Denk dat ze dan naar een museum gaan ofzoquote:
OK ... en nu ?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:33 schreef tonja het volgende:
D'r is een helikopter neergestort met de Iraanse president aan boord.
Afwachtenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... en nu ?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-van-helikopter.html
Truste Tongquote:Op zondag 19 mei 2024 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege. Was weer een leuke sportmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 19 mei 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weer een geweldige avonturenfilm op YT gevonden.
2 delig.. 3 uur
Ken hem, vind hem mwehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken jij de films van The Librarian?stupidity has become as common as common sense was before
Ik heb hem ook ooit gezien.. herrinner me de Voodoo priesters..quote:Op zondag 19 mei 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
Dacht dat deel 1 ooit gezien heb, zal eens checken
Mooi zoquote:Op zondag 19 mei 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem ook ooit gezien.. herrinner me de Voodoo priesters..
Maar lang geleden genoeg om weer te genieten
Die is ook leukquote:
Zijn er 3 vanquote:Op zondag 19 mei 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is ook leukZie trouwens dat je meervoud typed... straks ff checken of ik ze dan allemaal ook ken
![]()
quote:
Geen zin in zwemmen op de snelweg?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:45 schreef engine het volgende:
Gisteren Harmony of Hardcore was geweldig. Uiteindelijk de perfecte festival dag. Vandaag zou ik eigenlijk nog naar de afscheidstournee van NOFX gaan in Eindhoven maar het is weer is zo onvoorspelbaar en vooral niet al te best dat ik toch maar ben thuisgebleven....ook jammer
Zou met de trein gegaan zijn maar heb een foto van dat plein gezien. Daar is geen plek om te schuilen. En zou alleen gegaan zijn en het idee dat ik daar dan doorweekt in m'n eentje stond, stond me ook heel erg tegen dus heb het risico niet genomen.quote:
Maar je zou niet in je eentje gestaan hebben, veel anderen erbij die ook niet konden doorschuivenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zou met de trein gegaan zijn maar heb een foto van dat plein gezien. Daar is geen plek om te schuilen. En zou alleen gegaan zijn en het idee dat ik daar dan doorweekt in m'n eentje stond, stond me ook heel erg tegen dus heb het risico niet genomen.
Waar houden ze dat in die buurt?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef chufi het volgende:
Hier is nu een festival gaande om de hoek .. prima weertje wel
Lekker weer inderdaad ervoorquote:
Fiets er nog wel eens langs op mijn racefietsje vanuit Haarlem op de terugweg maar blijf dan langs de snelweg. Hert valt op dat het allemaal veranderd is maar ik ben er nog nooit echt wezen kijken, ziet er wel leuk uit dus dat ga ik eens doen binnenkortquote:Op zondag 19 mei 2024 21:04 schreef chufi het volgende:
Dat gebied is compleet veranderd ... toen ik hier in 1998 kwam wonen was het gewoon een weiland met vooral koeien...
Zeker eens doen idd ...quote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Fiets er nog wel eens langs op mijn racefietsje vanuit Haarlem op de terugweg maar blijf dan langs de snelweg. Hert valt op dat het allemaal veranderd is maar ik ben er nog nooit echt wezen kijken, ziet er wel leuk uit dus dat ga ik eens doen binnenkort
Zonnige dag hier, paar onweersbuitjes gehad eind van de middag. Maar zoals gewoonlijk trok het grote werk net om ons heen .quote:
Joepie, meer voor mijquote:
Hier ook heerlijk weer geweest de hele dag, lekker het water op geweest en geen regen gezien.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonnige dag hier, paar onweersbuitjes gehad eind van de middag. Maar zoals gewoonlijk trok het grote werk net om ons heen .
Lijkt er helaas op dat ze hem gevonden hebben ..........quote:Op zondag 19 mei 2024 17:33 schreef tonja het volgende:
D'r is een helikopter neergestort met de Iraanse president aan boord.
zn botten ook ?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt er helaas op dat ze hem gevonden hebben ..........
Dat is nog niet duidelijk,quote:
Duurt wel een beetje langquote:Op maandag 20 mei 2024 07:29 schreef kree het volgende:
kijk deze ff en sta er onwijs achter en is mss amateur enzo, maar heel benieuwd wat julie denken
het is idd heel verhaal maar toneel en musical combi was dat. en er is veel moeite in gestoken , maar toch. doe ff moeite en kijk het.quote:
Aparte belichting zo ja, maar volgens mij is het een spreeuwquote:
Ik geloof je hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
het is idd heel verhaal maar toneel en musical combi was dat. en er is veel moeite in gestoken , maar toch. doe ff moeite en kijk het.
het is de moeite waard maar moet je ff voor zitten idd
Prachtigquote:Op maandag 20 mei 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Aparte belichting zo ja, maar volgens mij is het een spreeuw
voor wie wil. het hoeft niet. maar opzich is het mooi verhaal. `;pquote:Op maandag 20 mei 2024 07:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor
Gaat in ieder geval zeker niet vandaag worden
Dacht dat dat iets typisch Nederlands wasquote:Op maandag 20 mei 2024 07:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag processie als het niet regent.
Dat betekent ook een pizza kapsalon
Heel bizar.quote:
Zelfs huisartsen ga je zo niet meer nodig hebben jaquote:Op maandag 20 mei 2024 08:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En scholen kunnen we ook opheffen. Althans het Theorie gedeelte.
De timmer man en loodgieter worden de nieuwe bazen
Dat geloof ik wel ja.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs huisartsen ga je zo niet meer nodig hebben ja
Las dat die het toch al te druk kregen met alle patienten die met online opgedane desinformatie de spreekkamer binnenstappen
Man3 jaquote:Op maandag 20 mei 2024 08:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat zelf ook ff te googlen... dat bedrijf Teledoc ( Docter op Afstand) zet nu al 2.6 billion USD (2023) om !
[ afbeelding ]
Hoor net dat dit inderdaad al wel getest is haha.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat zelf ook ff te googlen... dat bedrijf Teledoc ( Docter op Afstand) zet nu al 2.6 billion USD (2023) om !
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 20 mei 2024 08:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Miljoenen levens zijn er mee gered.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van paarden
De wormen zijn er minder blij meeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Let's agree to disagree.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Miljoenen levens zijn er mee gered.
Van paarden
De wormen zijn er minder blij mee
Okidoquote:
Succes!quote:Op maandag 20 mei 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
Over een uurtje is de halve finale in het OKT voor mijn roeier in de twee zonder. Dit gaat ie wel halen, morgen grote dag
Fictie?quote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben terecht gekomen in een bizar verhaal over "slimme lantaarnpalen" in Renkum
Nee, niet echt.quote:
Te laatquote:Op maandag 20 mei 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
Over een uurtje is de halve finale in het OKT voor mijn roeier in de twee zonder. Dit gaat ie wel halen, morgen grote dag
Audio commentaarquote:
Allemaal dokter Googlesquote:Op maandag 20 mei 2024 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs huisartsen ga je zo niet meer nodig hebben ja
Las dat die het toch al te druk kregen met alle patienten die met online opgedane desinformatie de spreekkamer binnenstappen
quote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef pullup het volgende:
Nou halve finale gewonnen, ook sneller dan de andere halve finale dus snelste tijd.
Morgen nog een keer dit![]()
goed bezaaaaaggggggg!quote:Op maandag 20 mei 2024 10:07 schreef pullup het volgende:
Nou halve finale gewonnen, ook sneller dan de andere halve finale dus snelste tijd.
Morgen nog een keer dit![]()
Daar zijn we nu, dus ben benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben terecht gekomen in een bizar verhaal over "slimme lantaarnpalen" in Renkum
Oh jeequote:
Oh oh !!quote:
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamerquote:
De vijver?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamer
Lantaarnpaal?quote:Op maandag 20 mei 2024 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik aan het weghalen ben... uit de woonkamer
Okequote:Op maandag 20 mei 2024 11:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh oh !!
Ga er eens onder staan en wat voel je dan?
En heb je gratis wifi?
quote:Op maandag 20 mei 2024 12:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lege flessen.
Aoibhin zegt: de lijken in zijn kast.
Enge dingen hoor... ze kijken zo op je neerquote:
Hoef je nooit meer gevaccineerd te worden als je daar een kwartier onder hebt gestaan?quote:
Héél verdacht.... waar is iedereen?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Is de AH open?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt nog niet veel 🤔
Grenst wel aan de Veluwe hè... dus die kan nog weleens dicht zijnquote:
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hè... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Dit IS de Veluwe.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grenst wel aan de Veluwe hè... dus die kan nog weleens dicht zijn![]()
Denk dat ze allemaal de Beekdal route lopen.
De Spar in Heelsum is ook open ja.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja.. dan zal er wel een Spar zitten.
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou er sowieso wel een AH zitten, vroeg ik me af. Gerrit Jan Heijn is daar in de bossen vermoord.
Hoe dichtbij?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik allemaal van dichtbij meegemaakt...
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade is leukere associatiequote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Heel dichtbij. Dat vertel ik nog wel eens op een meet.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichtbij?
Als ik Renkum hoor/lees denk ik aan die moord, terwijl het al 37 jaar geleden is.
*oma vertelt
Limonade? Vertel...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat alweer vergeten dat dat in Renkum was...
Ik denk bij Renkum aan limonade
Edit: 37jaar opa schrikt![]()
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.quote:
Niet dat ik weet. Bedoel je misschien die in Ede?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij staat bij dat er een limonade fabriek zat... we reden er weleens langs.
...kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |