@JustinKquote:
O dat is wel leuk dan, Ik kom di ekant nooit uit, maar mocht het ooit zover komen vraag ik jou welke het beste isquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Heerenveen ,vlakbij hier zitten ook een paar goede.Ooit een keer meegemaakt dat er een nieuwe eigenaar was,die bleef ons maar drankjes aanbieden.Toen we hem later in de kroeg tegenkwamen heb ik bij hem hetzelfde gedaan.Dat werd wel heel gezellig.
O jee ik vergeet de Kquote:
Vroeger met een ex van me,we werkten beide in de kleding,dus druk op zaterdag.Gingen we op zondag liever uit eten dan uit op zaterdag.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk dan, Ik kom di ekant nooit uit, maar mocht het ooit zover komen vraag ik jou welke het beste is
J adat snap ik, als je een drukke werkdag gehad heb ga je liever thuis op de bank hangenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger met een ex van me,we werkten beide in de kleding,dus druk op zaterdag.Gingen we op zondag liever uit eten dan uit op zaterdag.
Ik kan wel heel vervelend zijn met de keuze waar te eten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J adat snap ik, als je een drukke werkdag gehad heb ga je liever thuis op de bank hangen
O echt? Moet eerlijk zeggen dat wij verwend zijn met uit eten gaan. We hadden een heel goed restaurant waar nog maar weinig aan kan tippen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan wel heel vervelend zijn met de keuze waar te eten.
In die omgeving zitten ook veel goede.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Moet eerlijk zeggen dat wij verwend zijn met uit eten gaan. We hadden een heel goed restaurant waar nog maar weinig aan kan tippen.
Maar we hebben hier in Zutphen zelfs een goede vervanger gevonden twee weken geleden
Wij waren helemaal blij met t'runderke in Lochemquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In die omgeving zitten ook veel goede.
Wat vindt je van buffet restaurants dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij waren helemaal blij met t'runderke in Lochem
Helaas werd de vrouw van de eigenaar ziek en heeft hij de boel verkocht
En zo werd een goed lopende zaak naar de klotuh geholpen
Zo jammer
Goedemorgen.quote:
Ik ben niet zo grote eter. En dat langslopen gaat niet zo lekker met mijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van buffet restaurants dan?
Euhhhh wuhhhhh ik maakte een foutje vergat de Kquote:
Buiten dat om vind ik het vreselijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo grote eter. En dat langslopen gaat niet zo lekker met mij
Vaak is het te zout en niet echt lekker warmquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten dat om vind ik het vreselijk.
Ben er 2 keer geweest en heb het bij wat vis gehouden.De ene had ansich best een leuke sfeer de andere was echt een vreetschuur.En wat ook was dat iedereen elke keer van tafel is.Dus geen sfeer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak is het te zout en niet echt lekker warm
Deed het nog wel eens als ik de kids met mijn verjaardag mee uit eten namquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben er 2 keer geweest en heb het bij wat vis gehouden.De ene had ansich best een leuke sfeer de andere was echt een vreetschuur.En wat ook was dat iedereen elke keer van tafel is.Dus geen sfeer.
Daar heb je toch die kids voor?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed het nog wel eens als ik de kids met mijn verjaardag mee uit eten nam
Dan ging in naar zo A1 restaruant. Dat was nog een beetje te betalen omdat het drinken er ook bij zat
Dat was nog wel te doen, maar dat overal langs lopen nekte mij.
Maar je wilt kijken en zien wat er is.quote:
Morguh Childquote:
Goedemorgen.Wat een leuke posts over Het Blok.quote:
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Wat een leuke posts over Het Blok.
Heb het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Dank je wel'k Vind het een heel leuk programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |