Hier is 1 zielig bolletje 5 euroquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan heEen calippootje in de zomer vind ik ook niet verkeerd hoor. Maar meestal roomijs. Malaga, met rumrozijnen erin
Of citroen. Zo'n bakje met 3 bolletjes met slagroom en een koekje en een parasolletje en een lepeltje
5 euro zoveel tegenswoordigs
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg de laatste keer geen ijsje maar voelde me ook prima na die tijd eigenlijk.
Hangt af van de hoeveelheid en kwaliteit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat vinden we dan van een dame blacnhe van 8 euro?
Dit soort voorvallen maakt het werk wel leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha oeps, iemand die een mail replied naar heeeel het team over dat ie graag via de achterdeur wil vertrekken. Ja dat is nu mislukt he![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een keer een neit zo'n slimme collega en ik moet daar echt iedere keer aan denken bij ijsjesdie legde haar ijsje naast de computer 'want hij was op de grond gevallen en ze ging hem later weggooien'. Het was een ijsje zonder verpakking.. later weggooien.. hoe wat huh
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort voorvallen maakt het werk wel leuk.
Ik vond haar zo bijzonder omdat ze zo.. geen hoofd leek te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja dan heb je wel je hoofd ergens anders zitten
quote:
Belachelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Hier blijft het als het goed is droog, zonnetje breekt hier ook door.
Jezus niet weerquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:23 schreef Recce het volgende:
Het voelt een beetje als een sauna binnen. Vies plakkerig.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van de hoeveelheid en kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |