jaaaquote:Op zondag 19 mei 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond er wel bij maar het plaatje deed het niet. Is hersteld staan eitjes bij
Nou mijn ontspannend dagje is wel om zeep geholpen door mijn zelfquote:Op zondag 19 mei 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe gaat ze dit ooit goed maken?
[..]
zo dus
Dank je,quote:
@DJMO hier koffie genoegquote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Ontbijtafel is gedekt schuif aan en @:Gebrokenglas mag hier ook aanschuiven[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mijn ontspannend dagje is wel om zeep geholpen door mijn zelf
Schoot helemaal in de stress hier door
dat is triest!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja! Hier staan ze binnen in de winkgebouwen.
We hadden wel een tijdje een eetkast, maar iemand had inhoud + kast in zijn geheel meegenomen. Hie kansloos
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.
Soms werkt dat.![]()
Soms.
Nou, en wat voor een ontbijt. Je hebt flink uitgepakt vandaag....quote:Op zondag 19 mei 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik heb maar een ontbijtje neergezet, dan heeft iedereen wat
Ja bizar toch... gelukkig werken die andere kasten wel goed!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is triest!
boh dat zijn dure kasten ook nog zag ik ..
Sorryquote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO af en toe wil ik dat nog wel eens doenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en wat voor een ontbijt. Je hebt flink uitgepakt vandaag....
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet van jou van mijn eigen fout om jou geen goedemorgen te zeggenquote:
dat werkt alleen als het lekkere koffie zou zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik een fout maak of iemand beledig, bied ik diegene doorgaans een kopje koffie aan.
Soms werkt dat.![]()
Soms.
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koffie.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat werkt alleen als het lekkere koffie zou zijn
Zou zeggenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoor mensen nooit zeggen dat mijn koffie niet te zuipen is. Daar zijn ze denk ik te beleefd voor
quote:Op zondag 19 mei 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou zeggenniet te zuipen , drink die zakjes bocht zelf maar
Ja ging wel, was gezellig. Maar daarna, de laatste ging tegen 16.30 uur weg ben ik op de bank gaan liggen een uurtje slapenquote:
Inmiddels is hier ook een flauw zonnetje te zien.. 20 graden dus prima weer nuquote:
Hier heeft het gisteren wel een paar keer goed geregend.. het heeft ook een hele tijd gebliksemd maar dat had geen betekenis..quote:Op zondag 19 mei 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een flauw zonnetje, gisteren amper regen gehad
Komende week wordt het wat temperatuur betreft wel iets beter maar het blijft nog steeds wisselvallig met buien..quote:Op zondag 19 mei 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Oh hier net ook met regenen begonnen..
niet dat ik plannen heb maar ben de regen wel beu
Dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 19 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Ontbijtafel is gedekt schuif aan en @:Gebrokenglas mag hier ook aanschuiven[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker he zo ontbijtje op je tafelquote:
Het grootste gedeelte is hier voor bij getrokken.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier heeft het gisteren wel een paar keer goed geregend.. het heeft ook een hele tijd gebliksemd maar dat had geen betekenis..
Dat is wel handigquote:Op zondag 19 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik weet er sowieso twee in de buurt. Iedereen kan er spullen in leggen en uit halen. Echt fijn
Dat heb ik een keer op tv gezien dat ze dat deden.. ook heel veel hygiëne spullen en maandverband en tampons vonden ze belangrijk. Veel mensen hebben voor dat soort spullen geen geldquote:Op zondag 19 mei 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zie nu op een kaart dat er ook een paar in de Stad staan waar ik woon (4 maar..) en niet hier in mijn buurt.
wat een mooi initiatief!
Zie dat er vaak eten in wordt gelegd.
Ja dat dusquote:Op zondag 19 mei 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier allerlei spullen en menstruatie-artikelen
Kijk zelf altijd even bij de boeken en puzzels
Zie hier dat het van 18 graden met veel regen tot 24 gaat worden deze week.. afwachten..quote:Op zondag 19 mei 2024 13:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komende week wordt het wat temperatuur betreft wel iets beter maar het blijft nog steeds wisselvallig met buien..
Al geloof ik niets van die weersverwachtingen want het schommelt zo open neer met temperaturen verschillen van 8 graden. Vanmorgen zou het volgende weekend 27 graden worden en nu wordt er weer 19 graden aangegeven
zoo dat is aso!quote:Op zondag 19 mei 2024 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel handig![]()
Ik heb een keer een garage dag gedaan en mensen mochten spullen dan gratis meenemen. Mijn man had een kaartje opgehangen in het winkelcentrum.. druk dat het was en er stonden al voor 8.00 uur mensen voor mijn garage. Ik had erbij gezet van 9.00 tot 16.00 uur. Ze hadden nog commentaar ook dat dat erg laat waser waren graaiers bij die voor anderen het liefst niets lieten liggen. Mijn man stuurde ze gewoon weg en heeft snel op een stuk karton geschreven dat het Max vijf stukken pp was
ja dat is triest... dat mensen daar ook geen geld voor hebben.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer op tv gezien dat ze dat deden.. ook heel veel hygiëne spullen en maandverband en tampons vonden ze belangrijk. Veel mensen hebben voor dat soort spullen geen geld
Gelukkig iets beter.. was er erg van geschrokken en dacht dat gaat wel even duren maar het gaat weer redelijk met zijn rugquote:Op zondag 19 mei 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he zo ontbijtje op je tafel
Hoe het met de rug van je man?
Waar ik woon hebben ze een ruilwinkel en daar kan iedereen spullen inleveren. Er wordt dan door de vrijwilligers besloten hoeveel punten iets waard is en dat wordt dan op het artikel geplakt. Als iemand iets van jou spullen wil dan betalen ze daar met gespaarden punten mee. Dus gaat allemaal met een gesloten portemonnee. Echt ook een heel mooi initiatief. Je hebt in het winkeltje ook nog een hoekje waar je gratis koffie en thee kan drinken. Dit is voor veel mensen een leuk uitje en genieten daar echt van. Een nichtje van mij heeft er twee jaar als vrijwilliger geholpen en had er altijd de leukste verhalen overquote:Op zondag 19 mei 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is triest... dat mensen daar ook geen geld voor hebben.
kost ook veel zeker als je meiden erbij hebt thuis.
O Jee dat is minder, je man kan wel lekker van je knabbelen nuquote:Op zondag 19 mei 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Ik heb nog steeds allerlei kerstsnoep en chocolade in de kast en dacht wat kan ik daar nu eens mee doen voordat het over de datum gaat.. ik heb er een Ricky Road van gemaakt maar voordat ik het allemaal in een blik had zitten.. is zowat de helft van de gesmolten chocolade over me heen gegaanIk zit helemaal onder de chocolade en plak van alle kanten
![]()
Ik ga zo dan nog maar eens een doucht nemen
Dat zei hij ook alquote:Op zondag 19 mei 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee dat is minder, je man kan wel lekker van je knabbelen nu
Dat is ook een mooi initiatief.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar ik woon hebben ze een ruilwinkel en daar kan iedereen spullen inleveren. Er wordt dan door de vrijwilligers besloten hoeveel punten iets waard is en dat wordt dan op het artikel geplakt. Als iemand iets van jou spullen wil dan betalen ze daar met gespaarden punten mee. Dus gaat allemaal met een gesloten portemonnee. Echt ook een heel mooi initiatief. Je hebt in het winkeltje ook nog een hoekje waar je gratis koffie en thee kan drinken. Dit is voor veel mensen een leuk uitje en genieten daar echt van. Een nichtje van mij heeft er twee jaar als vrijwilliger geholpen en had er altijd de leukste verhalen over
quote:Op zondag 19 mei 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Ik heb nog steeds allerlei kerstsnoep en chocolade in de kast en dacht wat kan ik daar nu eens mee doen voordat het over de datum gaat.. ik heb er een Ricky Road van gemaakt maar voordat ik het allemaal in een blik had zitten.. is zowat de helft van de gesmolten chocolade over me heen gegaanIk zit helemaal onder de chocolade en plak van alle kanten
![]()
Ik ga zo dan nog maar eens een doucht nemen
Gelukkig nog ruim voldoende om het te maken maar ik had er een rotzooi van gemaaktquote:
Aah fijn, en dat snap ikquote:Op zondag 19 mei 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ging wel, was gezellig. Maar daarna, de laatste ging tegen 16.30 uur weg ben ik op de bank gaan liggen een uurtje slapen
Heb een hele mooie bos bloemen gekregen. Zo liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |