Hmm nee, dat is te ver weg in mijn herinnering, een beetje in de buurt van Oosterbeek of wat ik dacht Renkum.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Bedoel je misschien die in Ede?
Ik vermoed dat het lastig wordt.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, benieuwd hoe je dat wil gaan doen
You Win !!quote:
Misschien heb je het gedroomdquote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stom is dat.. in mijn gedachten zie ik zelfs nog het gebouw... grijs , vierkant... oud.. maar kan de vinger er verder niet op leggen
Klinkt toch echt wel als de Riedelfabriek in Ede 🤔quote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stom is dat.. in mijn gedachten zie ik zelfs nog het gebouw... grijs , vierkant... oud.. maar kan de vinger er verder niet op leggen
Wan klus, succes!quote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You Win !!
En ik moet ook echt verder.. want als ik nu niet door zet.. gaat het hele huis stinken..
Tis alleen een k-klusIk zit zo lekker
Een limonadefabriek in Renkum, doe je bestquote:Op maandag 20 mei 2024 12:46 schreef kree het volgende:
we zijn op zoek naar locatie???? begrijp ik dat goed?
lees al is beetje in het oosten dus kan wss niet heel veel helpen, maar vertel.
Zou kunnen hoor. Ik ken ook niet alles hier.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm nee, dat is te ver weg in mijn herinnering, een beetje in de buurt van Oosterbeek of wat ik dacht Renkum.
Denk dat ik me vergis.
Oh inderdaad wat een klus.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You Win !!
En ik moet ook echt verder.. want als ik nu niet door zet.. gaat het hele huis stinken..
Daar zit zeker wat in jaquote:
das iig een plaatsnaam die al klopt dus?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een limonadefabriek in Renkum, doe je best
Hop?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamer
Heelsum ben ik nog geweest afgelopen week om een huis te kijken. Maar de straat vond ik too crowdy. In parkeren zou een ramp zijn geworden.quote:
Neeeeeeeeeeee wat doe jequote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You Win !!
niet op google kaartje geloof ik zo te zien, LOL nog jammer dat die niet meer werkt. maargoed tis bijhouden ding.quote:
Daar was toch weer een nieuwe uitvoering van?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
niet op google kaartje geloof ik zo te zien, LOL nog jammer dat die niet meer werkt. maargoed tis bijhouden ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |