SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
[ Bericht 1% gewijzigd door ACT-F op 16-05-2024 19:03:46 ]
[ x ]quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:41 schreef INViCTuS het volgende:
Ojee, gaan we weer. Ziet er niet goed uit. Hoop geen herhaling van 2021. Iets ander gebied, maar het is wel weer erg veel water
[ x ]
Het begint hier nu te rommelen ja in de vertequote:
Ede was kort geleden ook al de sjaakquote:
Is uiteindelijk net langs Nijmegen, of iig Nijmegen-Zuid gegaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het begint hier nu te rommelen ja in de verte
Maar valt nu nog mee gelukkig, beetje regen, niks bijzonders.
Hohoquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:23 schreef aloa het volgende:
Nog meer zwarte pitten op weg naar Nederland. Zal plaatselijk wel voor wateroverlast kunnen zorgen.
[ afbeelding ]
Zat hier voor de helft. Nu snel fietsenquote:
Succesquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zat hier voor de helft. Nu snel fietsen
Uitgemergeld 😱quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heftig. Ben naar binnen moeten gaan. Kreeg honger.
We zullen zien. De verwachte regen is de afgelopen dagen ook heel erg meegevallen hier. Enig nadeel is dat de speeltuin steeds nat is na een kleine buiquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:53 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt weer aardig herfstig qua weerbeeld. Temperatuur blijft met 20-23 graden wel zomers
[ x ]
2 juni is krankzinnig ver weg om berhaupt iets zinnigs over te voorspellenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:53 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt weer aardig herfstig qua weerbeeld. Temperatuur blijft met 20-23 graden wel zomers
[ x ]
dit gaat niet over 2 juniquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:00 schreef Elan het volgende:
[..]
2 juni is krankzinnig ver weg om berhaupt iets zinnigs over te voorspellen
Dat wordt weer zwemmen in Venlo.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niks aan het handje, we voeren alles af naar lager gelegen gebieden.
tot 2 juniquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Valid sunday 2 jun staat er bij het eerste grote kaartje
Als Venlo straks aan zee ligt, zijn we iig van die vervelende Randstad afquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt. Heerlijk Venlo aan Zee.
Ik draag al bij met een 3 liter 6 cilinderquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als Venlo straks aan zee ligt, zijn we iig van die vervelende Randstad af
Lang leve de klimaatverandering
*gaat auto met dikke V8 motor kopen
Dat wordt denk ik de rode draad deze zomer. Vanwege de vele regenval in het herfst halfjaar en het warmere weer nu zal dat denk ik wel zo blijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik herhaal mezelf maar eens
V O C H T I G
Helemaal kut gewoon.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik de rode draad deze zomer. Vanwege de vele regenval in het herfst halfjaar en het warmere weer nu zal dat denk ik wel zo blijven.
Dinsdag was het wel perfect. Zo zou het vaker moeten. Eem droge wind uit oost zuidoostelijke richting. 24-26 graden met een LV van max 40. Dat is perfect.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helemaal kut gewoon.
Echt een schijtklimaat hebben we tegenwoordig
Klopt, hadden we vorig jaar ook. Handjevol droge dagen, toen kwam inferno Juno, een zeiknatte juni en een redelijke augustus.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dinsdag was het wel perfect. Zo zou het vaker moeten. Eem droge wind uit oost zuidoostelijke richting. 24-26 graden met een LV van max 40. Dat is perfect.
Vroeger was 't echt beter... 😅 I 30jr tijd 1 hittegolf meegemaakt...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helemaal kut gewoon.
Echt een schijtklimaat hebben we tegenwoordig
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
Valt er toch een hoop water overal de laatste tijd.
Behalve bij @:dick_laurent z'n regio in spanje.
Dat is natuurlijk onzin, ook vroeger (en mijn vroeger gaat een stuk verder terug dan 30 jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:34 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Vroeger was 't echt beter... 😅 I 30jr tijd 1 hittegolf meegemaakt...
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
Over nattigheid gesproken, we hadden nog een vierendeling op het programma staan
Hier ook niet nauwelijks iets. Regentonnnen nog aardig leegquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
Valt er toch een hoop water overal de laatste tijd.
Behalve bij @:dick_laurent z'n regio in spanje.
Komt weer flink wat water ons land binnen de komende week. Veel overlast in gebieden van de Saar en Moezel. Trier 6 meter gestegen in 1 dag. Poh. Rijn en IJssel worden vies bruinquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier ook niet nauwelijks iets. Regentonnnen nog aardig leeg
6 meter in 1 dag 😱quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komt weer flink wat water ons land binnen de komende week. Veel overlast in gebieden van de Saar en Moezel. Trier 6 meter gestegen in 1 dag. Poh. Rijn en IJssel worden vies bruin
Ok, het is nog stijgende, maar gaat 5-6 meter worden in 24 uur. Sommige waterstanden van de Saar hebben in 100 jaar niet zo hoog gestaan. Veel gebieden van waar de Saar en Moezel stromen in Noord Frankrijk en Zuidwest Duitsland hebben behoorlijke overlast.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
6 meter in 1 dag 😱
Tering.
Ik weet nog goed dat hier 2 zomers terug de Maas ook tegen de onderkant van de dijk stond, vanwege hoogwater door regenval elders.
Waar ik normaliter loop met de hond stond toen 1,5 meter water op het diepste punt
Wordt spannend daar.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:05 schreef INViCTuS het volgende:
8.51 inmiddels. Dat is bijna 30 cm meer in 1 uur. Gaat rap
Komt ook een hoop hierheen, maar kunnen dat makkelijk hebben.quote:
Volgende rondequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:50 schreef Xenorium het volgende:
Woensdag gaat wel een hevige plensdag worden. Staat bijna 50mm regen ingetekend voor Rotterdam.
Zorg voor voldoende zuurstofflessen en een goed duikhorloge 😱quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal live verslag doen.
De luchtvochtigheid ligt ook bijna overal vrij hoog, dus dan heb je dat al snel. het is een graad of 22, maar met een LV die gemiddeld genomen tussen de 60 en 80 ligt voelt dat veel klammer, warmer en benauwder aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:28 schreef summer2bird het volgende:
Hebben jullie ook last van benauwd weer of ligt dat aan mij?
Bij alles wat ik doe gelijk doorweekt van het zweet, vanochtend kon mijn pyama ook direct de was in gezien het erg nat was.
Soms zijn het hoogtelaagjes die rondtollen, maar soms gewoon grondlaagjes. Komende week weer een nieuwe rondequote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:33 schreef Xenorium het volgende:
Dat lagedrukgebied dat hier al een tijdje rondtolt mag onderhand wel opbokken. Gewoon stabiel weer, is dat nou zoveel gevraagd. Al is het maar 16 graden.. Volle zon erbij dan dikke prima. Elke keer dat gevaar van potentile wolkenbreuken en ondergelopen kelders/huizen word ik ook behoorlijk gaar van.
Een beetje zo'n weer als in mei/juni 2016. Een gruwelijk vochtige periode door een standvastig lagedrukgebied bij Duitsland. Dat was ook het jaar toen op 23 juni een mega onweersbui zoveel hagelschade in ZO Brabant aanrichtte.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Soms zijn het hoogtelaagjes die rondtollen, maar soms gewoon grondlaagjes. Komende week weer een nieuwe ronde. Maandag zien we boven de Golf van #Genua een volgend grondlaag tot ontwikkeling komen (2) dat in het verdere verloop vd week via Duitsland en de Benelux de Noordzee optrekt. In de #Alpen gaat de #Sdstau weer veel neerslag opleveren en ook Frankrijk, het W van Dld en de Benelux gaan weer het nodige aan hemelwater krijgen
zaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:38 schreef PSVCL het volgende:
Weet niet meer met welk lid ik het een maand of 2 terug had over cloud seeding, dat ze ook gebruik maken van graphene ..
[ afbeelding ]https://kustreview.com/ma(...)range-of-conditions/
gastquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:38 schreef PSVCL het volgende:
Weet niet meer met welk lid ik het een maand of 2 terug had over cloud seeding, dat ze ook gebruik maken van graphene ..
[ afbeelding ]https://kustreview.com/ma(...)range-of-conditions/
Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:43 schreef Xenorium het volgende:
Maar de echte vraag is nog steeds, wanneer bokt die zooi nou eens op en komt er een mooi hogedrukgebied hier boven ons te liggen met een tijdje stabiel en droog weer? Ik denk dat midden en zuid Nederland hier wel aan toe zijn.
Dat wat ze in het noordoosten van het land hebben, dat moet hier ook komen! Niet eerlijk!
Of je je wou melden bij @bloodymary en haar paardenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Inkt is op.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
meer code geel in Mei dan in de voorgaande 10 jaren en diegene die gevierendeeld moet worden is inmiddels het land ontvlucht...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:13 schreef Xenorium het volgende:
Code geel voor Noord-Brabant, Gelderland, Utrecht en Overijssel ..
2 cm hagelstenen en 30mm regen in een uur. Gaan we weer.
Het stopt gewoon nooit niet, no peace.![]()
Parallel universum 😱quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dafuq ik kijk op de radar en zie overal die flinke buien die uit onze richting komen. Hier schijnt al bijna de hele dag de zon. Hoe dan
Helemaal valt er bij ons...utrecht had rond 16.30 wel...een mega bui.quote:
Schandalig wat @RamboDirk ons heeft voorgeschoteld.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:25 schreef Xenorium het volgende:
And again.. " Code geel. Er ontstaan vooral in het oosten en zuiden regen- en onweersbuien, plaatselijk met veel neerslag in korte tijd en daardoor kans op wateroverlast. Verder zijn bij de buien hagel en windstoten tot ca. 60 km/uur mogelijk."
Shit houdt ook niet op hier in het zuiden en dan moet woensdag ook nog komen..
"Morgen in de middag zien we een mix van zon en stapelwolken en in het binnenland bestaat er opnieuw plaatselijk kans op een paar stevige regen- en onweersbuien die lokaal voor wateroverlast, hagel en windstoten kunnen zorgen. "
Up je reet met je regen en wateroverlast. Dit is toch niet normaal.
Gewoon deze onzin elke dag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die slaapt nu ws. Is daar minus 9 uur.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:31 schreef THEFXR het volgende:
ik dacht dat windkat, hier het weer in Cali zou posten?
klopt ja, normaal -8, maar komt door onze zomertijdquote:Op zondag 19 mei 2024 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die slaapt nu ws. Is daar minus 9 uur.
Nu al 10 warme dagen...de kans is aanwezig dat het er meer worden dan in 2018.quote:In 2018 steeg de temperatuur in De Bilt in mei op 21 dagen naar 20 graden of meer.
Dit is dan wel positief! Aangename temperaturenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:44 schreef aloa het volgende:
Tot nu is mei 2.3 graden warmer dan gemiddeld. En met een pluim, waar het gemiddelde rond de 20 graden ligt zal deze afwijking eerder groter dan kleiner worden.
[..]
Nu al 10 warme dagen...de kans is aanwezig dat het er meer worden dan in 2018.
[ afbeelding ]
Lijkt nog wel even aan te houdenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:25 schreef Xenorium het volgende:
And again.. " Code geel. Er ontstaan vooral in het oosten en zuiden regen- en onweersbuien, plaatselijk met veel neerslag in korte tijd en daardoor kans op wateroverlast. Verder zijn bij de buien hagel en windstoten tot ca. 60 km/uur mogelijk."
Shit houdt ook niet op hier in het zuiden en dan moet woensdag ook nog komen..
"Morgen in de middag zien we een mix van zon en stapelwolken en in het binnenland bestaat er opnieuw plaatselijk kans op een paar stevige regen- en onweersbuien die lokaal voor wateroverlast, hagel en windstoten kunnen zorgen. "
Up je reet met je regen en wateroverlast. Dit is toch niet normaal.
Gewoon deze onzin elke dag.![]()
Ik hoop natuurlijk niet op overlast, maar voor de weer liefhebber is dit natuurlijk fantastisch weer zoveel dynamiek.quote:
Ze spreken daar plotseling allemaal Portugees 😱quote:
Ja en het weertypequote:Op zondag 19 mei 2024 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze spreken daar plotseling allemaal Portugees 😱
en betalen met de euroquote:Op zondag 19 mei 2024 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze spreken daar plotseling allemaal Portugees 😱
Het moet toch niet gekker worden 😱quote:
Uiteraard, we zullen hier aan de kust eens plezier mogen beleven van wat pittige buien.quote:Aan de kust en in het noorden van het land blijft het dit pinksterweekend wel droog. Het wordt zo’n 20 graden.
als ik hier in Zoetermeer naar het oosten keek gisteren zag ik dit ook dusquote:Op zondag 19 mei 2024 13:35 schreef DemonRage het volgende:
Vanuit Eindhoven was al een leuk aambeeld te zien:
[ afbeelding ]
En nu hier ongeveer 6 graden warmer hier (Duiven) dan bij jouquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo! Bijna 10 graden verschil hier met de waddeneilanden.
quote:Op zondag 19 mei 2024 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schandalig wat @:rambodirk ons heeft voorgeschoteld.
Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat lijkt me zalig want deze mei maand was nou niet echt je van het..op zich wel ok maar teveel koude natte dagen..quote:Op zondag 19 mei 2024 14:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt net 6 maanden herfst gehad.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Uiteraard, we zullen hier aan de kust eens plezier mogen beleven van wat pittige buien.
Gecrashte UAP van de Greys.. Zielig, hoe moeten ze nu thuis komen..quote:Op zondag 19 mei 2024 15:25 schreef Adrie072 het volgende:
[ x ]
Weet niet zo gauw waar beter te plaatsen dan hier...
Gewoon Supreme Commander Thor, van de Asgard Fleetquote:Op zondag 19 mei 2024 15:30 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Gecrashte UAP van de Greys.. Zielig, hoe moeten ze nu thuis komen..
Hier ook niet alleen gezellig gerommeld in de verte, zonnetje erbij en dreigende lucht op de achtergrondquote:
Een waarheid als een koe. Dit wordt een record warm jaar een volgend jaar wordt het helemaal feest. Herhaling van 2018 en 2019quote:Op zondag 19 mei 2024 14:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Komt steeds dichterbij. Ik dacht in de verte gerommel te horen. Richting het noorden tegen de Duitse grens ziet het er dreigend uit.quote:
Satan 😱quote:Op zondag 19 mei 2024 18:10 schreef Abdus18 het volgende:
[ afbeelding ]
met een beetje inlevingsvermogen zie je een gezicht in de wolken
AELSE AAN DE K’NAALquote:
Die paddenstoelen komen ook wel een keer jouw kant op:quote:Op zondag 19 mei 2024 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Het wil maar niet vlotten met onweer hier in Eindhoven. Bij Den Bosch is het al de hele dag aan het onweren, maar hier klinkt slechts af en toe een verdwaalde donder. Het regent nu wel al een tijdje.
quote:Op zondag 19 mei 2024 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die paddenstoelen komen ook wel een keer jouw kant op:
[ afbeelding ]
Het heeft lekker geonweerd met een aardige hoeveelheid regen, maar de terreur is gelukkig bespaard gebleven.
Wij zitten niet thuis (regio Eindhoven) maar 30 kilometer naar het noorden. Kregen hier bui op bui al sinds 14 uur, het is nu droog met zon maar richting Nijmegen hangt nog een donkere lucht.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Het wil maar niet vlotten met onweer hier in Eindhoven. Bij Den Bosch is het al de hele dag aan het onweren, maar hier klinkt slechts af en toe een verdwaalde donder. Het regent nu wel al een tijdje.
Dat ziet er leuk uitquote:Op zondag 19 mei 2024 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genterpoleerd ziet het er altijd leuk uit.
Als het vandaag slecht weer wordt dan zou het de eerste dag in bijna 2 weken zijn dat het niet mooi en zonnig is.quote:
succes met het lokale eten en filmenquote:Op maandag 20 mei 2024 06:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Groetjes vanuit Egypte waar het vandaag 40 graden wordt
Geniet ervan.quote:Op maandag 20 mei 2024 06:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Groetjes vanuit Egypte waar het vandaag 40 graden wordt
RIP Po-vlakte. Dat wordt zwemmen in Milaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:25 schreef INViCTuS het volgende:
W -Europa - Regionaal veel neerslag
Vandaag ontwikkelt zich in de regio de Tyrreense Zee een apart grondlaag dat, zoals de weermodellen al dagen laten zien, tot donderdag naar de Noordzee trekt. Het zal in grote delen van W-Europa weer veel neerslag gaan opleveren. Het zwaartepunt van de neerslag zal via het noorden van #Itali, via het O van #Frankrijk tot over de #Benelux en net NW van de Britse Eilanden verlopen. Hier gaat de komende dagen 100 tot 200 mm aan neerslag vallen en lokaal afhankelijk vh convectieve karakter aan de warme kant van de frontale zone ook nog meer! Onderling verschillen de weermodellen nog vwb de cumulatieve neerslaghoeveelheden en ook precieze verdeling. De focus en aandacht gaat echter m.n uit naar de boven genoemde gebieden en in het bijzonder Belgie, Frankrijk en de N-Italiaanse Po vlakte tot de Alpenzuidkant!
[ x ]
een periode stabiel weer is hier over het algemeen ook vrij zeldzaam. Wanneer is het hier nou een langere periode stabiel droog weer geweest. langer dan een week droog is echt wel lang geleden. Op zich is dynamisch weer ook wel interessant en we hebben tenminste weer eens terreur buien en daarnaast is de temperatuur gewoon aangenaam goed, maar het is overal nog steeds zeiknat en daardoor ook vaak vies vochtig. geef gewoon een periode net zoals vorig jaar juniquote:Op maandag 20 mei 2024 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
Regen..... neerslag...... buien... woorden die ik hier met grote regelmaat voorbij zie komen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2024 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
een periode stabiel weer is hier over het algemeen ook vrij zeldzaam. Wanneer is het hier nou een langere periode stabiel droog weer geweest. langer dan een week droog is echt wel lang geleden. Op zich is dynamisch weer ook wel interessant en we hebben tenminste weer eens terreur buien en daarnaast is de temperatuur gewoon aangenaam goed, maar het is overal nog steeds zeiknat en daardoor ook vaak vies vochtig. geef gewoon een periode net zoals vorig jaar juni. Zelfs de uiterwaarden staan komende week onder water, in mei
Pisces is volgens mij buurvrouw geworden van @bloodymary1quote:Op maandag 20 mei 2024 07:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het vandaag slecht weer wordt dan zou het de eerste dag in bijna 2 weken zijn dat het niet mooi en zonnig is.
Grappig die verschillen binnen Nederland dan. Hier echt alleen maar mooi weer gehad. Nul regen, amper bewolking, telkens fijne temperaturen.
Het is hier wel best vaak mooi geweest de laatste tijd. Ik had het over stabielquote:Op maandag 20 mei 2024 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[..]
Pisces is volgens mij buurvrouw geworden van @:bloodymary1
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:32 schreef StateOfMind het volgende:
Hier de hele dag al droog, wel meer bewolking dan gisteren, maar toch ook redelijk veel zon gehad vandaag.
Toch grappig hoe dat zo enorm kan verschillen, afhankelijk van waar je zit
quote:Op maandag 20 mei 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n margrietstruiken hadden bloemen.
Hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering, lijkt wel hartje winter, na een sneeuwbuiquote:Op maandag 20 mei 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is serieus vandaag of wat 😑quote:Op maandag 20 mei 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is van vandaag.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dit is serieus vandaag of wat 😑
Wat een verschillen. Hier in het Zuiden van Friesland n laf buitje gehad.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is van vandaag.
Iets noordelijker in gemeente Achtkarspelen is het nog veel ruiger gegaan (zoals al te zien is).
Ja, ik kreeg berichten uit Zwaagwesteinde, daar viel wel veel maar was te doen.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een verschillen. Hier in het Zuiden van Friesland n laf buitje gehad.
Succes ermee dan zeg pffquote:Op maandag 20 mei 2024 18:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is van vandaag.
Iets noordelijker in gemeente Achtkarspelen is het nog veel ruiger gegaan (zoals al te zien is).
Bizar die verschillen. Kleine bui gehad vandaag, verder weer veel zon, prima temperatuur.quote:
Ja, dat zijn het dan ookquote:Op maandag 20 mei 2024 18:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lijken net drijvende ijsschotsen
Wees blij zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
https://www.youtube.com/r(...)&sp=EgIIAg%253D%253D
Filmpje genoeg. Die bui bij Buitenpost had ik ook moeten hebben. Maar dat is vaker zo. Het komt hier zwak binnen en eenmaal weg activeert het altijd.
Zeker.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wees blij zou ik zeggen.
Extreem weer en hevige onweer en zo is prachtig, maar bij dat soort weersomstandigheden zijn er altijd mensen die daardoor getroffen worden, met alle ellende en schade vandien.
Whutquote:Op maandag 20 mei 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd het idee dat de mensen die van onweer en terreurbuien houden mensen zijn die zelf 8 hoog in een flatje zitten met nul kans op schade aan huis en tuin.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:24 schreef Starhopper het volgende:
Jeetje, die beelden uit Friesland en Groningen![]()
![]()
Deze kaart gaat over woensdag, niet morgenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
dit is dus morgen wel mogelijk. echt weer veel water
[ x ]
Same. Zag beelden van de fiets Elfstedentocht Sneek met flinke stortbuien en hier in Joure 1 buitje, niet eens noemenswaardig. Zo dichtbij en zo'n verschil.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een verschillen. Hier in het Zuiden van Friesland n laf buitje gehad.
Wat er mogelijk kan vallen t/m woensdagochtend 8 uurquote:Op maandag 20 mei 2024 20:27 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Deze kaart gaat over woensdag, niet morgen
Lijkt me wel ronduit saai om in die omgeving te wonenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:49 schreef michiel_merk het volgende:
Buitenpost wtf.. dat is hier een paar dorpen verder op, wat een verschil hier slechts een tropische regenbui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |