Wordt gewoon afgevinktquote:
Net werd gezegd dat er iemand langs het spoor liepquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voor de verandering eens niet. Stap pas net op een bus.
Hoi Fles, ik ben re_freshed, maar ik was voorheen PartyHardquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Hoi, wie ben jij? Ik ben Fles
Dan was het geen koequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net werd gezegd dat er iemand langs het spoor liep
Ik was het niet!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net werd gezegd dat er iemand langs het spoor liep
Ken ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Hoi Fles, ik ben re_freshed, maar ik was voorheen PartyHard
Begrijpelijk, ik kwam ook eigenlijk nooit buiten ONZquote:
Was het Wim Lex?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Hoi, wie ben jij? Ik ben Fles
Zegt mij ook nietsquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Weet niet of het nog steeds is want inmiddels op Schiedamquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Hoop dat het ok gaat met persoon langs het spoor
hoop dat het ok gaat met persoon die net, of wellicht nu nog, langs het spoor liepquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of het nog steeds is want inmiddels op Schiedam
Denk nog steeds kans want we rijden op gepaste snelheid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat het ok gaat met persoon die net, of wellicht nu nog, langs het spoor liep
Ik had toch geijst dat ze het meteen weggooidequote:Op donderdag 16 mei 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een keer een neit zo'n slimme collega en ik moet daar echt iedere keer aan denken bij ijsjesdie legde haar ijsje naast de computer 'want hij was op de grond gevallen en ze ging hem later weggooien'. Het was een ijsje zonder verpakking.. later weggooien.. hoe wat huh
![]()
Oh okee, zegt me ook niksquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
ik keek met een hoofd van '.....HUUUUUUHHHHHquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Ik had toch geijst dat ze het meteen weggooide
Zeker, (bijna) alle FOK!kers zijn gezellig en lievquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, zegt me ook niksNou ja, welkom hier
Hier is het leuk en gezellig
oke ik ben sowieso een emotioneel persoon maar ik kan dit soort berichten echt niet hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar idd. Altijd naar als iemand dit in zijn hoofd heeft
Nou daar ben ik het ook weer niet mee eens hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Zeker, (bijna) alle FOK!kers zijn gezellig en liev
Ik vond het best een leuke woordgrapquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik keek met een hoofd van '.....HUUUUUUHHHHH![]()
'
Sleutelwoord is (bijna). Zo herinner ik me nog toen ik pas modje op ONZ was, 2 figuren die Mr. Frank Visser-waardige ruzie hadden om het dodetopicspelquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het ook weer niet mee eens hoor.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:15 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Sleutelwoord is (bijna). Zo herinner ik me nog toen ik pas modje op ONZ was, 2 figuren die Mr. Frank Visser-waardige ruzie hadden om het dodetopicspel
Koppijn kreeg je ervan
Het was af en toe best gezellig.quote:
dat magquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuke woordgrap
Dat dus. Heb er nooit wat aan gevonden; het was bedacht met het idee om ONZ actiever te maken, maar het heeft ertoe geleid dat dat zowat de enige activiteit is die er binnen ONZ isquote:
ik vind die vrouwtjes altijd zo'n duffe zandkleur hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Was wel leuk, we reden langs een bosje en er zat een handjevol fazanten.
Je bedoeld schutkleur? :pquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vind die vrouwtjes altijd zo'n duffe zandkleur hebben
Leugensquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of ben ik ziek en hallucineer?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zag het ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of ben ik ziek en hallucineer?
Allemaal de schuld van woke. Geen Fles ontgroening meer zoals vroeger.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of ben ik ziek en hallucineer?
Hou ons niet in spanning, wat voor gerecht was nummer 112?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Wilde vandaag eigenlijk chinees halen vanwege het 'jubileum' van mijn ongeluk. Maar kreeg toen toch het idee dat ik wat gezonds wilde eten, dus naar de AH gegaan, is er precies een pinstoring waardoor ik niet kan betalen. Ben ik toch maar naar de chinees gegaan waar de pinautomaat het wel deed. Daar maar nummer 112 besteld
Kip en groenten in de pindasausquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou ons niet in spanning, wat voor gerecht was nummer 112?
Geklutst ei.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zien wij er uit als de rabobank?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rabobank issue? bij mij lukte het niet om wat over te maken naar iemand
Nee gewoon landelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rabobank issue? bij mij lukte het niet om wat over te maken naar iemand
quote:Een landelijke storing zorgt voor problemen met pinnen in winkels. Dat laat Betaalvereniging Nederland weten. De storing begon omstreeks 18.00 uur. Volgens de website allestoringen.nl hebben al duizenden mensen melding gemaakt van de storing.
Volgens een woordvoerder van Betaalvereniging Nederland zorgt de storing voor problemen met 30 tot 40 procent van de pintransacties in winkels.
De storing zou spelen in het netwerk tussen banken en transactieverwerkers. De oorzaak is nog onbekend. De vereniging en alle bedrijven die zich met pinbetalingen bezighouden geven storingsmeldingen aan elkaar door zodra er zich problemen voordoen.
Allestoringen.nl heeft meldingen van onder meer klanten van ING, ABN AMRO en Rabobank en ook meldingen van problemen in winkels van Albert Heijn en Jumbo. Er zijn nu al ruim 9000 meldingen gekomen, is te zien op de site.
Foe Yong Pin.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hahaatjes Zwab, leuk hoor, doen alsof we niet van de Rabobank zijn.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Wilde vandaag eigenlijk chinees halen vanwege het 'jubileum' van mijn ongeluk. Maar kreeg toen toch het idee dat ik wat gezonds wilde eten, dus naar de AH gegaan, is er precies een pinstoring waardoor ik niet kan betalen. Ben ik toch maar naar de chinees gegaan waar de pinautomaat het wel deed. Daar maar nummer 112 besteld
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Had vanmiddag ook al een borrel met bitterballen erbijquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:45 schreef essnhills het volgende:
Fijn 'blij dat je niet doodging'-jubileum
"Zeg die klantenservice bot werkt best goed, maar waarom hebben we eigenlijk 80% van de ontwikkeltijd in matige grappen gestoken?"quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij eruit ziet, misschien ben je wel een RABO-BOT
Toepasselijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Toe maarquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook al een borrel met bitterballen erbijOverigens niet gerelateerd, maar gewoon zomaar
ik denk niet dat andere mensen er een happening voor je aan het maken zijn hiervorquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook al een borrel met bitterballen erbijOverigens niet gerelateerd, maar gewoon zomaar
er zullen vast andere goede kandidaten zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Pastorale autist Omtzigt blokkeert voordracht Plassterk, kan er geen hondenvoer van die man gemaakt worden?
Ik vind Roon een sympathieke man, maar weet niet of hij een goede premier isquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Pastorale autist Omtzigt blokkeert voordracht Plassterk, kan er geen hondenvoer van die man gemaakt worden?
Wij zeiden dat al toen heel Nl hem populair vond.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:49 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er zullen vast andere goede kandidaten zijn
Laten we dan Thijs van den Brink doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij zeiden dat al toen heel Nl hem populair vond.
Dat het een onmogelijk moeilijk mannetje is.
Snap ook niet dat je dat niet eerder inziet met zijn moeilijke gezicht.![]()
Die kijkt altijd alsof-ie poep onder z'n schoen ruikt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we dan Thijs van den Brink doen.
Mijn bami net zag er gelukkig frisser uitquote:
Ik vond het wel een geniale zet om die dikke fascist de mond te snoeren, een PvdA premier met een "extreemrechts" kabinet met het meest linkse plannen sinds Troelstra.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er zullen vast andere goede kandidaten zijn
Die altijd kijkt alsof zijn broek moet worden verschoondquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe smileyquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kijkt altijd alsof-ie poep onder z'n schoen ruikt.
Ja dit snap ik ook niet, een seconde een blik op dat pastorale gezicht en je weet dat er citroen in zijn brein zit in plaats van bloed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij zeiden dat al toen heel Nl hem populair vond.
Dat het een onmogelijk moeilijk mannetje is.
Snap ook niet dat je dat niet eerder inziet met zijn moeilijke gezicht.![]()
Zou die EO vent van Familiediner geen goeie zijn? Die kan altijd strijdende partijen tot elkaar brengen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |