Buffalo Bill Clintonquote:
Te laatquote:Op maandag 20 mei 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
Over een uurtje is de halve finale in het OKT voor mijn roeier in de twee zonder. Dit gaat ie wel halen, morgen grote dag
Audio commentaarquote:
Allemaal dokter Googlesquote:Op maandag 20 mei 2024 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs huisartsen ga je zo niet meer nodig hebben ja
Las dat die het toch al te druk kregen met alle patienten die met online opgedane desinformatie de spreekkamer binnenstappen
quote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef pullup het volgende:
Nou halve finale gewonnen, ook sneller dan de andere halve finale dus snelste tijd.
Morgen nog een keer dit![]()
goed bezaaaaaggggggg!quote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef pullup het volgende:
Nou halve finale gewonnen, ook sneller dan de andere halve finale dus snelste tijd.
Morgen nog een keer dit![]()
Daar zijn we nu, dus ben benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben terecht gekomen in een bizar verhaal over "slimme lantaarnpalen" in Renkum
Oh oh !!quote:
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamerquote:
De vijver?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamer
Lantaarnpaal?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Okequote:Op maandag 20 mei 2024 11:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh oh !!
Ga er eens onder staan en wat voel je dan?
En heb je gratis wifi?
Ja. Bij mijn ouders thuis.quote:
Lege flessen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2024 12:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lege flessen.
Aoibhin zegt: de lijken in zijn kast.
Hmmm... verdachtquote:
Enge dingen hoor... ze kijken zo op je neerquote:
Hoef je nooit meer gevaccineerd te worden als je daar een kwartier onder hebt gestaan?quote:
Héél verdacht.... waar is iedereen?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Is de AH open?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Grenst wel aan de Veluwe hč... dus die kan nog weleens dicht zijnquote:
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hč... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Die is hier open ja.quote:
Dit IS de Veluwe.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hč... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
De Spar in Heelsum is ook open ja.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Hoe dichtbij?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade is leukere associatiequote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Heel dichtbij. Dat vertel ik nog wel eens op een meet.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade? Vertel...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.quote:
Niet dat ik weet. Bedoel je misschien die in Ede?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.
...kan dat kloppen?
Hmmmm, benieuwd hoe je dat wil gaan doenquote:
Hmm nee, dat is te ver weg in mijn herinnering, een beetje in de buurt van Oosterbeek of wat ik dacht Renkum.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Bedoel je misschien die in Ede?
Ik vermoed dat het lastig wordt.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, benieuwd hoe je dat wil gaan doen
Ik help welquote:
You Win !!quote:
Misschien heb je het gedroomdquote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stom is dat.. in mijn gedachten zie ik zelfs nog het gebouw... grijs , vierkant... oud.. maar kan de vinger er verder niet op leggen
Klinkt toch echt wel als de Riedelfabriek in Ede 🤔quote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stom is dat.. in mijn gedachten zie ik zelfs nog het gebouw... grijs , vierkant... oud.. maar kan de vinger er verder niet op leggen
Wan klus, succes!quote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You Win !!
En ik moet ook echt verder.. want als ik nu niet door zet.. gaat het hele huis stinken..
Tis alleen een k-klusIk zit zo lekker
Een limonadefabriek in Renkum, doe je bestquote:Op maandag 20 mei 2024 12:46 schreef kree het volgende:
we zijn op zoek naar locatie???? begrijp ik dat goed?
lees al is beetje in het oosten dus kan wss niet heel veel helpen, maar vertel.
Zou kunnen hoor. Ik ken ook niet alles hier.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm nee, dat is te ver weg in mijn herinnering, een beetje in de buurt van Oosterbeek of wat ik dacht Renkum.
Denk dat ik me vergis.
Oh inderdaad wat een klus.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You Win !!
En ik moet ook echt verder.. want als ik nu niet door zet.. gaat het hele huis stinken..
Daar zit zeker wat in jaquote:
das iig een plaatsnaam die al klopt dus?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een limonadefabriek in Renkum, doe je best
Hop?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heelsum ben ik nog geweest afgelopen week om een huis te kijken. Maar de straat vond ik too crowdy. In parkeren zou een ramp zijn geworden.quote:
Neeeeeeeeeeee wat doe jequote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You Win !!
niet op google kaartje geloof ik zo te zien, LOL nog jammer dat die niet meer werkt. maargoed tis bijhouden ding.quote:
Daar was toch weer een nieuwe uitvoering van?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
niet op google kaartje geloof ik zo te zien, LOL nog jammer dat die niet meer werkt. maargoed tis bijhouden ding.
Jaquote:
Dat zegt me niet direct iets. Hoe heet het?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had vroeger een boek, kinderboek over WO2. Dat ging grotendeels over Renkum en Market Garden.
Helaas kwijt
ja ik wilde het nog doorzetten enzo, maar ok om dat kaartje in TS te krijgen moet elke keer mod erbij die html edit rechten heeft enzo.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was toch weer een nieuwe uitvoering van?
Als ik dat toch eens wist....................quote:
Vijver toch maar weer terug?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt borrel
Nou... de vloer is zichtbaar.. en het is niet best
quote:Op maandag 20 mei 2024 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt borrel
Stofzuigen een optie?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt borrel
Zou het bijna doen... maar nee..quote:
quote:
quote:
Nee, pure chloor ofzo.. en dan nogquote:
Vis een optie? 🐟quote:
Valt wel mee toch, bandschuurmachine erover, lakken, lakken, lakken, lakken en klaar.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Is alvast vloeren aan het Googlen
[ afbeelding ]
Tis geen teakdekquote:Op maandag 20 mei 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, bandschuurmachine erover, lakken, lakken, lakken, lakken en klaar.
Champignonkwekerijquote:Op maandag 20 mei 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Is alvast vloeren aan het Googlen
[ afbeelding ]
Dan gewoon ff klikken.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis geen teakdek
Dat EL Chiepo Laminaat kun je niet schuren
Het was toch tijd voor een nieuwe vloer.
Nou.. dit lag er nog toen ik het kocht.. en het ligt kaal (en niet vlak) op een tegelvloer. Destijds bij de koop geen centjes meer over om het te veranderen, en daarna er eigenlijk altijd tegenop gezien, ook door die tegelvloer.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2024 15:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had een heerlijke pizza kapsalon. Er ligt nog in mijn ijskast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |