SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
13. Plekje op de bank. Tevreden mee.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:46 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Voetbal van 11-08-2023 t/m 19-05-2024
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:46 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Voetbal van 11-08-2023 t/m 19-05-2024
nr / aantal posts / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen 2 zéér goede vrienden in. Het seizoen is geslaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke Markquote:Op zondag 19 mei 2024 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Jongetje raakt gewond bij uitzwaaien spelersbus FC Twente: ‘Mien kind steet in brand!’
Vuurwerk en Enschede. Ach ja.
Vieze vuile gore smerige big. Heb je dan ook geen greintje respect voor je lichaam?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Hier ook.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervan man. Mooi feestmaal na die derde plek.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krieltjes, zalm en gemengde sla.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker boeiend, voetbal in de scquote:Op zondag 19 mei 2024 17:26 schreef stokj het volgende:
Ik begreep dat Bayern weer moeite heeft om een geschikte trainer te vinden.
Het is wachten totdat ze Yup Heynckens weer van stal halen.
Pielemuis gaf aan dat ze misschien een AI versie van Beckenbauer gaan maken om de training te leiden... Zou toch wat zijn
quote:Op zondag 19 mei 2024 17:26 schreef stokj het volgende:
Ik begreep dat Bayern weer moeite heeft om een geschikte trainer te vinden.
Het is wachten totdat ze Yup Heynckens weer van stal halen.
Pielemuis gaf aan dat ze misschien een AI versie van Beckenbauer gaan maken om de training te leiden... Zou toch wat zijn
Frittata en salade.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga bbqen maatquote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip rijst en bonenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trusten makkerquote:Op zondag 19 mei 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege. In bed nog even Langs de Lijn voor Engels voetbal. Of mag ik dat laatste hier niet melden, qua voetbal?
Ik heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zittenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:16 schreef Bezsen het volgende:
Kijktip: Galatasaray tegen Fenerbahçe.
Een uur van te voren werd er al door spelers gevochten.
Nu rood in de 22e minuutquote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |