we als in ik ook?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
papa
en 8 juni gaan we naar de italiaan die zichzelf 13 noemt
jij wilde ook niet op de mijne komenquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?
*waterijsquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalve bak Hertog Koffie Speciaal.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een tweede poging doen voor de bosvruchtenijsjes @:dqod
AH heeft 99% fruitijsquote:
nee is een zaterdag dus jij hebt kindquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
we als in ik ook?
[..]
jij wilde ook niet op de mijne komen
@:kwiwi noteren we even in de kalender dimmy haar verjaaardag
Oh dat kan hequote:Op donderdag 16 mei 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh dat vind ik zoooooo lekkerroomijs enzo vind ik niet zo
Hij vond het wel gezellig met je vader en stiefmoeder met jouw verjaardagquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee is een zaterdag dus jij hebt kind
kan wel, moet ik vragen of het aangepast kan worden
Ja joh bolletjes zijn ook zo 1,50quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan heEen calippootje in de zomer vind ik ook niet verkeerd hoor. Maar meestal roomijs. Malaga, met rumrozijnen erin
Of citroen. Zo'n bakje met 3 bolletjes met slagroom en een koekje en een parasolletje en een lepeltje
5 euro zoveel tegenswoordigs
mijn stiefmoeder kan ook wel gezellig zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij vond het wel gezellig met je vader en stiefmoeder met jouw verjaardag
is dat een uitdaging voor @dud0r? Nauwelijksquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn stiefmoeder kan ook wel gezellig zijn
als je een kind bent
het is een lief mens maar tactvol is andersquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat een uitdaging voor @:dud0r? Nauwelijks
Oh dat kon ook over mij gaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is een lief mens maar tactvol is anders
Klopt, lijken me ook lekkerquote:
zeurzeurquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan heEen calippootje in de zomer vind ik ook niet verkeerd hoor. Maar meestal roomijs. Malaga, met rumrozijnen erin
Of citroen. Zo'n bakje met 3 bolletjes met slagroom en een koekje en een parasolletje en een lepeltje
Jij leest ook maar wat je wil hequote:
het is geen gezeur wil je zeggen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij leest ook maar wat je wil heIk laat het er niet voor staan hoor
![]()
Nee. Uitgebreid verhaal over hoe ik smikkel en smul van een ijsje met alles erop en eraanquote:
dat gedeelte had ik dan ook niet gehighlightquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Uitgebreid verhaal over hoe ik smikkel en smul van een ijsje met alles erop en eraan
Ik kreeg de laatste keer geen ijsje maar voelde me ook prima na die tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit nu aan mn derde ijsjeijsjes is bij mij ook het ultieme kater-eten als ik misselijk ben. En las van de week dat mensen na narcose ook waterijsjes krijgen omdat het écht helpt tegen misselijkheid
very nice
Hier is 1 zielig bolletje 5 euroquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg de laatste keer geen ijsje maar voelde me ook prima na die tijd eigenlijk.
Hangt af van de hoeveelheid en kwaliteit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat vinden we dan van een dame blacnhe van 8 euro?
Dit soort voorvallen maakt het werk wel leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha oeps, iemand die een mail replied naar heeeel het team over dat ie graag via de achterdeur wil vertrekken. Ja dat is nu mislukt he![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een keer een neit zo'n slimme collega en ik moet daar echt iedere keer aan denken bij ijsjesdie legde haar ijsje naast de computer 'want hij was op de grond gevallen en ze ging hem later weggooien'. Het was een ijsje zonder verpakking.. later weggooien.. hoe wat huh
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort voorvallen maakt het werk wel leuk.
Ik vond haar zo bijzonder omdat ze zo.. geen hoofd leek te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja dan heb je wel je hoofd ergens anders zitten
quote:
Belachelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Hier blijft het als het goed is droog, zonnetje breekt hier ook door.
Jezus niet weerquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:23 schreef Recce het volgende:
Het voelt een beetje als een sauna binnen. Vies plakkerig.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van de hoeveelheid en kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |