En daarvoor danken wij ... Aran Bade!quote:
waarschijnlijk van zo'n account ofzoquote:Op zondag 19 mei 2024 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik maar vroeg me af waar ze had gelezen dat hij toen pas aankwam. Gewoon even nieuwsgierig wie dat zei omdat diegene het dus mis had.
het is een COMPLOT!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk van zo'n account ofzo
[ x ]
op de fb van in de buurt enschede zag je filmpje van toen ze live waren, leek alsof hij op kwam met europapa remix. te leuk!!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Waar zie je dat? (Of ben je gewoon daar?) 😊
Het kan ook zo maar zijn dat AvroTros denkt: als we dit overleven, kunnen we alles aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze weer op safe gaan spelen.
Dat denken we al een tijdje.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Bade leest hier mee! Kan niet anders haha
Alleen nog onder welke account?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:
[ x ]
Bade leest hier mee! Kan niet anders haha
Serieus heeft Joost hier een account. ..quote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen nog onder welke account?
We weten dat Joost zijn account @:RadioJoost is.
Dat laatste is natuurlijk sarcasme.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een vermoeden.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Serieus heeft Joost hier een account. ..
Dat had ik even gemist..
Nee joh.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Serieus heeft Joost hier een account. ..
Dat had ik even gemist..
Abo cadeau gegevenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |