Dit is dan wel positief! Aangename temperaturenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:44 schreef aloa het volgende:
Tot nu is mei 2.3 graden warmer dan gemiddeld. En met een pluim, waar het gemiddelde rond de 20 graden ligt zal deze afwijking eerder groter dan kleiner worden.
[..]
Nu al 10 warme dagen...de kans is aanwezig dat het er meer worden dan in 2018.
[ afbeelding ]
Lijkt nog wel even aan te houdenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:25 schreef Xenorium het volgende:
And again.. " Code geel. Er ontstaan vooral in het oosten en zuiden regen- en onweersbuien, plaatselijk met veel neerslag in korte tijd en daardoor kans op wateroverlast. Verder zijn bij de buien hagel en windstoten tot ca. 60 km/uur mogelijk."
Shit houdt ook niet op hier in het zuiden en dan moet woensdag ook nog komen..
"Morgen in de middag zien we een mix van zon en stapelwolken en in het binnenland bestaat er opnieuw plaatselijk kans op een paar stevige regen- en onweersbuien die lokaal voor wateroverlast, hagel en windstoten kunnen zorgen. "
Up je reet met je regen en wateroverlast. Dit is toch niet normaal.
Gewoon deze onzin elke dag.![]()
Ik hoop natuurlijk niet op overlast, maar voor de weer liefhebber is dit natuurlijk fantastisch weer zoveel dynamiek.quote:
Ze spreken daar plotseling allemaal Portugees 😱quote:
Ja en het weertypequote:Op zondag 19 mei 2024 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze spreken daar plotseling allemaal Portugees 😱
en betalen met de euroquote:Op zondag 19 mei 2024 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze spreken daar plotseling allemaal Portugees 😱
Het moet toch niet gekker worden 😱quote:
Uiteraard, we zullen hier aan de kust eens plezier mogen beleven van wat pittige buien.quote:Aan de kust en in het noorden van het land blijft het dit pinksterweekend wel droog. Het wordt zo’n 20 graden.
als ik hier in Zoetermeer naar het oosten keek gisteren zag ik dit ook dusquote:Op zondag 19 mei 2024 13:35 schreef DemonRage het volgende:
Vanuit Eindhoven was al een leuk aambeeld te zien:
[ afbeelding ]
En nu hier ongeveer 6 graden warmer hier (Duiven) dan bij jouquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo! Bijna 10 graden verschil hier met de waddeneilanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |