Neinquote:
Zonnige dag hier, paar onweersbuitjes gehad eind van de middag. Maar zoals gewoonlijk trok het grote werk net om ons heen .quote:
Hier ook heerlijk weer geweest de hele dag, lekker het water op geweest en geen regen gezien.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonnige dag hier, paar onweersbuitjes gehad eind van de middag. Maar zoals gewoonlijk trok het grote werk net om ons heen .
Lijkt er helaas op dat ze hem gevonden hebben ..........quote:Op zondag 19 mei 2024 17:33 schreef tonja het volgende:
D'r is een helikopter neergestort met de Iraanse president aan boord.
zn botten ook ?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt er helaas op dat ze hem gevonden hebben ..........
Dat is nog niet duidelijk,quote:
Duurt wel een beetje langquote:Op maandag 20 mei 2024 07:29 schreef kree het volgende:
kijk deze ff en sta er onwijs achter en is mss amateur enzo, maar heel benieuwd wat julie denken
het is idd heel verhaal maar toneel en musical combi was dat. en er is veel moeite in gestoken , maar toch. doe ff moeite en kijk het.quote:
Aparte belichting zo ja, maar volgens mij is het een spreeuwquote:
Ik geloof je hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
het is idd heel verhaal maar toneel en musical combi was dat. en er is veel moeite in gestoken , maar toch. doe ff moeite en kijk het.
het is de moeite waard maar moet je ff voor zitten idd
Prachtigquote:Op maandag 20 mei 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Aparte belichting zo ja, maar volgens mij is het een spreeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |