie geplaatst isquote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heeft ie dit nou live op het podium gepost?![]()
(Of kun je stories ook inplannen?)
Is gewoon een forum met heel veel topics.quote:
Komt door het trage internet daar.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heel herkenbaar... waarschijnlijk ben jij vanavond aan de beurt..quote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh ik vind de hele structuur echt supervaag
Gelukkig wel! Al werd ik eergisternacht wakker gehouden omdat de (inmiddels) peuter alles onderkotste, en gisternacht omdat de 10 jarige datzelfde deed![]()
.
Hou m’n hart vast voor aankomende nacht
Hij had net wel een live verhaal op instaquote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer meer een soort van Chattenquote:
leuk filmpje, stond hier boven ook al om 21.13uquote:
Precies nu m’n man weg is met de Roprunquote:Op zondag 19 mei 2024 21:29 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Heel herkenbaar... waarschijnlijk ben jij vanavond aan de beurt..![]()
Hier inmiddels ook een peuter. Die de hele dag europapa en euromama zingt hahaha...
Op dit moment 11 minuten geleden.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat niet hoe laat die storie geplaatst is
hmm dan moet er iemand anders toegang hebben tot het account... of hij heeft zn mobiel meequote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook 10 keer zo hard balen als het straks echt mee blijkt te vallen met wat er gebeurd is. We krijgen niet snel meer iemand dit dit zo graag wilde en er zo'n plezier in had.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:33 schreef d_elise het volgende:
Dit voelt voor ons ook als een soort groepstherapie heb ik het ideeDesondanks de afloop was dit echt het leukste songfestivaljaar ooit en het wordt moeilijk om in de toekomst een artiest te vinden die ons zoveel plezier en saamhorigheid geeft als Joost. Vind het echt oprecht heel mooi hoe we hem allemaal in ons hart hebben gesloten
Nou ja, als Joost echt iets ernstigs zou hebben gedaan, zou ik daar ook wel heel teleurgesteld in zijn hoor. Maar dat lijkt me zeer sterk.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook 10 keer zo hard balen als het straks echt mee blijkt te vallen met wat er gebeurd is. We krijgen niet snel meer iemand dit dit zo graag wilde en er zo'n plezier in had.![]()
Ja, dat lijkt me véél rottiger.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als Joost echt iets ernstigs zou hebben gedaan, zou ik daar ook wel heel teleurgesteld in zijn hoor. Maar dat lijkt me zeer sterk.
Tubantiaquote:Joost Klein laat in Enschede tijdens zijn optreden in woord weinig los over zijn diskwalificatie op het Eurovisie Somgfestival. „Jullie hebben lang op me gewacht, sorry daarvoor”, is het enige dat hij lange tijd zegt.
Tot hij na een nummer even zijn show stop zet met naar eigen zeggen ‘breaking news’. „Ik ga nu iets op mijn Insta Story plaatsen, ik wil eerder zijn dan het nieuws.”
Hij pakt vervolgens zijn telefoon, maakt een selfie en plaats die online. „Breaking”, aldus de artiest met cynische ondertoon.
Dan keert die publieke opinie zich ook weer meteen tegen hem en dat zou ik idd nog veel erger vinden, ook al is het dan terecht.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als Joost echt iets ernstigs zou hebben gedaan, zou ik daar ook wel heel teleurgesteld in zijn hoor. Maar dat lijkt me zeer sterk.
Ik ook hoor, sowieso. En zelfs nu denk ik weleens, was nou gewoon maar doorgelopen.. had heel wat gezeik gescheeld. Maar goed gok dat hij zelf de tijd ook wel terug wil draaien achteraf.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als hij een camera had afgepakt en uit het raam gegooid hadden we dat al wel gehoordquote:Op zondag 19 mei 2024 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik ben er mentaal al op voorbereid dat als hij een strafje krijgt van (al dan niet voorwaardelijk) een paar honderd euro ofzo, dat dan de onderbuik van NWS hier komt leeglopen dat hij toch echt niet zo onschuldig was. Maar dat is het ook wel.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dan keert die publieke opinie zich ook weer meteen tegen hem en dat zou ik idd nog veel erger vinden, ook al is het dan terecht.
Ik vind het erger dat de EBU dat dan als een goede reden gaat zien, terwijl je je dan af kan vragen of dat niet te bespreken was.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik ben er mentaal al op voorbereid dat als hij een strafje krijgt van (al dan niet voorwaardelijk) een paar honderd euro ofzo, dat dan de onderbuik van NWS hier komt leeglopen dat hij toch echt niet zo onschuldig was. Maar dat is het ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Hij hep n lietje over Europa gezonge, dan krijgie dat.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik ben er mentaal al op voorbereid dat als hij een strafje krijgt van (al dan niet voorwaardelijk) een paar honderd euro ofzo, dat dan de onderbuik van NWS hier komt leeglopen dat hij toch echt niet zo onschuldig was. Maar dat is het ook wel.
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:48 schreef PinkLow het volgende:
Dit soort mensen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:48 schreef PinkLow het volgende:
Dit soort mensen..
Jeetje hij had eerst het weer al gemanipuleerd en nu dit weer, die jongen kan ook alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je een strafblad bij een geldboete? Zo ja, dan kan je geen Esta meer aanvragen voor de US bijvoorbeeld. Moet je een visum aanvragen. Lastiger.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Internationaal aan het doorbreken op meerdere vlakken.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef GotC het volgende:
We krijgen gewoon Joost 2025, ik weet het zekerquote:Op zondag 19 mei 2024 21:33 schreef d_elise het volgende:
Dit voelt voor ons ook als een soort groepstherapie heb ik het ideeDesondanks de afloop was dit echt het leukste songfestivaljaar ooit en het wordt moeilijk om in de toekomst een artiest te vinden die ons zoveel plezier en saamhorigheid geeft als Joost. Vind het echt oprecht heel mooi hoe we hem allemaal in ons hart hebben gesloten
Ik blijf maar gewoon hoop houden dat die advocaat gelijk heeft en dat het geseponeerd of vrijspraak wordt. Niet dat een boete nou per se erg is, maar dat maakt de zaak van de EBU wel sterker, ja. Al weet 90% nog steeds dat het grote onzin was om hem te diskwalificeren.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat de EBU dat dan als een goede reden gaat zien, terwijl je je dan af kan vragen of dat niet te bespreken was.
12 points world tour!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We krijgen gewoon Joost 2025, ik weet het zeker
Notsofreshtifal?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sta op een (ander) festival met brak Internet alleen maar af te vragen hoe het bij Joost ging
Mag je überhaupt ooit wel weer meedoen als je een keer gediskwalificeerd bent?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het inderdaad dan alsnog meeviel, áls, dan hoop ik dat de AVROTROS gewoon alsnog doorpakt. Al weet ik ook niet of je dan kans maakt als het sowieso wel een boete is geworden.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:52 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik blijf maar gewoon hoop houden dat die advocaat gelijk heeft en dat het geseponeerd of vrijspraak wordt. Niet dat een boete nou per se erg is, maar dat maakt de zaak van de EBU wel sterker, ja. Al weet 90% nog steeds dat het grote onzin was om hem te diskwalificeren.
Dan sturen we een mysterieuze artiest met een masker genaamd Ghost Klein.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag je überhaupt ooit wel weer meedoen als je een keer gediskwalificeerd bent?
Waar zie je dit?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:01 schreef RipCity het volgende:
Ahaha Noa aan t rennen achter Joost aan
Boulevard in de re-run lijkt het.
Voor een schadevergoeding wordt het dan wel een lastig verhaal. De mening dat dit prima met een gesprek had kunnen worden opgelost, blijft dan gewoon uiteraard.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het inderdaad dan alsnog meeviel, áls, dan hoop ik dat de AVROTROS gewoon alsnog doorpakt. Al weet ik ook niet of je dan kans maakt als het sowieso wel een boete is geworden.
Daar zit ik dus ook al even over na te denken.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou, die boodschap is duidelijk.quote:
Valkenburg!!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pop on Top. Sta nu naar Krezip te koekeloeren
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:08 schreef d_elise het volgende:
[..]
Oke, ik wacht met smart op beelden van de ABBA houseversie
Heerlijkquote:
Oké nee voor altijd covers op Youtube zetten is ook beter.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
Davina Michelle zegt nooit nooit tegen Eurovisie. Nu helemaal na dit jaar vind ze het een slangennest.
Ze weet niet zeker of het het juiste platform is voor haar.
Ja ja dat doet ie goed hè?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:15 schreef d_elise het volgende:
[..]
HeerlijkEn hij zegt zoveel zonder het te zeggen. Niemand die hem ergens op kan pakken, maar de boodschap is duidelijk
Ik denk niet dat we daar op moeten rekenen. Twee jaar achtereen zo intensief in het teken zetten van ESF, dat is geen kattenpis. En twee keer achter elkaar een banger als Europapa maken is ook geen een tweetje. Ik hoop op een mea culpa van de EBU, zoals Gabe in zijn video al min of meer benoemt: een directe kwalificatieplek voor Nederland (omdat de plek van 2024 zeer onterecht is afgenomen) en een groots optreden van Joost met Europapa in de mainshow, om hem iets van euforie terug te geven. En omdat het een gastoptreden is en er meer mensen op het podium mogen staan, wordt hij vergezeld door een gigantisch aantal hakkende mensen. 😊quote:Op zondag 19 mei 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft er nota bene al gestaan, maar dan als intervalact. Ze weet gewoon dat als ze gaat, iedereen verwacht dat ze ook wint, en zulke goede liedjes heeft ze niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
Davina Michelle zegt nooit nooit tegen Eurovisie. Nu helemaal na dit jaar vind ze het een slangennest.
Ze weet niet zeker of het het juiste platform is voor haar.
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Schijnbaar heeft hij ook nieuwe muziek opgevoerd.
Vorig jaar zei ze inderdaad gewoon eerlijk dat ze niet vindt dat ze het goede nummer heeft, dat is dan ook gewoon een prima reden. Wat ze de laatste tijd uitbrengt is ook 10x niks voor het Songfestival.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze heeft er nota bene al gestaan, maar dan als intervalact. Ze weet gewoon dat als ze gaat, iedereen verwacht dat ze ook wint, en zulke goede liedjes heeft ze niet.
Ik zie ineens een hakkende Cornald op het podium voor me?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:17 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we daar op moeten rekenen. Twee jaar achtereen zo intensief in het teken zetten van ESF, dat is geen kattenpis. En twee keer achter elkaar een banger als Europapa maken is ook geen een tweetje. Ik hoop op een mea culpa van de EBU, zoals Gabe in zijn video al min of meer benoemt: een directe kwalificatieplek voor Nederland (omdat de plek van 2024 zeer onterecht is afgenomen) en een groots optreden van Joost met Europapa in de mainshow, om hem iets van euforie terug te geven. En omdat het een gastoptreden is en er meer mensen op het podium mogen staan, wordt hij vergezeld door een gigantisch aantal hakkende mensen. 😊
En als EBU geen excuses geeft, hoop ik dat AvroTros een jaartje bedankt. En ook weigert om ook maar iets uit te zenden.
Maar hé, blij dat Joost weer heeft opgetreden. Beste medicijn ooit voor hem in de gegeven situatie.
Ik kan sowieso steeds niet achterhalen wat de oorspronkelijke bron is. Die Emma lijkt erbij te zijn geweest en zelf te hebben gefilmd.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:19 schreef Greys het volgende:
Dat Albinosports account gebruikt gewoon echt constant andermans filmpjes zonder maker erbij te zetten. Beetje kwalijk wel.
Fixed it for youquote:Op zondag 19 mei 2024 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat ze de laatste tijd uitbrengt is ook 10x niks voor het Songfestival.
Zie je bij maan’s nieuwe muziek ook. Vriend erbij betrekken en een pot bagger meteenquote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fixed it for you
Sorry, maar zij moet echt met een fatsoenlijke producer gaan werken ipv met haar vriendje. Het is gewoon bagger wat ze uitbrengt.
Ja dat ook.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fixed it for you
Sorry, maar zij moet echt met een fatsoenlijke producer gaan werken ipv met haar vriendje. Het is gewoon bagger wat ze uitbrengt.
Misschien vloeken in de kerk, maar ik vind haar niet zo sympathiek overkomen, nog afgezien van haar 13 in een dozijn popliedjesquote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fixed it for you
Wat een baas! En super doordacht dit.. het zegt genoeg ♡quote:
Het lijkt me wel een leuk mens, alleen ze wil te graag cool gevonden worden ofzo. Ze meet zichzelf een imago aan dat helemaal niet bij haar past.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:24 schreef d_elise het volgende:
[..]
Misschien vloeken in de kerk, maar ik vind haar niet zo sympathiek overkomen, nog afgezien van haar 13 in een dozijn popliedjes
Heb net ook al een foute maker gemeld in een ESF tweet omdat ik die foto bij haar als eerste zag met NIEUWE FOTO'S erboven. Dus dacht even dat ze ze zelf gemaakt had. Bleken later van ANP te zijn. Zet dat er dan even bij verdorie.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan sowieso steeds niet achterhalen wat de oorspronkelijke bron is. Die Emma lijkt erbij te zijn geweest en zelf te hebben gefilmd.
nee dat levert niet genoeg likes opquote:Op zondag 19 mei 2024 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb net ook al een foute maker gemeld in een ESF tweet omdat ik die foto bij haar als eerste zag met NIEUWE FOTO'S erboven. Dus dacht even dat ze ze zelf gemaakt had. Bleken later van ANP te zijn. Zet dat er dan even bij verdorie.
Stupid en jammer.. Dat doet Aran dan soms weer wel... bron erbij zettenquote:Op zondag 19 mei 2024 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb net ook al een foute maker gemeld in een ESF tweet omdat ik die foto bij haar als eerste zag met NIEUWE FOTO'S erboven. Dus dacht even dat ze ze zelf gemaakt had. Bleken later van ANP te zijn. Zet dat er dan even bij verdorie.
Ik zit te denken aan die Julia Samoylova in 2017. Maar die was volgens mij nooit gediskwalificeerd.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |