Ja dat wil ik ook gaan doen iddquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, lijken me ook lekkermaar vind ze wat prijzig, wil zelf ijsjes gaan maken met fruit als mn fruitstruiken fruit gaan geven
[..]
zeurzeur
Citroen is ook wel lekkerEn is leuk toch, iedereen met een andere smaakvoorkeur
ik ook, en denk/hoop dat men leert meer verantwoording te nemen voor eigen gedrag. En zo niet, not my problemquote:
quote:
Hou dat vooral vast. Zal echt niet altijd makkelijk zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, en denk/hoop dat men leert meer verantwoording te nemen voor eigen gedrag. En zo niet, not my problem![]()
Stickerquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mn grenzen aan het aangeven![]()
Ik wil niet meer in de avond werken omdat andere mensen te laat zijn met dingen plannen
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
Zwarte kleding en een witte rat is een slechte combinatie.
Patatjesquote:
is het ook niet, probeer heel rationeel te denken. Is dit écht een uitzondering en hebben mensen zelf genoeg verantwoording genomen? Dan wil ik ook wel een uitzondering makenquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat vooral vast. Zal echt niet altijd makkelijk zijn.
Het is aan de ander om jou te overtuigen waarom een verzoek uitzonderlijk is. Jij hoeft alleen maar te reageren met ja of nee. En aangezien het een gunst is van jouw kant hoef jij je niet te verantwoorden. In theorie best simpel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ook niet, probeer heel rationeel te denken. Is dit écht een uitzondering en hebben mensen zelf genoeg verantwoording genomen? Dan wil ik ook wel een uitzondering maken
Nu is het beetje andersom geworden, mensen zijn te laat > ik maak tijd in mn vrije tijd zodat die andere mensen geen problemen hebben
dan wordt het mijn probleem eigenlijk
Is dat van je daggoe?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Ik zag er laatst zo uit
[ afbeelding ]
4 juni Boedapestquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
22 oktober Boedapest.
Einde dienstmededeling.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4 juni Boedapest![]()
Einde bericht.
jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is aan de ander om jou te overtuigen waarom een verzoek uitzonderlijk is. Jij hoeft alleen maar te reageren met ja of nee. En aangezien het een gunst is van jouw kant hoef jij je niet te verantwoorden. In theorie best simpel.
Zo erg haart een rat gelukkig ook weer niet uit. 😂quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Ik zag er laatst zo uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |