Buffalo Bill Clintonquote:
Te laatquote:Op maandag 20 mei 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
Over een uurtje is de halve finale in het OKT voor mijn roeier in de twee zonder. Dit gaat ie wel halen, morgen grote dag
Audio commentaarquote:
Allemaal dokter Googlesquote:Op maandag 20 mei 2024 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs huisartsen ga je zo niet meer nodig hebben ja
Las dat die het toch al te druk kregen met alle patienten die met online opgedane desinformatie de spreekkamer binnenstappen
quote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef pullup het volgende:
Nou halve finale gewonnen, ook sneller dan de andere halve finale dus snelste tijd.
Morgen nog een keer dit![]()
goed bezaaaaaggggggg!quote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef pullup het volgende:
Nou halve finale gewonnen, ook sneller dan de andere halve finale dus snelste tijd.
Morgen nog een keer dit![]()
Daar zijn we nu, dus ben benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben terecht gekomen in een bizar verhaal over "slimme lantaarnpalen" in Renkum
Oh oh !!quote:
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamerquote:
De vijver?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamer
Lantaarnpaal?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamer
Okequote:Op maandag 20 mei 2024 11:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh oh !!
Ga er eens onder staan en wat voel je dan?
En heb je gratis wifi?
quote:Op maandag 20 mei 2024 12:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lege flessen.
Aoibhin zegt: de lijken in zijn kast.
Hmmm... verdachtquote:
Enge dingen hoor... ze kijken zo op je neerquote:
Hoef je nooit meer gevaccineerd te worden als je daar een kwartier onder hebt gestaan?quote:
Héél verdacht.... waar is iedereen?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Is de AH open?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Grenst wel aan de Veluwe hč... dus die kan nog weleens dicht zijnquote:
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hč... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Dit IS de Veluwe.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hč... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
De Spar in Heelsum is ook open ja.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Hoe dichtbij?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade is leukere associatiequote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Heel dichtbij. Dat vertel ik nog wel eens op een meet.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade? Vertel...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.quote:
Niet dat ik weet. Bedoel je misschien die in Ede?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.
...kan dat kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |