Denk dat ze dan naar een museum gaan ofzoquote:
OK ... en nu ?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:33 schreef tonja het volgende:
D'r is een helikopter neergestort met de Iraanse president aan boord.
Afwachtenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... en nu ?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-van-helikopter.html
Truste Tongquote:Op zondag 19 mei 2024 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege. Was weer een leuke sportmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 19 mei 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weer een geweldige avonturenfilm op YT gevonden.
2 delig.. 3 uur
Ken hem, vind hem mwehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken jij de films van The Librarian?stupidity has become as common as common sense was before
Ik heb hem ook ooit gezien.. herrinner me de Voodoo priesters..quote:Op zondag 19 mei 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
Dacht dat deel 1 ooit gezien heb, zal eens checken
Mooi zoquote:Op zondag 19 mei 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem ook ooit gezien.. herrinner me de Voodoo priesters..
Maar lang geleden genoeg om weer te genieten
Die is ook leukquote:
Zijn er 3 vanquote:Op zondag 19 mei 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is ook leukZie trouwens dat je meervoud typed... straks ff checken of ik ze dan allemaal ook ken
![]()
quote:
Geen zin in zwemmen op de snelweg?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:45 schreef engine het volgende:
Gisteren Harmony of Hardcore was geweldig. Uiteindelijk de perfecte festival dag. Vandaag zou ik eigenlijk nog naar de afscheidstournee van NOFX gaan in Eindhoven maar het is weer is zo onvoorspelbaar en vooral niet al te best dat ik toch maar ben thuisgebleven....ook jammer
Zou met de trein gegaan zijn maar heb een foto van dat plein gezien. Daar is geen plek om te schuilen. En zou alleen gegaan zijn en het idee dat ik daar dan doorweekt in m'n eentje stond, stond me ook heel erg tegen dus heb het risico niet genomen.quote:
Maar je zou niet in je eentje gestaan hebben, veel anderen erbij die ook niet konden doorschuivenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zou met de trein gegaan zijn maar heb een foto van dat plein gezien. Daar is geen plek om te schuilen. En zou alleen gegaan zijn en het idee dat ik daar dan doorweekt in m'n eentje stond, stond me ook heel erg tegen dus heb het risico niet genomen.
Waar houden ze dat in die buurt?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef chufi het volgende:
Hier is nu een festival gaande om de hoek .. prima weertje wel
Lekker weer inderdaad ervoorquote:
Fiets er nog wel eens langs op mijn racefietsje vanuit Haarlem op de terugweg maar blijf dan langs de snelweg. Hert valt op dat het allemaal veranderd is maar ik ben er nog nooit echt wezen kijken, ziet er wel leuk uit dus dat ga ik eens doen binnenkortquote:Op zondag 19 mei 2024 21:04 schreef chufi het volgende:
Dat gebied is compleet veranderd ... toen ik hier in 1998 kwam wonen was het gewoon een weiland met vooral koeien...
Zeker eens doen idd ...quote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Fiets er nog wel eens langs op mijn racefietsje vanuit Haarlem op de terugweg maar blijf dan langs de snelweg. Hert valt op dat het allemaal veranderd is maar ik ben er nog nooit echt wezen kijken, ziet er wel leuk uit dus dat ga ik eens doen binnenkort
Zonnige dag hier, paar onweersbuitjes gehad eind van de middag. Maar zoals gewoonlijk trok het grote werk net om ons heen .quote:
Joepie, meer voor mijquote:
Hier ook heerlijk weer geweest de hele dag, lekker het water op geweest en geen regen gezien.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonnige dag hier, paar onweersbuitjes gehad eind van de middag. Maar zoals gewoonlijk trok het grote werk net om ons heen .
Lijkt er helaas op dat ze hem gevonden hebben ..........quote:Op zondag 19 mei 2024 17:33 schreef tonja het volgende:
D'r is een helikopter neergestort met de Iraanse president aan boord.
zn botten ook ?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt er helaas op dat ze hem gevonden hebben ..........
Dat is nog niet duidelijk,quote:
Duurt wel een beetje langquote:Op maandag 20 mei 2024 07:29 schreef kree het volgende:
kijk deze ff en sta er onwijs achter en is mss amateur enzo, maar heel benieuwd wat julie denken
het is idd heel verhaal maar toneel en musical combi was dat. en er is veel moeite in gestoken , maar toch. doe ff moeite en kijk het.quote:
Aparte belichting zo ja, maar volgens mij is het een spreeuwquote:
Ik geloof je hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
het is idd heel verhaal maar toneel en musical combi was dat. en er is veel moeite in gestoken , maar toch. doe ff moeite en kijk het.
het is de moeite waard maar moet je ff voor zitten idd
Prachtigquote:Op maandag 20 mei 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Aparte belichting zo ja, maar volgens mij is het een spreeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |