Leugensquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, zegt me ook niksNou ja, welkom hier
Hier is het leuk en gezellig
Ben je ziek? Of ben ik ziek en hallucineer?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, zegt me ook niksNou ja, welkom hier
Hier is het leuk en gezellig
Nee ik zag het ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of ben ik ziek en hallucineer?
Allemaal de schuld van woke. Geen Fles ontgroening meer zoals vroeger.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of ben ik ziek en hallucineer?
Hou ons niet in spanning, wat voor gerecht was nummer 112?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Wilde vandaag eigenlijk chinees halen vanwege het 'jubileum' van mijn ongeluk. Maar kreeg toen toch het idee dat ik wat gezonds wilde eten, dus naar de AH gegaan, is er precies een pinstoring waardoor ik niet kan betalen. Ben ik toch maar naar de chinees gegaan waar de pinautomaat het wel deed. Daar maar nummer 112 besteld
Kip en groenten in de pindasausquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou ons niet in spanning, wat voor gerecht was nummer 112?
Geklutst ei.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zien wij er uit als de rabobank?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rabobank issue? bij mij lukte het niet om wat over te maken naar iemand
Nee gewoon landelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rabobank issue? bij mij lukte het niet om wat over te maken naar iemand
quote:Een landelijke storing zorgt voor problemen met pinnen in winkels. Dat laat Betaalvereniging Nederland weten. De storing begon omstreeks 18.00 uur. Volgens de website allestoringen.nl hebben al duizenden mensen melding gemaakt van de storing.
Volgens een woordvoerder van Betaalvereniging Nederland zorgt de storing voor problemen met 30 tot 40 procent van de pintransacties in winkels.
De storing zou spelen in het netwerk tussen banken en transactieverwerkers. De oorzaak is nog onbekend. De vereniging en alle bedrijven die zich met pinbetalingen bezighouden geven storingsmeldingen aan elkaar door zodra er zich problemen voordoen.
Allestoringen.nl heeft meldingen van onder meer klanten van ING, ABN AMRO en Rabobank en ook meldingen van problemen in winkels van Albert Heijn en Jumbo. Er zijn nu al ruim 9000 meldingen gekomen, is te zien op de site.
Foe Yong Pin.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |