hier ook zonnetje, shirt is alweer uit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Hier blijft het als het goed is droog, zonnetje breekt hier ook door.
bemoei je er niet meequote:
oh, ik heb het koud door de 10 ijsjes die ik op hebquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier ook zonnetje, shirt is alweer uit.
Dat zijn wel een boel ijsjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee
[..]
oh, ik heb het koud door de 10 ijsjes die ik op heb
willen we meer of minder onweer?quote:
wraps met makreel, sla, komkommer en paprika en tomaatjes als ik die nog heb liggenquote:
crackie het snackiequote:
en wat erbij?quote:
quote:
oh ja dat heb ik ook op m'n wrapquote:
rip orenquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
53 minuten telefonisch overleg gehad.
Aardappel anders oven schotel met behalve aardappels en die saus. CHampigons en uienquote:
trots op jequote:Op donderdag 16 mei 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mn grenzen aan het aangeven![]()
Ik wil niet meer in de avond werken omdat andere mensen te laat zijn met dingen plannen
Heel goed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil niet meer in de avond werken omdat andere mensen te laat zijn met dingen plannen
Ja dat wil ik ook gaan doen iddquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, lijken me ook lekkermaar vind ze wat prijzig, wil zelf ijsjes gaan maken met fruit als mn fruitstruiken fruit gaan geven
[..]
zeurzeur
Citroen is ook wel lekkerEn is leuk toch, iedereen met een andere smaakvoorkeur
ik ook, en denk/hoop dat men leert meer verantwoording te nemen voor eigen gedrag. En zo niet, not my problemquote:
quote:
Hou dat vooral vast. Zal echt niet altijd makkelijk zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, en denk/hoop dat men leert meer verantwoording te nemen voor eigen gedrag. En zo niet, not my problem![]()
Stickerquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
Zwarte kleding en een witte rat is een slechte combinatie.
Patatjesquote:
is het ook niet, probeer heel rationeel te denken. Is dit écht een uitzondering en hebben mensen zelf genoeg verantwoording genomen? Dan wil ik ook wel een uitzondering makenquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat vooral vast. Zal echt niet altijd makkelijk zijn.
Het is aan de ander om jou te overtuigen waarom een verzoek uitzonderlijk is. Jij hoeft alleen maar te reageren met ja of nee. En aangezien het een gunst is van jouw kant hoef jij je niet te verantwoorden. In theorie best simpel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ook niet, probeer heel rationeel te denken. Is dit écht een uitzondering en hebben mensen zelf genoeg verantwoording genomen? Dan wil ik ook wel een uitzondering maken
Nu is het beetje andersom geworden, mensen zijn te laat > ik maak tijd in mn vrije tijd zodat die andere mensen geen problemen hebben
dan wordt het mijn probleem eigenlijk
Is dat van je daggoe?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Ik zag er laatst zo uit
[ afbeelding ]
4 juni Boedapestquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
22 oktober Boedapest.
Einde dienstmededeling.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4 juni Boedapest![]()
Einde bericht.
jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is aan de ander om jou te overtuigen waarom een verzoek uitzonderlijk is. Jij hoeft alleen maar te reageren met ja of nee. En aangezien het een gunst is van jouw kant hoef jij je niet te verantwoorden. In theorie best simpel.
Zo erg haart een rat gelukkig ook weer niet uit. 😂quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima. Niks meer aan veranderen.quote:
Eerst naar Boedje en dan reis ik door naar Peking.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst naar Polen en dan reis ik door naar Boedje
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Eerst naar Boedje en dan reis ik door naar Peking.
haren in je oogquote:
quote:
Deug society #1 hequote:Op donderdag 16 mei 2024 17:55 schreef Ama het volgende:
Zelfs in Amerika hebben ze het nu over Joost lol.
goestquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:55 schreef Ama het volgende:
Zelfs in Amerika hebben ze het nu over Joost lol.
Ik moet nog een dagquote:
ik nog twee, maar ook later begonnenquote:
KN je het niet omdraaien?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik nog twee, maar ook later begonnen
heb vrijdag personeelsfeest en zaterdag hele dag toetsen. Ik heb helemaal geen zin meer in het feest
High five vriendjequote:Op donderdag 16 mei 2024 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Echte bikkels werken gewoon door.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
KN je het niet omdraaien?
[..]
High five vriendje
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tijd om straks weer gezellig samen in een weiland te staan.
hier nu zonquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Sooo en toen hield het op met zachies regenen
Jammer zeg.quote:
Dat doet niks af van het feit dat ik nog een dag moet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn weekend is 2 dagen achter elkaar he. Niet perse zaterdag en zondag :p
Das waarquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer zeg.
[..]
Dat doet niks af van het feit dat ik nog een dag moet.
Dat wel natuurlijk.quote:
Plaats en TR voor een TT veranderingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |