En daarvoor danken wij ... Aran Bade!quote:
waarschijnlijk van zo'n account ofzoquote:Op zondag 19 mei 2024 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik maar vroeg me af waar ze had gelezen dat hij toen pas aankwam. Gewoon even nieuwsgierig wie dat zei omdat diegene het dus mis had.
het is een COMPLOT!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk van zo'n account ofzo
[ x ]
op de fb van in de buurt enschede zag je filmpje van toen ze live waren, leek alsof hij op kwam met europapa remix. te leuk!!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Waar zie je dat? (Of ben je gewoon daar?) 😊
Het kan ook zo maar zijn dat AvroTros denkt: als we dit overleven, kunnen we alles aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze weer op safe gaan spelen.
Dat denken we al een tijdje.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Bade leest hier mee! Kan niet anders haha
Alleen nog onder welke account?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Serieus heeft Joost hier een account. ..quote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen nog onder welke account?
We weten dat Joost zijn account @:RadioJoost is.
Dat laatste is natuurlijk sarcasme.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een vermoeden.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Serieus heeft Joost hier een account. ..
Dat had ik even gemist..
Nee joh.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist..
Abo cadeau gegevenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:This is a LiveEdit recreation of Netherlands' "Europapa" entry in Eurovision 2024 by Joost Klein.
LiveEdit is the software used for automatic camera switching during the Eurovision broadcasts. In previous years (2013-2023), CuePilot was used instead.
Ik hoop het niet, met de dingen die je hier soms leest.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist..
Moet je wel honderd ads wegklikkenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Om mee te lezen hoef je ook geen account te hebben he.
Ik durf erop te wedden dat het Joost zelf niet is.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, met de dingen die je hier soms leest.
Kijk ik wilde gewoon nu woest zijn hoe matig alles in beeld werd gebracht, maar dat boeit niets meer grazz.quote:
Hahaquote:
Idd, maar het is je vergeven!quote:
Optredenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Om spoilers en zo te lezen wel, maar als je niet reageert val je ook niet opquote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Om mee te lezen hoef je ook geen account te hebben he.
Precies dit dus!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Zijn genoeg mensen die nu aan het filmen zijn in het publiek, die filmpjes komen straks wel op social media.
Hahaha zo’n BREAKING NEWS situatie voor dit zou echt hilarisch zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 21:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik zit te wachten op een extra nieuwsuitzending...
Maar die komt volgensmij niet xD
Vind ik idd nog steeds. Misschien komt het door de stage ofzo die ze gebruikte daar maar het was heel matig voor dit nummer.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kijk ik wilde gewoon nu woest zijn hoe matig alles in beeld werd gebracht, maar dat boeit niets meer grazz.![]()
(thanks voor het delen, leuk zijn deze filmpjes altijd)
Die heeft een paar keer blauw gedragen bij boulevard. Dat is geheim taal voor: Ja toetertjes ik lees mee op het songfestivalforum!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Het was net in het nieuws van Qmusicquote:Op zondag 19 mei 2024 21:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik zit te wachten op een extra nieuwsuitzending...
Maar die komt volgensmij niet xD
Ohja nu je dat zegt... er begint mij weer iets te dagen..quote:Op zondag 19 mei 2024 21:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heeft een paar keer blauw gedragen bij boulevard. Dat is geheim taal voor: Ja toetertjes ik lees mee op het songfestivalforum!
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ohja nu je dat zegt... er begint mij weer iets te dagen..
Was vorig jaar toch? Met Dia en Mion
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft hij geluk dat hij hier mee leest, staat hij niet verkeerd. Kun je niet subtiel laten weten dat je hier mee leest Aran? Doe de volgende keer bij Boulevard iets blauws aan ofzo als het over het songfestival gaat
Dit gaat de boeken inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |