Enge dingen hoor... ze kijken zo op je neerquote:
Hoef je nooit meer gevaccineerd te worden als je daar een kwartier onder hebt gestaan?quote:
Héél verdacht.... waar is iedereen?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Is de AH open?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Grenst wel aan de Veluwe hè... dus die kan nog weleens dicht zijnquote:
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hè... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Die is hier open ja.quote:
Dit IS de Veluwe.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hè... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
De Spar in Heelsum is ook open ja.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Hoe dichtbij?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade is leukere associatiequote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Heel dichtbij. Dat vertel ik nog wel eens op een meet.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade? Vertel...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.quote:
Niet dat ik weet. Bedoel je misschien die in Ede?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.
...kan dat kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |