en geen idee of hij het was of russel maar bij gasly (geloof ik, maar ik ben ietwat dement en niet geheel aan het opletten) reed ook een mercedes in de weg was op de boordradioquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:39 schreef Jane het volgende:
Hamilton rijdt z'n twee grootste vrienden in de weg.![]()
Eerder Alonso, nu weer Max.
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc die even perez een douw geeftheld
Lijkt de EBU welquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:54 schreef chufi het volgende:
Waarom ook van die regels die per dag verschillen ... wees gewoon eenduidig ...
Nee hij douwt hem gewoon wijd. Mooie actie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
LEC zat in een snelle(re) ronde dan PER. Dus dan wil die er wel voorbij.
Kan gewoon.
Volgens mij ging Perez gewoon aan de kant.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hij douwt hem gewoon wijd. Mooie actie.
dat zullen de Britse headlines wel zijn, jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We kijken naar de laatste beelden van het tijdperk VER en RBR.
Nee leclerc gooide hem aan de binnenkant en rijdt rechtdoor. Perez klaagde er ook niet voor niets overquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij ging Perez gewoon aan de kant.
Wel wat laat.
Had meer het idee dat PER zich af vroeg wat de Ferrari ineens achter hem deed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee leclerc gooide hem aan de binnenkant en rijdt rechtdoor. Perez klaagde er ook niet voor niets over
Petez moet gewoon aan de kant omdat Leclerc in een snelle ronde zat. Is nu ook under investigation voor impedingquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee leclerc gooide hem aan de binnenkant en rijdt rechtdoor. Perez klaagde er ook niet voor niets over
En omdat die niet aan de kant ging gooide leclerc hem aan de binnenkant. Was wel mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Petez moet gewoon aan de kant omdat Leclerc in een snelle ronde zat. Is nu ook under investigation voor impeding
En Perez ging aan de kant.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En omdat die niet aan de kant ging gooide leclerc hem aan de binnenkant. Was wel mooi.
McLaren ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:23 schreef pmponer het volgende:
goede updates gebracht dus, snelste wagen van het veld
;
Turkijequote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:24 schreef Coco het volgende:
Welke race was dat ook alweer waar die hond liep?
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:30 schreef Breekfast het volgende:
Zou heel mooi zijn als de RB dominantie daadwerkelijk een beetje ten einde is
Vorige race was de voorkant ook al een drama.quote:
Ieder jaar zijn er 1 a 2 races dat ze (het beste team) minder gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Wat hebben ze dan veranderd dat ze opeens voor geen meter gaan. Het is niet alleen maar de McLaren die sterker is, want Max zegt ook altijd wel als de auto kut is, of die nou wint of niet. Heb hem dit seizoen nog niet zo horen klagen als afgelopen racen en nu weer lijkt het.
Jaartje terug in de tijd gegaan of wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:25 schreef AnneX het volgende:
Potverdrie…en ik maar denken dat er niet gereden wordt vanwege (de gevolgen van) noodweer. Er waren afgezegde reizen en vakanties.
En nu alsnog…
Nee hoor, F1 is het leukst als de onderlinge verschillen klein zijn. Heb niks tegen Max en/of RB, maar de races worden zoveel beter als bijvoorbeeld ook Ferrari en McLaren echt vooraan mee kunnen gaan doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo?
Over 10 jaar kijk je met weemoed terug...
Waarom zou je met weemoed terugkijken naar een periode waarin één team, of eigenlijk één coureur, superdominant is?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo?
Over 10 jaar kijk je met weemoed terug...
De verschillen zijn nog nooit zo klein geweest als de afgelopen jaren. Top 10 soms binnen in een seconde op de grid.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee hoor, F1 is het leukst als de onderlinge verschillen klein zijn. Heb niks tegen Max en/of RB, maar de races worden zoveel beter als bijvoorbeeld ook Ferrari en McLaren echt vooraan mee kunnen gaan doen.
Achter de dominante nummer één is het vaak vermakelijk zat ja, alleen wil je toch ook wel spanning hebben omtrent de winnaar (van het kampioenschap). 2021 was toch wel honderdmiljoen keer leuker dan 2022 en vorig jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
De verschillen zijn nog nooit zo klein geweest als de afgelopen jaren. Top 10 soms binnen in een seconde op de grid.
2021 Was een uitzondering, als dat je uitgangspunt is, zal 90% van de F1 seizoenen je tegenvallen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achter de dominante nummer één is het vaak vermakelijk zat ja, alleen wil je toch ook wel spanning hebben omtrent de winnaar (van het kampioenschap). 2021 was toch wel honderdmiljoen keer leuker dan 2022 en vorig jaar
Natuurlijk was 2021 een uitzondering, dat maakt het ook zo leukquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
2021 Was een uitzondering, als dat je uitgangspunt is, zal 90% van de F1 seizoenen je tegenvallen.
En ja, Verstappen pakt vaak de pole maar die marges zijn echt vaak niet zo heel groot.
Ze schijnen een of andere upgrade te hebben, die ze blijkbaar niet goed aan de praat krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Wat hebben ze dan veranderd dat ze opeens voor geen meter gaan. Het is niet alleen maar de McLaren die sterker is, want Max zegt ook altijd wel als de auto kut is, of die nou wint of niet. Heb hem dit seizoen nog niet zo horen klagen als afgelopen racen en nu weer lijkt het.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze schijnen een of andere upgrade te hebben, die ze blijkbaar niet goed aan de praat krijgen.
Komt vandaag wel weer goed waarschijnlijk na een drukke simulatornacht, wordt wel al gesproken over het ontbreken van Newey die altijd vrij goed was in aangeven waar de fout in de afstelling dan zat, zodat je sneller progressie kon maken tijdens de FP's.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze schijnen een of andere upgrade te hebben, die ze blijkbaar niet goed aan de praat krijgen.
Behalve natuurlijk als Hamilton vooraan rijdt en een seconde sneller per rondje is dan de rest.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Concurrentie voor de overwinning is megagoed voor de sport
Neenee, de afgelopen weken hebben veel RB-insiders en F1-experts geroepen dat Red Bull zo'n goed team heeft, dat het weggaan van Newey geen invloed gaat hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt vandaag wel weer goed waarschijnlijk na een drukke simulatornacht, wordt wel al gesproken over het ontbreken van Newey die altijd vrij goed was in aangeven waar de fout in de afstelling dan zat, zodat je sneller progressie kon maken tijdens de FP's.
Zal bij de Porsche supercup niet anders zijn. Het is een smal circuit.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grindbakken zorgen wel voor lekkere chaos, zie ook de F3
Waardeloos, meer ronden achter de sc gereden dan racen. Hopelijk niet zo'n race bij de f1.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grindbakken zorgen wel voor lekkere chaos, zie ook de F3
Auto's die je snel kunt weghalen moet je ook gewoon een VSC voor doen, maar ik weet niet of ze dat in F3 ook kennen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:19 schreef Xylos het volgende:
[..]
Waardeloos, meer ronden achter de sc gereden dan racen. Hopelijk niet zo'n race bij de f1.
Jawel, een vsc gebruiken ze ook in f3. Het ligt zeker voornamelijk aan de wedstrijdleiding die te veel op safe speelt en te snel de sc inzet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Auto's die je snel kunt weghalen moet je ook gewoon een VSC voor doen, maar ik weet niet of ze dat in F3 ook kennen?
Ja, laatste ronde was een VSC (tot iedereen voorbij de gestrande auto was).quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Auto's die je snel kunt weghalen moet je ook gewoon een VSC voor doen, maar ik weet niet of ze dat in F3 ook kennen?
fuck de wedstrijdleiding die de veiligheid van marshalls voorop zet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:43 schreef Xylos het volgende:
[..]
Jawel, een vsc gebruiken ze ook in f3. Het ligt zeker voornamelijk aan de wedstrijdleiding die te veel op safe speelt en te snel de sc inzet.
Tja, dat zijn dan keuzes die dit soort races tot gevolg kunnen hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, laatste ronde was een VSC (tot iedereen voorbij de gestrande auto was).
Maar als er marshalls op de baan moeten komen is het tegenwoordig standaard om een SC te doen vanwege de veiligheid.
quote:
quote:
Idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef Jane het volgende:
Ja, hallo allemaal
Hopen dat RBR de boel een beetje in orde heeft weten te brengen.
Rudy zal de hele nacht wel in de sim gezeten hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef Jane het volgende:
Ja, hallo allemaal
quote:
quote:
Kadoquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef Jane het volgende:
Ja, hallo allemaal
quote:
Dacht even dat ik weer eens achterliep, maar dit is dus gewoon een gevalletje valse tussenstand.quote:
A hij is Britsquote:
Ik verwacht vandaag een DQ van MAx Verstappenquote:
nee voorspellingquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Dacht even dat ik weer eens achterliep, maar dit is dus gewoon een gevalletje valse tussenstand.![]()
Martin is naar de F1 vandaag?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag een DQ van MAx Verstappen
quote:
Broekje is uit inmiddelsquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ziet er een stuk beter uit voor Red Bull.
lekker rondje op de mediumquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Precies, en dat op geelquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Idd wel meer wat we gewend zijn. Max op medium bijna net zo snel als anderen op de softs.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
we're checkingquote:
make up your mind.quote:
als zijn bron maar geen Zweedse krant isquote:
Ergens op de baan!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
Ham is het weer kwijt
waar komen die 2 seconden vandaan
Rijden in een shitcarquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
Ham is het weer kwijt
waar komen die 2 seconden vandaan
of setup experimentenquote:
Russel hebben ze inderdaad een hele andere auto gegevenquote:
net in beeldquote:
Gemist, ik keek op mijn telefoonquote:
Klapperquote:
Gelukkig zit er een F2 sprintrace tussen deze sessie en kwaliquote:
quote:
Samengevoegd totquote:
quote:
Ach, niet dat hij een pole ging rijden, toch?quote:
hij botste op een gunstige manier, die is wel op tijd klaar verwacht ikquote:
care to Elaboratequote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef -XOR- het volgende:
Piastri heeft ons allemaal beflikkerd medio 2023.
De belofte die hij in zich droeg wordt vooralsnog op zijn zachtst gezegd nog niet echt ingelost dit jaar.quote:
of waren we allemaal iets te enthousiastquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De belofte die hij in zich droeg wordt vooralsnog op zijn zachtst gezegd nog niet echt ingelost dit jaar.
Hij gaat lekker op de mediums.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoorde Max klagen in FP2
Max zijn wagen al wat beter nu?
Denk het laatstequote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef Nizno het volgende:
de auto van Ham vliegt...
of is stoned...
1 van de twee
Ja even afwachten wat ie op softs doetquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij gaat lekker op de mediums.
Norris is natuurlijk ook geen koekenbakker dus zo gek is het niet dat je daar in je tweede jaar nog achter zitquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
of waren we allemaal iets te enthousiast
hij doet het echt niet slecht
of beidequote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef Nizno het volgende:
of is stoned...
1 van de twee
Zijn auto is stonedquote:
Er is vrijwel nooit een lineair stijgende lijn bij nieuwe rijders en het tweede jaar is vaak moeilijker dan het eerste, in het eerste jaar heeft iedereen altijd gelijk excuses klaar als er iets mis gaat maar om echt vooruit te komen na het eerste jaar heb je gewoon ervaring nodig en veel ervaring.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De belofte die hij in zich droeg wordt vooralsnog op zijn zachtst gezegd nog niet echt ingelost dit jaar.
Of te hoog afgesteld, zoals hij zelf al zeiquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef Nizno het volgende:
of is stoned...
1 van de twee
andersom?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ricciardo 0.4 sneller dan Tsunoda?
Gewoon die bocht verbieden.quote:
Afschrijven uiteraard niet, dat zou wel heel erg overdreven zijn. Hij doet nog altijd dingen waar veel ervarener coureurs niet toe in staat zijn, ook niet als ze in een McLaren zouden rijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is vrijwel nooit een lineair stijgende lijn bij nieuwe rijders en het tweede jaar is vaak moeilijker dan het eerste, in het eerste jaar heeft iedereen altijd gelijk excuses klaar als er iets mis gaat maar om echt vooruit te komen na het eerste jaar heb je gewoon ervaring nodig en veel ervaring.
Ik zou Piastri nog een jaar of twee geven voor hem afschrijven, Norris deed er 6 jaar over om een race te winnen en wist voor die tijd al een race te verliezen door gebrek aan ervaring.
Ontwikkeling kost simpelweg tijd, als Piastri over 2 jaar niet op gelijke hoogte staat met Norris dan kun je denk ik gerust concluderen dat hij overschat was in het verleden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Afschrijven uiteraard niet, dat zou wel heel erg overdreven zijn. Hij doet nog altijd dingen waar veel ervarener coureurs niet toe in staat zijn, ook niet als ze in een McLaren zouden rijden.
Niet slecht maar hij heeft nog steeds niet geleerd zijn banden niet aan gort te roken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
of waren we allemaal iets te enthousiast
hij doet het echt niet slecht
Norris is denk ik overigens wel echt absolute top, van het niveau Verstappen/Leclerc. Het zou geen schande zijn als hij dat net niet kan aantikken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ontwikkeling kost simpelweg tijd, als Piastri over 2 jaar niet op gelijke hoogte staat met Norris dan kun je denk ik gerust concluderen dat hij overschat was in het verleden.
Ik wilde al zeggen. We weten toch sinds vorig seizoen al dat bandenmanagement zijn grootste probleem is? Pas als hij dat onder de knie krijgt, kan hij z'n belofte waar gaan maken. In de daadwerkelijke races dan. Kwalificatie en sprint gaat al redelijk goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:17 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet slecht maar hij heeft nog steeds niet geleerd zijn banden niet aan gort te roken.
leclerc is niet hetzelfde niveau als Verstappenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Norris is denk ik overigens wel echt absolute top, van het niveau Verstappen/Leclerc. Het zou geen schande zijn als hij dat net niet kan aantikken.
Oh, ja. Nu weer wel.quote:
Dat is waar, ik zou Norris momenteel ook boven LEC plaatsen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
leclerc is niet hetzelfde niveau als Verstappen
Hear hear!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is waar, ik zou Norris momenteel ook boven LEC plaatsen.
Als je de sim erbij trekt waar hij vaak met Verstappen samen in zit, zit hij er NET achter altijd. Max is meestal net wat sneller, maar veel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Norris is denk ik overigens wel echt absolute top, van het niveau Verstappen/Leclerc. Het zou geen schande zijn als hij dat net niet kan aantikken.
Geen snelle ronde nog op rood.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
Er staat al de hele tijd dat Max op geel rijdt maar hij staat op rood
net pasquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
Er staat al de hele tijd dat Max op geel rijdt maar hij staat op rood
Nee...afwachten wat ie in de quali doetquote:
Hij was blijkbaar niet de enigequote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:36 schreef franske19 het volgende:
Zo debiel van Daniel. He je nog een paar minuten en dan ga je de baan op alleen maar om andere in de weg te rijden.
Ja kennelijk was Norris een beetje een dickhead. Zorgde ervoor dat niemand buiten hem de tijd had voor een snelle ronde.quote:
Neah, not really.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Max die iedere x 20 seconden weg rijd word wat saai.
Is tijdens races niet veel andersquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:36 schreef franske19 het volgende:
Zo debiel van Daniel. He je nog een paar minuten en dan ga je de baan op alleen maar om andere in de weg te rijden.
Hij mag zich daarvoor bij de stewards melden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:36 schreef franske19 het volgende:
klopt. Je ziet Brown altijd in beeld, maar ja, hij is CEO bij McLaren en duikt daarom ook vaak in de VS bij de IndyCar opquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:37 schreef Perox het volgende:
Wacht, Zak Brown is niet de Team Principal bij McLaren?![]()
#dawistiknie
Dit wetende kan ik wel wat harder juichen voor de Papaya'squote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Je ziet Brown altijd in beeld, maar ja, hij is CEO bij McLaren en duikt daarom ook vaak in de VS bij de IndyCar op
Hey!quote:
Wordt spannend zo meteen!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren heerlijke wegligging. Eindelijk eens wisseling van de wacht
Anders: onzichtbaar 3e of 4e tijd.quote:
Ik vind dat ook maar ik vind ook dat het een beetje passie brengt. Goede tegenhanger tegen het Britse onderkoelde.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
"In the pasta leclerc wasse fightinge forre the winne"
Die Italiaanse verslaggever is af en toe lastig te verstaan
Idd, loopt niet lekker bij RBR kreeg ik al mee. Ik heb net loempia's op, en ik denk dat het zeer binnenkort loempiastri's zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt spannend zo meteen!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Idd, loopt niet lekker bij RBR kreeg ik al mee. Ik heb net loempia's op, en ik denk dat het zeer binnenkort loempiastri's zijn
Kan je toch CharlieChoke of Goed gedaan maar geen pole kiezen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Anders: onzichtbaar 3e of 4e tijd.
zero points klopt altijd.quote:
U is een slimme!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
zero points klopt altijd.
er zijn geen punten te verdelen vandaag
ik heb er voor gestudeerdquote:
Ik denk dat het door een foutje komt maar niet een grote fout, maar als ik écht moet kiezen ga ik voor E.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan je toch CharlieChoke of Goed gedaan maar geen pole kiezen?
Ik vind 'm verder ook wel een goede toevoeging maar af en toe klinkt het wel grappig.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar ik vind ook dat het een beetje passie brengt. Goede tegenhanger tegen het Britse onderkoelde.
nehquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
Tikken we deze even vol voor de kwali?
Eurovision stylequote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
zero points klopt altijd.
er zijn geen punten te verdelen vandaag
die zoon van hem ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:55 schreef SiGNe het volgende:
Lawrence heeft overigens best een gek hoofd
dat was UK, dit is Italiaquote:
Die mogen ook weleens onderin eindigenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind 'm verder ook wel een goede toevoeging maar af en toe klinkt het wel grappig.
Hij mag van mij meer over the pasta praten
Lawrence heeft overigens best een gek hoofd
Alsof hij de vader van die Hongaarse meme-dude isquote:
Kan ie samen met Joost Klein een dis track opnemenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Nu maar hopen dat Max niet de camera wegduwt
Zo zit zijn gezicht het lekkerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Akkoordquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
achterloopgenot, 40 seconden maar jullie wachten wel even he? Toch? TOCH!?
Dan doe Spa maarquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ie samen met Joost Klein een dis track opnemen
neinquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Heb momenteel pepsi, mag dat ook?quote:
Vorige week zaterdag heeft ons wel geleerd dat de Fia en de stewards eigenlijk heel coulant en rechtlijnig zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Nu maar hopen dat Max niet de camera wegduwt
Ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft Alonso de updates gekregen of stroll na die crash van Alonso?
Lijkt me trouwens wel episch als Joost Klein een Max Verstappen nummer zou maken. Ik denk dat hij een knaller kan maken zodat we het altijd suffe Super Max nummer kunnen vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ie samen met Joost Klein een dis track opnemen
RODE VLAG.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon een paar lussen in je internetkabel leggen, dan komen de reacties wat later binnenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
nee ben aan de Heroquote:
quote:
We are checking.quote:
autorefresh langzamer zetten kan ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gewoon een paar lussen in je internetkabel leggen, dan komen de reacties wat later binnen
Werkt toch wat beter dan rijdend de banden wisselen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
hoe zit het met dat stilstaan in de pits?
ik weet niet aar die safety car doet dat de hele tijdquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
hoe zit het met dat stilstaan in de pits?
Totdat ze TeamLH gaan ontmoetenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:02 schreef Perox het volgende:
Zien de tifosi Hamilton al een beetje als de verlosser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |