Wordt gewoon afgevinktquote:
Net werd gezegd dat er iemand langs het spoor liepquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voor de verandering eens niet. Stap pas net op een bus.
Hoi Fles, ik ben re_freshed, maar ik was voorheen PartyHardquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Hoi, wie ben jij? Ik ben Fles
Dan was het geen koequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net werd gezegd dat er iemand langs het spoor liep
Ik was het niet!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net werd gezegd dat er iemand langs het spoor liep
Ken ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Hoi Fles, ik ben re_freshed, maar ik was voorheen PartyHard
Begrijpelijk, ik kwam ook eigenlijk nooit buiten ONZquote:
Was het Wim Lex?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Hoi, wie ben jij? Ik ben Fles
Zegt mij ook nietsquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Weet niet of het nog steeds is want inmiddels op Schiedamquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Hoop dat het ok gaat met persoon langs het spoor
hoop dat het ok gaat met persoon die net, of wellicht nu nog, langs het spoor liepquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of het nog steeds is want inmiddels op Schiedam
Denk nog steeds kans want we rijden op gepaste snelheid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat het ok gaat met persoon die net, of wellicht nu nog, langs het spoor liep
Ik had toch geijst dat ze het meteen weggooidequote:Op donderdag 16 mei 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een keer een neit zo'n slimme collega en ik moet daar echt iedere keer aan denken bij ijsjesdie legde haar ijsje naast de computer 'want hij was op de grond gevallen en ze ging hem later weggooien'. Het was een ijsje zonder verpakking.. later weggooien.. hoe wat huh
![]()
Oh okee, zegt me ook niksquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
ik keek met een hoofd van '.....HUUUUUUHHHHHquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Ik had toch geijst dat ze het meteen weggooide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |