papaquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is je gelukt
[..]
wie gaat er zaterdag voor je koken dan
Oh wacht ik weet het al
okee dat was een beetje een raamvertellingquote:
Oh dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
papa
en 8 juni gaan we naar de italiaan die zichzelf 13 noemt
Wij hadden op werk een keer dat er iets moest gebeuren maar daar waren ze hogerop moeilijk over aan het doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dat was een beetje een raamvertelling
Dat bedoelde ik niet, maar okee. Ook iets met raamquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden op werk een keer dat er iets moest gebeuren maar daar waren ze hogerop moeilijk over aan het doen.
Zei die meerdere keren dat het alleen maar 'windowww drrrressing' was (dat was het niet).
Toen hebben we het anders opgeschreven en mooi gepresenteerd. En toen was het wel goed, want het was geen windooowww drrrressing meer.
Ja is goed
was ik uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?
Een azalea?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooooooh, ik dacht dat dat een andere plant was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee daar moest ik aan denken door je raamversieringquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar okee. Ook iets met raam
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een azalea?nee, die plant van mij heeft uberhaupt geen roze bloempies. Of ik het ben het alweer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Maar iemand zei dat het een rhododendron was en toen heb ik dat maar blind aangenomen
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, die plant van mij heeft uberhaupt geen roze bloempies. Of ik het ben het alweer vergeten! Maar iemand zei dat het een rhododendron was en toen heb ik dat maar blind aangenomen
Maar kom je er nou uit met IMGBB?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar moest ik aan denken door je raamversiering
Had er verder niets mee te maken
Ja het plaatje gepost alquote:
Ik heb nog anderhalve bak Hertog Koffie Speciaal.quote:
we als in ik ook?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
papa
en 8 juni gaan we naar de italiaan die zichzelf 13 noemt
jij wilde ook niet op de mijne komenquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?
*waterijsquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalve bak Hertog Koffie Speciaal.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een tweede poging doen voor de bosvruchtenijsjes @:dqod
AH heeft 99% fruitijsquote:
nee is een zaterdag dus jij hebt kindquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
we als in ik ook?
[..]
jij wilde ook niet op de mijne komen
@:kwiwi noteren we even in de kalender dimmy haar verjaaardag
Oh dat kan hequote:Op donderdag 16 mei 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh dat vind ik zoooooo lekkerroomijs enzo vind ik niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |