quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:50 schreef Xenorium het volgende:
Woensdag gaat wel een hevige plensdag worden. Staat bijna 50mm regen ingetekend voor Rotterdam.
Zorg voor voldoende zuurstofflessen en een goed duikhorloge 😱quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal live verslag doen.
De luchtvochtigheid ligt ook bijna overal vrij hoog, dus dan heb je dat al snel. het is een graad of 22, maar met een LV die gemiddeld genomen tussen de 60 en 80 ligt voelt dat veel klammer, warmer en benauwder aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:28 schreef summer2bird het volgende:
Hebben jullie ook last van benauwd weer of ligt dat aan mij?
Bij alles wat ik doe gelijk doorweekt van het zweet, vanochtend kon mijn pyama ook direct de was in gezien het erg nat was.
Soms zijn het hoogtelaagjes die rondtollen, maar soms gewoon grondlaagjes. Komende week weer een nieuwe rondequote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:33 schreef Xenorium het volgende:
Dat lagedrukgebied dat hier al een tijdje rondtolt mag onderhand wel opbokken. Gewoon stabiel weer, is dat nou zoveel gevraagd. Al is het maar 16 graden.. Volle zon erbij dan dikke prima. Elke keer dat gevaar van potentiële wolkenbreuken en ondergelopen kelders/huizen word ik ook behoorlijk gaar van.
Een beetje zo'n weer als in mei/juni 2016. Een gruwelijk vochtige periode door een standvastig lagedrukgebied bij Duitsland. Dat was ook het jaar toen op 23 juni een mega onweersbui zoveel hagelschade in ZO Brabant aanrichtte.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Soms zijn het hoogtelaagjes die rondtollen, maar soms gewoon grondlaagjes. Komende week weer een nieuwe ronde. Maandag zien we boven de Golf van #Genua een volgend grondlaag tot ontwikkeling komen (2) dat in het verdere verloop vd week via Duitsland en de Benelux de Noordzee optrekt. In de #Alpen gaat de #Südstau weer veel neerslag opleveren en ook Frankrijk, het W van Dld en de Benelux gaan weer het nodige aan hemelwater krijgen
zaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:38 schreef PSVCL het volgende:
Weet niet meer met welk lid ik het een maand of 2 terug had over cloud seeding, dat ze ook gebruik maken van graphene ..
[ afbeelding ]https://kustreview.com/ma(...)range-of-conditions/
gastquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:38 schreef PSVCL het volgende:
Weet niet meer met welk lid ik het een maand of 2 terug had over cloud seeding, dat ze ook gebruik maken van graphene ..
[ afbeelding ]https://kustreview.com/ma(...)range-of-conditions/
Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:43 schreef Xenorium het volgende:
Maar de echte vraag is nog steeds, wanneer bokt die zooi nou eens op en komt er een mooi hogedrukgebied hier boven ons te liggen met een tijdje stabiel en droog weer? Ik denk dat midden en zuid Nederland hier wel aan toe zijn.
Dat wat ze in het noordoosten van het land hebben, dat moet hier ook komen! Niet eerlijk!
Of je je wou melden bij @bloodymary en haar paardenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Inkt is op.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |