Zeker, (bijna) alle FOK!kers zijn gezellig en lievquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, zegt me ook niksNou ja, welkom hier
Hier is het leuk en gezellig
oke ik ben sowieso een emotioneel persoon maar ik kan dit soort berichten echt niet hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar idd. Altijd naar als iemand dit in zijn hoofd heeft
Nou daar ben ik het ook weer niet mee eens hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Zeker, (bijna) alle FOK!kers zijn gezellig en liev
Ik vond het best een leuke woordgrapquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik keek met een hoofd van '.....HUUUUUUHHHHH![]()
'
Sleutelwoord is (bijna). Zo herinner ik me nog toen ik pas modje op ONZ was, 2 figuren die Mr. Frank Visser-waardige ruzie hadden om het dodetopicspelquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het ook weer niet mee eens hoor.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:15 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Sleutelwoord is (bijna). Zo herinner ik me nog toen ik pas modje op ONZ was, 2 figuren die Mr. Frank Visser-waardige ruzie hadden om het dodetopicspel
Koppijn kreeg je ervan
Het was af en toe best gezellig.quote:
dat magquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuke woordgrap
Dat dus. Heb er nooit wat aan gevonden; het was bedacht met het idee om ONZ actiever te maken, maar het heeft ertoe geleid dat dat zowat de enige activiteit is die er binnen ONZ isquote:
ik vind die vrouwtjes altijd zo'n duffe zandkleur hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Was wel leuk, we reden langs een bosje en er zat een handjevol fazanten.
Je bedoeld schutkleur? :pquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vind die vrouwtjes altijd zo'n duffe zandkleur hebben
Leugensquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, zegt me ook niksNou ja, welkom hier
Hier is het leuk en gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |