SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Voor het eerstquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
En ik had zo maar door dat het topic dicht was 🤣
We zijn trots op jequote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Nee niet voor het eerstquote:
yeahhhhhhquote:
Wowquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Foei zeg.. gelukkig zijn nieuwe helemaal gratiesjquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
quote:
gelukkig wel. Ik heb het nooit door. Post ook altijd door het slotjequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Foei zeg.. gelukkig zijn nieuwe helemaal gratiesj
Hoe durf jequote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
gelukkig wel. Ik heb het nooit door. Post ook altijd door het slotje
Sommige mensen zijn altijd zo dankbaarquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw sommige mensen
Ik wil een hele stapel kleurboeken en potloden weggeven. Enige voorwaarde is afhalen
Krijg ik een berichtje of ik het op mijn kosten wil verzenden
En dus nee, krijg ik te horen niks om minima te geven... nee tuurlijk, met een wajong ben je echt super rijk
Ze durven wel zeg, ik zou zeggen bekieke het moarquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw sommige mensen
Ik wil een hele stapel kleurboeken en potloden weggeven. Enige voorwaarde is afhalen
Krijg ik een berichtje of ik het op mijn kosten wil verzenden
En dus nee, krijg ik te horen niks om minima te geven... nee tuurlijk, met een wajong ben je echt super rijk
Hier een flauw zonnetje, gisteren amper regen gehadquote:Op zondag 19 mei 2024 08:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
De dag begint hier erg mistig en verder is het regenachtig en grauw. Op een mooie Pinksterdag is hier nog niet van toepassing
Stiefkinderen en vriendin krijgen het! En wat zij niet mee willen nemen gaat in de weggeefkastquote:Op zondag 19 mei 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze durven wel zeg, ik zou zeggen bekieke het moar
Groot gelijk Child, de brutaliteit alleen al.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiefkinderen en vriendin krijgen het! En wat zij niet mee willen nemen gaat in de weggeefkast
Ja toch! Ik zat met open mond achter mijn laptop.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk Child, de brutaliteit alleen al.
Goedemorgen!quote:Op zondag 19 mei 2024 08:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
De dag begint hier erg mistig en verder is het regenachtig en grauw. Op een mooie Pinksterdag is hier nog niet van toepassing
Goedemorgenquote:Op zondag 19 mei 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott![]()
En @:childoftheStars
daarom breng ik meestal alles naar een soort van kringloop hier in de buurt die dingen gratis verdelen onder mensen met weinig inkomen. Weet dat het goed terecht komt en geen gedoe met mensen die idd willen dat je het gratis verstuurd.. of het ze komt brengenquote:Op zondag 19 mei 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja toch! Ik zat met open mond achter mijn laptop.
Dott!!!quote:Op zondag 19 mei 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Alleen @:Dotteke wenst mij geen goedemorgen![]()
Hier heb je overal weggeefkasten. Dichterbij huisquote:Op zondag 19 mei 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daarom breng ik meestal alles naar een soort van kringloop hier in de buurt die dingen gratis verdelen onder mensen met weinig inkomen. Weet dat het goed terecht komt en geen gedoe met mensen die idd willen dat je het gratis verstuurd.. of het ze komt brengenOok al meegemaakt met meubels die ik gratis op Marktplaats had gezet..
Doet echt heel erg veel pijnquote:Op zondag 19 mei 2024 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dott!!!![]()
![]()
misschien wenst ze je nog later op de dag een goedemiddag
Oh dat is handig! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat is wel echt gemakquote:Op zondag 19 mei 2024 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier heb je overal weggeefkasten. Dichterbij huis
Maar goed... sommigen...
quote:
Oh ik weet er sowieso twee in de buurt. Iedereen kan er spullen in leggen en uit halen. Echt fijnquote:Op zondag 19 mei 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat is handig! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat is wel echt gemak
Ik denk dat ik blijvende schade heb opgelopenquote:Op zondag 19 mei 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat denk ik
hoe kom je dit te boven?
Misschien als ze voor jou een cake maakt![]()
quote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Ontbijtafel is gedekt schuif aan en @:Gebrokenglas mag hier ook aanschuiven[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh nomnomnomquote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Ontbijtafel is gedekt schuif aan en @:Gebrokenglas mag hier ook aanschuiven[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker lekker!quote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Goodmorning sunshinequote:Op zondag 19 mei 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Alleen @:Dotteke wenst mij geen goedemorgen![]()
quote:
Het is weer helemaal goed!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]solly, komt omdat ik gelijk met je ingesprek ging over die achterlijke lui die wilde dat jij de verzendkosten ging betalen
ik zie nu op een kaart dat er ook een paar in de Stad staan waar ik woon (4 maar..) en niet hier in mijn buurt.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik weet er sowieso twee in de buurt. Iedereen kan er spullen in leggen en uit halen. Echt fijn
Hier allerlei spullen en menstruatie-artikelenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zie nu op een kaart dat er ook een paar in de Stad staan waar ik woon (4 maar..) en niet hier in mijn buurt.
wat een mooi initiatief!
Zie dat er vaak eten in wordt gelegd.
hoe gaat ze dit ooit goed maken?quote:Op zondag 19 mei 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blijvende schade heb opgelopen
zo dusquote:
ja zag op een fb groep dat er ook regelmatig menstruatie artikelen in worden gelegd (zijn ook duur).quote:Op zondag 19 mei 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier allerlei spullen en menstruatie-artikelen
Kijk zelf altijd even bij de boeken en puzzels
Stond er wel bij maar het plaatje deed het niet. Is hersteld staan eitjes bijquote:Op zondag 19 mei 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik ontbijt niet snel maar zou aanschuiven en eten als dit ergens op tafel stond![]()
mis nog een gekookt eitje![]()
Eet smakelijk GGquote:
Hoop dat ik toch geen blijvende schade heb gegeven aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Dot!
Mijn dag kan niet meer stuk
MInima hater ook nog hequote:Op zondag 19 mei 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is weer helemaal goed!
Deze harde, egoïstische, minima hater kan wel tegen een stootje
Oh ja! Hier staan ze binnen in de winkgebouwen.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zag op een fb groep dat er ook regelmatig menstruatie artikelen in worden gelegd (zijn ook duur).
En zag dat er bedrijven zijn die die kastjes maken.. maar ook foto's dat de kastjes gesloopt worden.. triest.
Haha ja... haat mezelf dus ookquote:Op zondag 19 mei 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MInima hater ook nog he
Hoe verzinnen m ensen het
jaaaquote:Op zondag 19 mei 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond er wel bij maar het plaatje deed het niet. Is hersteld staan eitjes bij
Nou mijn ontspannend dagje is wel om zeep geholpen door mijn zelfquote:Op zondag 19 mei 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe gaat ze dit ooit goed maken?
[..]
zo dus
Dank je,quote:
@DJMO hier koffie genoegquote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mijn ontspannend dagje is wel om zeep geholpen door mijn zelf
Schoot helemaal in de stress hier door
dat is triest!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja! Hier staan ze binnen in de winkgebouwen.
We hadden wel een tijdje een eetkast, maar iemand had inhoud + kast in zijn geheel meegenomen. Hie kansloos
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.
Soms werkt dat.![]()
Soms.
Nou, en wat voor een ontbijt. Je hebt flink uitgepakt vandaag....quote:Op zondag 19 mei 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik heb maar een ontbijtje neergezet, dan heeft iedereen wat
Ja bizar toch... gelukkig werken die andere kasten wel goed!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is triest!
boh dat zijn dure kasten ook nog zag ik ..
Sorryquote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO af en toe wil ik dat nog wel eens doenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en wat voor een ontbijt. Je hebt flink uitgepakt vandaag....
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet van jou van mijn eigen fout om jou geen goedemorgen te zeggenquote:
dat werkt alleen als het lekkere koffie zou zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.
Soms werkt dat.![]()
Soms.
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koffie.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat werkt alleen als het lekkere koffie zou zijn
Zou zeggenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoor mensen nooit zeggen dat mijn koffie niet te zuipen is. Daar zijn ze denk ik te beleefd voor
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou zeggenniet te zuipen , drink die zakjes bocht zelf maar
Ja ging wel, was gezellig. Maar daarna, de laatste ging tegen 16.30 uur weg ben ik op de bank gaan liggen een uurtje slapenquote:
Inmiddels is hier ook een flauw zonnetje te zien.. 20 graden dus prima weer nuquote:
Hier heeft het gisteren wel een paar keer goed geregend.. het heeft ook een hele tijd gebliksemd maar dat had geen betekenis..quote:Op zondag 19 mei 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een flauw zonnetje, gisteren amper regen gehad
Komende week wordt het wat temperatuur betreft wel iets beter maar het blijft nog steeds wisselvallig met buien..quote:Op zondag 19 mei 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Oh hier net ook met regenen begonnen..
niet dat ik plannen heb maar ben de regen wel beu
Dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Lekker he zo ontbijtje op je tafelquote:
Het grootste gedeelte is hier voor bij getrokken.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier heeft het gisteren wel een paar keer goed geregend.. het heeft ook een hele tijd gebliksemd maar dat had geen betekenis..
Dat is wel handigquote:Op zondag 19 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik weet er sowieso twee in de buurt. Iedereen kan er spullen in leggen en uit halen. Echt fijn
Dat heb ik een keer op tv gezien dat ze dat deden.. ook heel veel hygiëne spullen en maandverband en tampons vonden ze belangrijk. Veel mensen hebben voor dat soort spullen geen geldquote:Op zondag 19 mei 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zie nu op een kaart dat er ook een paar in de Stad staan waar ik woon (4 maar..) en niet hier in mijn buurt.
wat een mooi initiatief!
Zie dat er vaak eten in wordt gelegd.
Ja dat dusquote:Op zondag 19 mei 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier allerlei spullen en menstruatie-artikelen
Kijk zelf altijd even bij de boeken en puzzels
Zie hier dat het van 18 graden met veel regen tot 24 gaat worden deze week.. afwachten..quote:Op zondag 19 mei 2024 13:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komende week wordt het wat temperatuur betreft wel iets beter maar het blijft nog steeds wisselvallig met buien..
Al geloof ik niets van die weersverwachtingen want het schommelt zo open neer met temperaturen verschillen van 8 graden. Vanmorgen zou het volgende weekend 27 graden worden en nu wordt er weer 19 graden aangegeven
zoo dat is aso!quote:Op zondag 19 mei 2024 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel handig![]()
Ik heb een keer een garage dag gedaan en mensen mochten spullen dan gratis meenemen. Mijn man had een kaartje opgehangen in het winkelcentrum.. druk dat het was en er stonden al voor 8.00 uur mensen voor mijn garage. Ik had erbij gezet van 9.00 tot 16.00 uur. Ze hadden nog commentaar ook dat dat erg laat waser waren graaiers bij die voor anderen het liefst niets lieten liggen. Mijn man stuurde ze gewoon weg en heeft snel op een stuk karton geschreven dat het Max vijf stukken pp was
ja dat is triest... dat mensen daar ook geen geld voor hebben.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer op tv gezien dat ze dat deden.. ook heel veel hygiëne spullen en maandverband en tampons vonden ze belangrijk. Veel mensen hebben voor dat soort spullen geen geld
Gelukkig iets beter.. was er erg van geschrokken en dacht dat gaat wel even duren maar het gaat weer redelijk met zijn rugquote:Op zondag 19 mei 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he zo ontbijtje op je tafel
Hoe het met de rug van je man?
Waar ik woon hebben ze een ruilwinkel en daar kan iedereen spullen inleveren. Er wordt dan door de vrijwilligers besloten hoeveel punten iets waard is en dat wordt dan op het artikel geplakt. Als iemand iets van jou spullen wil dan betalen ze daar met gespaarden punten mee. Dus gaat allemaal met een gesloten portemonnee. Echt ook een heel mooi initiatief. Je hebt in het winkeltje ook nog een hoekje waar je gratis koffie en thee kan drinken. Dit is voor veel mensen een leuk uitje en genieten daar echt van. Een nichtje van mij heeft er twee jaar als vrijwilliger geholpen en had er altijd de leukste verhalen overquote:Op zondag 19 mei 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is triest... dat mensen daar ook geen geld voor hebben.
kost ook veel zeker als je meiden erbij hebt thuis.
O Jee dat is minder, je man kan wel lekker van je knabbelen nuquote:Op zondag 19 mei 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Ik heb nog steeds allerlei kerstsnoep en chocolade in de kast en dacht wat kan ik daar nu eens mee doen voordat het over de datum gaat.. ik heb er een Ricky Road van gemaakt maar voordat ik het allemaal in een blik had zitten.. is zowat de helft van de gesmolten chocolade over me heen gegaanIk zit helemaal onder de chocolade en plak van alle kanten
![]()
Ik ga zo dan nog maar eens een doucht nemen
Dat zei hij ook alquote:Op zondag 19 mei 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee dat is minder, je man kan wel lekker van je knabbelen nu
Dat is ook een mooi initiatief.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar ik woon hebben ze een ruilwinkel en daar kan iedereen spullen inleveren. Er wordt dan door de vrijwilligers besloten hoeveel punten iets waard is en dat wordt dan op het artikel geplakt. Als iemand iets van jou spullen wil dan betalen ze daar met gespaarden punten mee. Dus gaat allemaal met een gesloten portemonnee. Echt ook een heel mooi initiatief. Je hebt in het winkeltje ook nog een hoekje waar je gratis koffie en thee kan drinken. Dit is voor veel mensen een leuk uitje en genieten daar echt van. Een nichtje van mij heeft er twee jaar als vrijwilliger geholpen en had er altijd de leukste verhalen over
quote:Op zondag 19 mei 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Ik heb nog steeds allerlei kerstsnoep en chocolade in de kast en dacht wat kan ik daar nu eens mee doen voordat het over de datum gaat.. ik heb er een Ricky Road van gemaakt maar voordat ik het allemaal in een blik had zitten.. is zowat de helft van de gesmolten chocolade over me heen gegaanIk zit helemaal onder de chocolade en plak van alle kanten
![]()
Ik ga zo dan nog maar eens een doucht nemen
Gelukkig nog ruim voldoende om het te maken maar ik had er een rotzooi van gemaaktquote:
Aah fijn, en dat snap ikquote:Op zondag 19 mei 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ging wel, was gezellig. Maar daarna, de laatste ging tegen 16.30 uur weg ben ik op de bank gaan liggen een uurtje slapen
Heb een hele mooie bos bloemen gekregen. Zo liefquote:
Morguh FF en wat een lekker ontbijtje, dank uquote:
Goedemorgen hier.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, goedemorgen. Goed dat je me mentionde.
Dit topic zit nog niet in mijn routine. Dankjulliewel voor het heerlijke ontbijt.
Dan wordt het tijd dat het er in komtquote:Op maandag 20 mei 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, goedemorgen. Goed dat je me mentionde.
Dit topic zit nog niet in mijn routine. Dankjulliewel voor het heerlijke ontbijt.
Hier even chillen.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat het er in komt![]()
@:JustinK kan ook lekker mee komen ontbijten, maar die zit deze maand nog op de bolk stoel
Er moet ook ontbeten wordenquote:Op maandag 20 mei 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat het er in komt![]()
@:JustinK kan ook lekker mee komen ontbijten, maar die zit deze maand nog op de bolk stoel
Welkom.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk, even chillen en bijkomen...
Hier is geen bolk,ontspan en luister naar de muziek...quote:Op maandag 20 mei 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Even relaxen en bijkomen. Vooral even rust.
Dat zeer zekerquote:
Muziek dan maar wat harder zettenquote:Op maandag 20 mei 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Overal is lawaai en herrie. Zo irritant.
Ja, hier ook. Heerlijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Hier is het lekker rustig hoor, hoor alleen de vogeltjes fluiten
Morguh Childquote:
Zonnetje er bij, raam open. Kopje koffie er bij en dag is goed begonnen.quote:
Wij doen elkaar naquote:Op maandag 20 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonnetje er bij, raam open. Kopje koffie er bij en dag is goed begonnen.
Kijk, doen we het beide goedquote:
Nou dat. Koffie, broodje, tuindeur open en ramen, beetje fokken, intussen toch ook nog wat aan het doen (de was wegdraaien, bezig met een planning en wat uitzoekwerk) .... Prima zo even...quote:Op maandag 20 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonnetje er bij, raam open. Kopje koffie er bij en dag is goed begonnen.
Alles op je gemakje. Lekker genieten van je vrije dag, niet te veel doen.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat. Koffie, broodje, tuindeur open en ramen, beetje fokken, intussen toch ook nog wat aan het doen (de was wegdraaien, bezig met een planning en wat uitzoekwerk) .... Prima zo even...
Nee, nouja, ik heb zat te doen helaas, maar alles inderdaad op z'n gemak. Wat je zegt.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles op je gemakje. Lekker genieten van je vrije dag, niet te veel doen.
Ja als je werkt blijven dingen vaak liggen voor de vrije dagenquote:Op maandag 20 mei 2024 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nouja, ik heb zat te doen helaas, maar alles inderdaad op z'n gemak. Wat je zegt.
Ook al lekker bezigquote:Op maandag 20 mei 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben lekker aan het haken en de was draait en lekker een luisterboekje aan
Gezellig jaquote:Op maandag 20 mei 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al lekker bezig
Ik doe niet, drink koffie en zit op FOK!
Tegen een uurtje op 12 ga ik naar mijn zoon.dus richting Arnhem
Even voor kleindochter haar verjaardag. Dat vieren ze aanstaande zaterdag maar dan heb ik al een afspraak staan met mijn zussen en de kinderen van de overleden vriendin van mijn overleden vader.quote:
Vandaag klinkt gezellig en volgende week klinkt best pittig...quote:Op maandag 20 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even voor kleindochter haar verjaardag. Dat vieren ze aanstaande zaterdag maar dan heb ik al een afspraak staan met mijn zussen en de kinderen van de overleden vriendin van mijn overleden vader.
We gaan een stadswandeling doen hier in Zutphen ( dat had van mij niet gehoeven) daarna ergens koffie drinkene n dan een hapje eten
Ja Zutphen ken je natuurlijk wel. Maar dat koffie drinken en eten is natuurlijk wel.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even voor kleindochter haar verjaardag. Dat vieren ze aanstaande zaterdag maar dan heb ik al een afspraak staan met mijn zussen en de kinderen van de overleden vriendin van mijn overleden vader.
We gaan een stadswandeling doen hier in Zutphen ( dat had van mij niet gehoeven) daarna ergens koffie drinkene n dan een hapje eten
Ja, ik kan niet lopen dus ik ga rollend meequote:Op maandag 20 mei 2024 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag klinkt gezellig en volgende week klinkt best pittig...
Ja, en zeker dat etenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja Zutphen ken je natuurlijk wel. Maar dat koffie drinken en eten is natuurlijk wel.
oh wat zijn we blij.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en zeker dat eten
Vorige week vrijdag heeft mijn zoon mij mee genomen daar waar wij zaterdag ook heen gaan. En het is mij daar toch lekker, ook echt een aanrader
quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet lopen dus ik ga rollend mee![]()
DIe stadwandeling is met een gids. Is ook niet zo mijn ding maar dat willen haar kinderen graag
Nou ja ik rol wel mee
quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en zeker dat eten
Vorige week vrijdag heeft mijn zoon mij mee genomen daar waar wij zaterdag ook heen gaan. En het is mij daar toch lekker, ook echt een aanrader
Hoeveel kilometer kun je rijden met de scoot, met een volle accu?quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet lopen dus ik ga rollend mee![]()
DIe stadwandeling is met een gids. Is ook niet zo mijn ding maar dat willen haar kinderen graag
Nou ja ik rol wel mee
Dus dat, en eigenlijk hoeeft het helemaal niet voor mij, maar wilde geen spelbreker zijnquote:Op maandag 20 mei 2024 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh wat zijn we blij.
Niet om de wandeling
maar om de vreterij.
Ik heb geen idee, daar heb je wel een punt, ik moet heen, stadswandeling van 1,5 uur en dan moet ik ook nog terugquote:Op maandag 20 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer kun je rijden met de scoot, met een volle accu?
Gewoon laten duwenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, daar heb je wel een punt, ik moet heen, stadswandeling van 1,5 uur en dan moet ik ook nog terug
Snap ik!quote:Op maandag 20 mei 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, en eigenlijk hoeeft het helemaal niet voor mij, maar wilde geen spelbreker zijn
Ik heb niet veel met haar kinderen. Ze zijn wel aardig hoor maar ik ken ze amper
Geen idee van?quote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, daar heb je wel een punt, ik moet heen, stadswandeling van 1,5 uur en dan moet ik ook nog terug
Dat lijkt mij zwaar zo scoot duwenquote:
Ja en vaak stilstaan om die uitleg aan te horenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee van?
O maar een stadswandeling is vooral slenteren, dus dat zal een paar kilometer zijn maar.
Dan is Deventer qua stad en historie toch interessanter dan Zutphen? Of vergis ik me?quote:Op maandag 20 mei 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vaak stilstaan om die uitleg aan te horenBen benieuwd hoe dat gaat, het is op zaterdag altijd druk in de stad. ALthans dat was het altijd, ben al jaren niet op zaterdag in de stad geweest
Hahaha klinkt allemaal als een planquote:Op maandag 20 mei 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Over asfalt, en als de scoot eenmaal op gang is, dan valt het wellicht mee, maar in een binnenstad, met van die klinkers enzo.... Vergeet het dan maar.
Dan zou ik een Uber bestellen en Dotteke alvast naar het restaurant laten vertrekken...![]()
Of gewoon de hele stadswandeling cancelen.
Geen idee eigenlijk. Deventer is ook een mooie stad. Maar hun moeder heeft ooit hier gewoond als kind zijnde vandaar dat ze Zutphen wildequote:Op maandag 20 mei 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is Deventer qua stad en historie toch interessanter dan Zutphen? Of vergis ik me?
Dat laatste lijkt mij een strak planquote:Op maandag 20 mei 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Over asfalt, en als de scoot eenmaal op gang is, dan valt het wellicht mee, maar in een binnenstad, met van die klinkers enzo.... Vergeet het dan maar.
Dan zou ik een Uber bestellen en Dotteke alvast naar het restaurant laten vertrekken...![]()
Of gewoon de hele stadswandeling cancelen.
ZO dat is nogal wat. Ik moet hier ook de kasten eens opruimen, vooral de kledingkasten.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
zo vier vuilniszakken met zooi om weg te brengen
En er komen meer! Echt even goed alles wegwerken wat ik niet (meer)(met plezier) ga gebruiken of afmaken.
En morgen komt de vrouw die me gaat helpen met opruimen en schoonmaken en schoon houden van mijn huis. Er moet veel gebeuren en ik moet denk ik veel aanleren. Dus het is fijn dat ik hulp krijg. Een opluchting. Ze is een soort coach/begeleider. Het werk moet ik zelf doen en dat is fijn
Soms moet een mens kritisch kijken. Er komt nog wel meer. Kledingkast moet ook nog iddquote:Op maandag 20 mei 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dat is nogal wat. Ik moet hier ook de kasten eens opruimen, vooral de kledingkasten.
Maar moet er ook hulp b ij hebben en die vind ik maar niet.
Straks in juni is mijn dochter hier een week overdag wel weg maar in de avond en nacht hier. Misschien dat die een keertje mee wil helpen, als ze nog zin heeft natuurlijk
O zal mij er niet goed door voelen, het is bitterenoodzaak niet alles pas meer in de kastquote:Op maandag 20 mei 2024 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms moet een mens kritisch kijken. Er komt nog wel meer. Kledingkast moet ook nog idd
Zou fijn zijn als je dochter erbij kan/wil helpen. Het zijn klussen die een mens goed doet voelen
quote:Op maandag 20 mei 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zal mij er niet goed door voelen, het is bitterenoodzaak niet alles pas meer in de kast
Moeten gewoon een paar dingen die ik toch niet merr draag weg. EN dan wil ik van een kast alleen hang maken en van de andere kast ( op en andere kamr) leg maken. Dus moet er heen en weer gelopen worden. En aangezien ik boven geen trippelstoel heb gaat dat moeilijk.
Nu wil mijn hulp ook wel helpen, maar dan blijft het werk weer liggen.
EN zo is er altijd wat
Dat is zeker fijn. Ik heb dat niet zeker boven niet kom daar alleen om te slapen, wakker worden douchen aankleden en naar beneden om pas als ik ga slapen weer naar boven te gaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
dat is wel lastig...
Hier is het echt de chaos van mijn hoofd dat reflecteert op mijn huis. Dus dan is het fijn als orde scheppen lukt. Daarom heb ik vanuit het WMO ook een instantie die me helpt ermeesoort heropvoeding
Ja dan is het minder storend, dunkt mijquote:Op maandag 20 mei 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn. Ik heb dat niet zeker boven niet kom daar alleen om te slapen, wakker worden douchen aankleden en naar beneden om pas als ik ga slapen weer naar boven te gaan.
Beneden is het hier altijd opgeruimd en rustig
Ja hier ook beneden kamer, keuken hal en toilet en boven 3 slaapkamer en douche en nog een etage hoger een slaapkamer en een zolderquote:Op maandag 20 mei 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dan is het minder storend, dunkt mij
Beneden is hier de woonkamer en keuken. Boven mijn hobbykamer en een hele grote kamer met spuk
Wow groot huisquote:Op maandag 20 mei 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook beneden kamer, keuken hal en toilet en boven 3 slaapkamer en douche en nog een etage hoger een slaapkamer en een zolder
Ja ik heb ruimte genoegquote:Op maandag 20 mei 2024 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow groot huis
Badkamer is hier ook boven. Eveneens mijn slaapkamer.
En beneden het toilet.
Oh en ik heb nog de nodige inloop/inbouwkasten.
148m2 heb ik hierquote:
quote:
De zolder gebeurd niet zo heel veel hoor, daar komt niemand meer een keer in de zoveel tijd maarquote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]jemig! Dat onderhouden... hopelijk lukt het je een vervangende hulp te vinden
Mij lukt het met mijn huisje al niet. Laat staan met zoveel ruimte
I know... dat is echt zwaar balen. Helaas weet ik ook zo snel geen oplossing. Sorryquote:Op maandag 20 mei 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zolder gebeurd niet zo heel veel hoor, daar komt niemand meer een keer in de zoveel tijd maar
Hulp owrdt donderdag geopereeerd, ze komt woensdag nog en geen vervangende hulp gevonden helaas
Nee, was het maar zo simpel hequote:Op maandag 20 mei 2024 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know... dat is echt zwaar balen. Helaas weet ik ook zo snel geen oplossing. Sorry
Ja idd... zes weken toch? Misschien voor drie keer toch zwart? Kost wel wat, maar ja...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo simpel he
Maar goed het is niet ander, zelf maar beetje bij beetje doen en het bijhouden
Nee, dat ga ik echt niet doenquote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... zes weken toch? Misschien voor drie keer toch zwart? Kost wel wat, maar ja...
Morgen komt mijn huishoudbegeleider voor het eerst. Vind het zo spannendschaam me nogal. En ik hoef/mag niet van te voren alles toonbaar maken. Dat is een stapje voor stapje proces
Veel plezierquote:Op maandag 20 mei 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga mijn laptop dicht doen en even de afwas doen en dan richting zoonlief en zijn gezin.
Fijne daten tot later.
Aah wat leukquote:Op maandag 20 mei 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een hele mooie bos bloemen gekregen. Zo lief
Heftig zegquote:
Ze kunnen elkaar niet loslaten he.quote:
Ik vind het altijd vreemd dat je de mensen waar je jaren lief en leed mee deelt wel drie maanden achter kan latenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk na zo'n avontuur
Oh drie maanden vind ik wel te overzien. Mijn vrienden zie ik pp ook vier keer per jaar of zoquote:Op maandag 20 mei 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vreemd dat je de mensen waar je jaren lief en leed mee deelt wel drie maanden achter kan laten
Het is wat anders als je vrienden hebt of een gezin met kinderen lijkt mijquote:Op maandag 20 mei 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh drie maanden vind ik wel te overzien. Mijn vrienden zie ik pp ook vier keer per jaar of zo
Drie maanden is echt niet lang
Touchequote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat anders als je vrienden hebt of een gezin met kinderen lijkt mij
Lekker gegeten gister Dot?quote:
Ja heerlijk. Bij de Griek. Al moet ik zeggen dat het niet zo lekker was als anders daar. Vlees was wat droger en taaier. Maar even goed nog goed te eten.quote:
Ai,dat is dan wel jammer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Bij de Griek. Al moet ik zeggen dat het niet zo lekker was als anders daar. Vlees was wat droger en taaier. Maar even goed nog goed te eten.
Wij nemen altijd een vlees schotel voor twee personenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,dat is dan wel jammer.![]()
Wat heb je gegeten?
We hebben hier in de stad echt een top Grieks restaurant en eentje die iets minder is.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij nemen altijd een vlees schotel voor twee personen
ZIt van alles op en best heel veel.
Ik krijg mijn deel nooit op.
DIe hier in Zutphen vinden wij echt heel slecht. ALles is te zout.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben hier in de stad echt een top Grieks restaurant en eentje die iets minder is.
In Heerenveen ,vlakbij hier zitten ook een paar goede.Ooit een keer meegemaakt dat er een nieuwe eigenaar was,die bleef ons maar drankjes aanbieden.Toen we hem later in de kroeg tegenkwamen heb ik bij hem hetzelfde gedaan.Dat werd wel heel gezellig.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe hier in Zutphen vinden wij echt heel slecht. ALles is te zout.
Wij gaan altijd naar Duiven die is goed, alleen deze keer iets minder.
@JustinKquote:
O dat is wel leuk dan, Ik kom di ekant nooit uit, maar mocht het ooit zover komen vraag ik jou welke het beste isquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Heerenveen ,vlakbij hier zitten ook een paar goede.Ooit een keer meegemaakt dat er een nieuwe eigenaar was,die bleef ons maar drankjes aanbieden.Toen we hem later in de kroeg tegenkwamen heb ik bij hem hetzelfde gedaan.Dat werd wel heel gezellig.
O jee ik vergeet de Kquote:
Vroeger met een ex van me,we werkten beide in de kleding,dus druk op zaterdag.Gingen we op zondag liever uit eten dan uit op zaterdag.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk dan, Ik kom di ekant nooit uit, maar mocht het ooit zover komen vraag ik jou welke het beste is
J adat snap ik, als je een drukke werkdag gehad heb ga je liever thuis op de bank hangenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger met een ex van me,we werkten beide in de kleding,dus druk op zaterdag.Gingen we op zondag liever uit eten dan uit op zaterdag.
Ik kan wel heel vervelend zijn met de keuze waar te eten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J adat snap ik, als je een drukke werkdag gehad heb ga je liever thuis op de bank hangen
O echt? Moet eerlijk zeggen dat wij verwend zijn met uit eten gaan. We hadden een heel goed restaurant waar nog maar weinig aan kan tippen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan wel heel vervelend zijn met de keuze waar te eten.
In die omgeving zitten ook veel goede.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Moet eerlijk zeggen dat wij verwend zijn met uit eten gaan. We hadden een heel goed restaurant waar nog maar weinig aan kan tippen.
Maar we hebben hier in Zutphen zelfs een goede vervanger gevonden twee weken geleden
Wij waren helemaal blij met t'runderke in Lochemquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In die omgeving zitten ook veel goede.
Wat vindt je van buffet restaurants dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij waren helemaal blij met t'runderke in Lochem
Helaas werd de vrouw van de eigenaar ziek en heeft hij de boel verkocht
En zo werd een goed lopende zaak naar de klotuh geholpen
Zo jammer
Goedemorgen.quote:
Ik ben niet zo grote eter. En dat langslopen gaat niet zo lekker met mijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van buffet restaurants dan?
Euhhhh wuhhhhh ik maakte een foutje vergat de Kquote:
Buiten dat om vind ik het vreselijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo grote eter. En dat langslopen gaat niet zo lekker met mij
Vaak is het te zout en niet echt lekker warmquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten dat om vind ik het vreselijk.
Ben er 2 keer geweest en heb het bij wat vis gehouden.De ene had ansich best een leuke sfeer de andere was echt een vreetschuur.En wat ook was dat iedereen elke keer van tafel is.Dus geen sfeer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak is het te zout en niet echt lekker warm
Deed het nog wel eens als ik de kids met mijn verjaardag mee uit eten namquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben er 2 keer geweest en heb het bij wat vis gehouden.De ene had ansich best een leuke sfeer de andere was echt een vreetschuur.En wat ook was dat iedereen elke keer van tafel is.Dus geen sfeer.
Daar heb je toch die kids voor?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed het nog wel eens als ik de kids met mijn verjaardag mee uit eten nam
Dan ging in naar zo A1 restaruant. Dat was nog een beetje te betalen omdat het drinken er ook bij zat
Dat was nog wel te doen, maar dat overal langs lopen nekte mij.
Maar je wilt kijken en zien wat er is.quote:
Morguh Childquote:
Goedemorgen.Wat een leuke posts over Het Blok.quote:
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Wat een leuke posts over Het Blok.
Heb het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Dank je wel'k Vind het een heel leuk programma
Ik heb zelfs een abo op Hayu om meer reality te kunnen kijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien.
Maar als ik kijk in RLS hoeveel programma's er ook zijn is het niet te doen alles te kijken
Niets mis mee als je dat leuk vindt tochquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een abo op Hayu om meer reality te kunnen kijken
Nieuw seizoen? Ik vond vorig jaar zo leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
NLziet vertelt me dat ik Au Pairs kan kijken
Wat een ellende allemaalquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Was eentje bij waar de moeder vertrok en niet meer terugkwam.En dat andere meisje wat haar coming out meemaakte.
Juist niet,dit waren echt 2 topdames.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee als je dat leuk vindt toch
Ja! Eens en een nieuw seizoen iddquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Ik vond vorig jaar zo leuk.
Dat was hetzelfde meisje geloof ik!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Was eentje bij waar de moeder vertrok en niet meer terugkwam.En dat andere meisje wat haar coming out meemaakte.
Wat een lieverd.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerhet ontspant me
[..]
Ja! Eens en een nieuw seizoen idd
[..]
Dat was hetzelfde meisje geloof ik!
Ja was echt een leuke meid!quote:
Daar heb ik hoogstpersoonlijk voor gezorgdquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
De hele reeks staat ook op NPO.
Thanks Sterrekind.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb ik hoogstpersoonlijk voor gezorgd
Foutje bedanktquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh wuhhhhh ik maakte een foutje vergat de K
quote:
Dan weet ze zeker dat ze er genoeg heeftquote:
Ik vind het nu al leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel kans ze krijgt om ze alle twintig ook te gebruiken
De bikini'squote:
Wat is dit?quote:
Best wel ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje een beetje zielig, hoe ze onderuit geschoffeld wordt
Hoop dat ze er sterk uitkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje een beetje zielig, hoe ze onderuit geschoffeld wordt
Nee, ik kijk er niet veelquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ts, jij kijkt ook je reality niet
(meisje van Au Pairs)
Nee absoluut niet. Ik zou stuk gaan van heimwee, pas me slecht aan, ben een controlfreak... Het lijkt me verschrikkelijkquote:
De kinderen zou voor mij geen probleem zijn.Mss wat strubbeling met de ouders.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Ik zou stuk gaan van heimwee, pas me slecht aan, ben een controlfreak... Het lijkt me verschrikkelijk
Oh kinderen is op zich prima, niet leuk, maar soitquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kinderen zou voor mij geen probleem zijn.Mss wat strubbeling met de ouders.
Ik zou niet naar het buitenland willen, maar met kinderen ben ik wel goedquote:
Goedemorgen Lolanda.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:34 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Nou dat was weer het laatste lange weekend van het jaar. Iedereen gaat nu weer aftellen naar de vakantie
Hey Lojandaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:34 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Nou dat was weer het laatste lange weekend van het jaar. Iedereen gaat nu weer aftellen naar de vakantie
Ik zit altijd fout met die naamquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Lolanda.
Zo noemt @:Dotteke je.![]()
Moguh Fresh..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Lolanda.
Zo noemt @:Dotekke je.
Hi Dottekequote:
Je bent niet de enige hoorquote:
Het is tussendoor hier niet echt koeler geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:43 schreef lojanda het volgende:
Het wordt weer warm vandaag zag ik dus heb net al mijn planten water gegeven. Zo gezellig altijd die potten op mijn terras
Hier hebben ze gister genoeg water gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:43 schreef lojanda het volgende:
Het wordt weer warm vandaag zag ik dus heb net al mijn planten water gegeven. Zo gezellig altijd die potten op mijn terras
Ja héérlijlquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke![]()
Je bent lekker uit eten geweest zag ik..
Zoiets als @Ebinasquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja héérlijl
Dit is je echte naam, dacht dat je je eigen naam Jolanda door elkaar had gehusseld en er Lojanda van gemaakt had
Ja het blijft nog steeds een beetje verdeeld in Nederlandquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is tussendoor hier niet echt koeler geweest
Echt bizar gewoonquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier hebben ze gister genoeg water gehad.
En nu weer zon en 17 graden.quote:
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja héérlijl
Dit is je echte naam, dacht dat je je eigen naam Jolanda door elkaar had gehusseld en er Lojanda van gemaakt had
Nou gelukkig maar.. hopen dat het droog blijft daarquote:
MOONtje.quote:
Wat leuk dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaen nu noemen ze me nog steeds Lojanda
Ja die had dat ook hè.quote:
Had ik toch gelijk 🤣 ja kinderen hebben soms moeite met namen. Leuk wat er soms uitkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaen nu noemen ze me nog steeds Lojanda
Morguh Moonquote:
Hello 😘 nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Je hebt het jezelf niet gegevenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen en kinderen komen ook nooit uit mijn naamZo vaak dat ik word aangesproken met "jij met de moeilijke naam"
Ja vandaag naar de boerderijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello 😘 nog leuke plannen voor vandaag?
Sterrekind klinkt toch best prima?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen en kinderen komen ook nooit uit mijn naamZo vaak dat ik word aangesproken met "jij met de moeilijke naam"
O leuk. Diertjes zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja vandaag naar de boerderijal ben ik nu ook op een boerderij
Dus daar lekker met de hondjes en andere diertjes bezig
![]()
jij dan?
Aah succes met de fysioquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Diertjes zijn altijd leuk.
Nee ik heb weinig vandaag. Alleen fysio vandaag
Jij hebt ook een mooie naam.quote:
Komt vast goed. Iedere dinsdag van 10 tot 11 en dan soms tussen door ook nog.quote:
Helpt het een beetje?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed. Iedere dinsdag van 10 tot 11 en dan soms tussen door ook nog.
Succes en sterktequote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed. Iedere dinsdag van 10 tot 11 en dan soms tussen door ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |