SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Voor het eerstquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
En ik had zo maar door dat het topic dicht was 🤣
We zijn trots op jequote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Nee niet voor het eerstquote:
yeahhhhhhquote:
Wowquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Foei zeg.. gelukkig zijn nieuwe helemaal gratiesjquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
quote:
gelukkig wel. Ik heb het nooit door. Post ook altijd door het slotjequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Foei zeg.. gelukkig zijn nieuwe helemaal gratiesj
Hoe durf jequote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
gelukkig wel. Ik heb het nooit door. Post ook altijd door het slotje
Sommige mensen zijn altijd zo dankbaarquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw sommige mensen
Ik wil een hele stapel kleurboeken en potloden weggeven. Enige voorwaarde is afhalen
Krijg ik een berichtje of ik het op mijn kosten wil verzenden
En dus nee, krijg ik te horen niks om minima te geven... nee tuurlijk, met een wajong ben je echt super rijk
Ze durven wel zeg, ik zou zeggen bekieke het moarquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw sommige mensen
Ik wil een hele stapel kleurboeken en potloden weggeven. Enige voorwaarde is afhalen
Krijg ik een berichtje of ik het op mijn kosten wil verzenden
En dus nee, krijg ik te horen niks om minima te geven... nee tuurlijk, met een wajong ben je echt super rijk
Hier een flauw zonnetje, gisteren amper regen gehadquote:Op zondag 19 mei 2024 08:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
De dag begint hier erg mistig en verder is het regenachtig en grauw. Op een mooie Pinksterdag is hier nog niet van toepassing
Stiefkinderen en vriendin krijgen het! En wat zij niet mee willen nemen gaat in de weggeefkastquote:Op zondag 19 mei 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze durven wel zeg, ik zou zeggen bekieke het moar
Groot gelijk Child, de brutaliteit alleen al.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiefkinderen en vriendin krijgen het! En wat zij niet mee willen nemen gaat in de weggeefkast
Ja toch! Ik zat met open mond achter mijn laptop.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk Child, de brutaliteit alleen al.
Goedemorgen!quote:Op zondag 19 mei 2024 08:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
De dag begint hier erg mistig en verder is het regenachtig en grauw. Op een mooie Pinksterdag is hier nog niet van toepassing
Goedemorgenquote:Op zondag 19 mei 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott![]()
En @:childoftheStars
daarom breng ik meestal alles naar een soort van kringloop hier in de buurt die dingen gratis verdelen onder mensen met weinig inkomen. Weet dat het goed terecht komt en geen gedoe met mensen die idd willen dat je het gratis verstuurd.. of het ze komt brengenquote:Op zondag 19 mei 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja toch! Ik zat met open mond achter mijn laptop.
Dott!!!quote:Op zondag 19 mei 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Alleen @:Dotteke wenst mij geen goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |