Ja. Wel als het afzeggen op het allerlaatste moment is. Als mensen daar al zijn voor hem.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:05 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je het hem aanrekenen na alles wat er gebeurd is?
Maar zo is Joost helemaal niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:05 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je het hem aanrekenen na alles wat er gebeurd is?
Dat kan iedereen gelukkig van ver aan zien komen dus ik ga ervan uit dat die door beveiliging gewoon op afstand worden gehouden als hij dat niet wil.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:08 schreef Momo het volgende:
Hopelijk staan er niet tientallen journalisten klaar voor hem
Kan Aran zijn nieuwe hardloopschoenen een keer testen.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan iedereen gelukkig van ver aan zien komen dus ik ga ervan uit dat die door beveiliging gewoon op afstand worden gehouden als hij dat niet wil.
Misschien dat Aran nog even achter hem aan rent op een parkeerplaats maar Joost is waarschijnlijk toch sneller.
Ik hoop dat ze dat goed geregeld hebben en niet te graag exposure willen hebben voor het festival.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan iedereen gelukkig van ver aan zien komen dus ik ga ervan uit dat die door beveiliging gewoon op afstand worden gehouden als hij dat niet wil.
Misschien dat Aran nog even achter hem aan rent op een parkeerplaats maar Joost is waarschijnlijk toch sneller.
De ‘12 points tour’ volgend jaar, toch?;)quote:Op zondag 19 mei 2024 18:25 schreef TheVulture het volgende:
De gedachte aan "Joost de revanche"-campagne van 2025 maakt me een beetje enthousiast
Het zou voor zijn carrière en huidige populariteit heel oerstom zijn om nu af te zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Wel als het afzeggen op het allerlaatste moment is. Als mensen daar al zijn voor hem.
Dus nee, ik denk niet dat hij dat doet.
Ik zeg niet hoe hij al dan niet is.quote:
Nou, nou, vergeet niet zijn mentale gesteldheid.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat iemand verantwoording zou afleggen voor zijn gedrag, dat moeten we niet willen.
Dat zou echt super stom zijn. Opzettelijk schade op de lange termijn voor jezelf veroorzaken zodat Avrotros een hogere claim kan indienen.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:01 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat er een claim ligt, alleen de mogelijkheid dat wanneer zijn advocaat zou menen een dergelijke claim te kunnen neerleggen hij wellicht zou adviseren tegen optredens op korte termijn.
Bedrag wat Joost zou kunnen eisen komt van Peter Schouten.
Persoonlijke aanval? Hoezo, ik geef mijn mening, net zoals jij de jouwe geeft. En naar mijn idee ben jij een beetje een non-discussie aan het voeren, met argumenten die nogal vergezocht zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:45 schreef Za het volgende:
[..]
Dit is gewoon een rustig gesprek nav de meest recente berichtgeving icm het gebeuren vorige week en het mogelijk neerleggen van een claim.
[..]
Dat kan allemaal zo zijn, maar de vraag is of hij de EBU juridisch gaat aanpakken.
Nog maar 2 dagen geleden liet zijn advocaat weten dat hij radeloos was ten gevolge van het handelen van de EBU, dus wanneer je een (miljoenen) claim meent te kunnen neerleggen adviseer je neem ik aan je cliënt niet naar Enschede te gaan, waar hij niet eens de hoofdact is.
Wanneer deze discussie tot persoonlijke aanvallen gaat leiden is dat echt sneu imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |