Je bent wel goedgezind vandaag met halfweg.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we iemand als premier hebben die halfweg capabel is
Zo'n Hennis heeft weinig meer uitstraling dan een doorsnee ingeslapen secretaresse.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:37 schreef Raw85 het volgende:
Met Jeanine Hennis ofzo kun je internationaal nog wel prima voor de dag komen maar gok dat zij er 0,0 zin in heeft
Ik ben altijd goedgezind, dat krijg je van het gebied waar wij wonen, denk ikquote:Op zondag 19 mei 2024 17:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Je bent wel goedgezind vandaag met halfweg.
Het is meer "In vergelijking met.."quote:Op zondag 19 mei 2024 17:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n Hennis heeft weinig meer uitstraling dan een doorsnee ingeslapen secretaresse.
Jup, het is heel armoedig ik weet het. Maar ik vrees dat ze op dat soort namen uitkomen. Want er zijn amper kundige bestuurders te vinden die zich hier aan willen gaan branden denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we iemand als premier hebben die halfweg capabel is
Als je buiten de politieke cirkel gaat kijken naar bestuurders als Vonhof, Thijssen, misschien een burgemeester als Van Zanen of topambtenaren zoals Van Zwol zou er toch wel iemand te vinden moeten zijn die niet een enorme flater slaat als premier en dat ook in het landsbelang nog wel wil doen?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jup, het is heel armoedig ik weet het. Maar ik vrees dat ze op dat soort namen uitkomen. Want er zijn amper kundige bestuurders te vinden die zich hier aan willen gaan branden denk ik.
Je komt automatisch bij mensen uit die het vanuit ijdelheid heel graag zouden willen, zoals een Ronald Plasterk.
Vooral mensen die ressentiment koesteren tegen de gevestigde orde maar ook enige ervaring hebben op bestuurlijk niveau. Dat eerste is namelijk wat de coalitie grotendeels bindt.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jup, het is heel armoedig ik weet het. Maar ik vrees dat ze op dat soort namen uitkomen. Want er zijn amper kundige bestuurders te vinden die zich hier aan willen gaan branden denk ik.
Je komt automatisch bij mensen uit die het vanuit ijdelheid heel graag zouden willen, zoals een Ronald Plasterk.
Dat laatste is het probleem, natuurlijk, het volk wilde toch rechts en PVV? Laten ze maar leveren dan.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je buiten de politieke cirkel gaat kijken naar bestuurders als Vonhof, Thijssen, misschien een burgemeester als Van Zanen of topambtenaren zoals Van Zwol zou er toch wel iemand te vinden moeten zijn die niet een enorme flater slaat als premier en dat ook in het landsbelang nog wel wil doen?
Genoeg kundige mensen buiten de politieke cirkel uiteraard, maar heel weinig denk ik die het echt zouden willen doen.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je buiten de politieke cirkel gaat kijken naar bestuurders als Vonhof, Thijssen, misschien een burgemeester als Van Zanen of topambtenaren zoals Van Zwol zou er toch wel iemand te vinden moeten zijn die niet een enorme flater slaat als premier en dat ook in het landsbelang nog wel wil doen?
Met haar PVV corfee?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:31 schreef Arcee het volgende:
Ben ik de enige die wel voorstander is van Mona Keijzer als premier?
Ik hoorde gisteren of eergisteren bij op1 Van Groningen zeggen dat niemand de naam van Van Zwol wilde uitsluiten.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar de andere partijen willen niet dienen onder premier Wilders, dus dat is niet echt een optie.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:05 schreef tizitl2 het volgende:
Vond Aboutaleb wel gelijk hebben eigenlijk.
Wilders moet het gewoon zelf doen, hij heeft het mandaat van de kiezer. Is sowieso voor de rest ook beter omdat het afbreukrisico dan ligt waar het hoort.
Doe maar niet, die is te competent.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren of eergisteren bij op1 Van Groningen zeggen dat niemand de naam van Van Zwol wilde uitsluiten.
Het zou raar zijn als we nu teruggaan naar stap 1 van deze formatiequote:Op zondag 19 mei 2024 18:05 schreef tizitl2 het volgende:
Vond Aboutaleb wel gelijk hebben eigenlijk.
Wilders moet het gewoon zelf doen, hij heeft het mandaat van de kiezer. Is sowieso voor de rest ook beter omdat het afbreukrisico dan ligt waar het hoort.
Dat hoop ik voor Nederland en het. gemiddelde iq van harte, ja.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:31 schreef Arcee het volgende:
Ben ik de enige die wel voorstander is van Mona Keijzer als premier?
Dit wordt de hele tijd geroepen, maar ik weet dat nog zo net niet hoor. Zouden er echt veel mensen zijn die nee zeggen als je ze vraagt om minister-president te worden?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die is niet voor niets nu plots een soort formateur en is natuurlijk als oud-topambtenaar op AZ ook wel zeer goed ingevoerd en iemand die redelijk boven de partijen staat.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren of eergisteren bij op1 Van Groningen zeggen dat niemand de naam van Van Zwol wilde uitsluiten.
Wilders stopt er dingen in, maar BoJo haalt er juist dingen uit. Dingen die ‘klink’ doen en ‘klok klok klok’.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:10 schreef Tijger_m het volgende:
Ideetje; Kan Wilders niet vragen of Boris Johnson het wil doen? Die twee lijken mij perfect bij elkaar te passen met hun voorliefde voor koelkasten
Tja dan toch Dion Graus maarquote:Op zondag 19 mei 2024 17:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n Hennis heeft weinig meer uitstraling dan een doorsnee ingeslapen secretaresse.
Tja, afbreukrisico 100%.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Genoeg kundige mensen buiten de politieke cirkel uiteraard, maar heel weinig denk ik die het echt zouden willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |