en geen idee of hij het was of russel maar bij gasly (geloof ik, maar ik ben ietwat dement en niet geheel aan het opletten) reed ook een mercedes in de weg was op de boordradioquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:39 schreef Jane het volgende:
Hamilton rijdt z'n twee grootste vrienden in de weg.![]()
Eerder Alonso, nu weer Max.
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc die even perez een douw geeftheld
Lijkt de EBU welquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:54 schreef chufi het volgende:
Waarom ook van die regels die per dag verschillen ... wees gewoon eenduidig ...
Nee hij douwt hem gewoon wijd. Mooie actie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
LEC zat in een snelle(re) ronde dan PER. Dus dan wil die er wel voorbij.
Kan gewoon.
Volgens mij ging Perez gewoon aan de kant.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hij douwt hem gewoon wijd. Mooie actie.
dat zullen de Britse headlines wel zijn, jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We kijken naar de laatste beelden van het tijdperk VER en RBR.
Nee leclerc gooide hem aan de binnenkant en rijdt rechtdoor. Perez klaagde er ook niet voor niets overquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij ging Perez gewoon aan de kant.
Wel wat laat.
Had meer het idee dat PER zich af vroeg wat de Ferrari ineens achter hem deed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee leclerc gooide hem aan de binnenkant en rijdt rechtdoor. Perez klaagde er ook niet voor niets over
Petez moet gewoon aan de kant omdat Leclerc in een snelle ronde zat. Is nu ook under investigation voor impedingquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee leclerc gooide hem aan de binnenkant en rijdt rechtdoor. Perez klaagde er ook niet voor niets over
En omdat die niet aan de kant ging gooide leclerc hem aan de binnenkant. Was wel mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Petez moet gewoon aan de kant omdat Leclerc in een snelle ronde zat. Is nu ook under investigation voor impeding
En Perez ging aan de kant.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En omdat die niet aan de kant ging gooide leclerc hem aan de binnenkant. Was wel mooi.
McLaren ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:23 schreef pmponer het volgende:
goede updates gebracht dus, snelste wagen van het veld
;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |