Jaquote:
Dat zegt me niet direct iets. Hoe heet het?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had vroeger een boek, kinderboek over WO2. Dat ging grotendeels over Renkum en Market Garden.
Helaas kwijt
ja ik wilde het nog doorzetten enzo, maar ok om dat kaartje in TS te krijgen moet elke keer mod erbij die html edit rechten heeft enzo.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was toch weer een nieuwe uitvoering van?
Als ik dat toch eens wist....................quote:
Vijver toch maar weer terug?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt borrel
Nou... de vloer is zichtbaar.. en het is niet best
quote:Op maandag 20 mei 2024 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt borrel
Stofzuigen een optie?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt borrel
Nee, pure chloor ofzo.. en dan nogquote:
Vis een optie? 🐟quote:
Valt wel mee toch, bandschuurmachine erover, lakken, lakken, lakken, lakken en klaar.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Is alvast vloeren aan het Googlen
[ afbeelding ]
Tis geen teakdekquote:Op maandag 20 mei 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, bandschuurmachine erover, lakken, lakken, lakken, lakken en klaar.
Champignonkwekerijquote:Op maandag 20 mei 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Is alvast vloeren aan het Googlen
[ afbeelding ]
Dan gewoon ff klikken.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis geen teakdek
Dat EL Chiepo Laminaat kun je niet schuren
Het was toch tijd voor een nieuwe vloer.
Nou.. dit lag er nog toen ik het kocht.. en het ligt kaal (en niet vlak) op een tegelvloer. Destijds bij de koop geen centjes meer over om het te veranderen, en daarna er eigenlijk altijd tegenop gezien, ook door die tegelvloer.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2024 15:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had een heerlijke pizza kapsalon. Er ligt nog in mijn ijskast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |