Volgens mij heeft heel Nederland daar aantoonbaar last van. Die gevolgen zijn een stuk merkbaarder dan wat asielzoekers imo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ver van mijn bed show voor mensen die er geen last van hebben.
Juist PVV-stemmers die in overlastbuurten wonen zouden daar toch behoorlijk last van moeten hebben weet ik uit mijn ervaring bij de woningcorporatie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ver van mijn bed show voor mensen die er geen last van hebben.
De Snollebollekes is cultuur genoeg voor het grauwquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We kunnen met z'n allen toch véél beter kijken naar één of andere knikkershow en één van de 20 talentenshows?
Als je dat niet ziet, zegt het al genoeg.quote:
Een kritische denker of academicus, mogelijk met een achtergrond in filosofie of sociale wetenschappen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Soms wel en dat promoten in talkshows is mij ook een doorn in het oog.
Maar ook hier, waar & hoe dan wel vertellen dat er een "creatie" van eigen bodem is ?
Ik luister op zondagmiddag graag maar Langs de Lijn. Daar hoor je vaak dat er gescoord is op de velden, maar ze hebben het zelden over een nieuw geschreven boek....quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:02 schreef xzaz het volgende:
De NPO is toch gewoon een reclamezuil voor "Ik heb een nieuw boek geschreven"?
Met het verschil dat het verhogen met redelijke kans succesvol aangevochten gaat worden bij de rechter. De andere kant op gebeurde dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar het effect van 100 km/u voor de stikstofuitstoot was/is dat ook. Het is gestapelde symboolpolitiek.
Ander nieuws:quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet, zegt het al genoeg.
Decadent hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet, zegt het al genoeg.
Ideaal voor fraudeurs die weten hoe dit benut moet wordenquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
De nieuwe belasting schaal is ook zoiets, de Belastingdienst is een van de diensten met de grootste mankracht tekorten, het IT systeem kan nu al veranderingen niet aan en in plaats van dan de boel simpel te houden en een van de huidige schalen te verlagen ga een nieuwe schaal er in gooien?
Wie bedenkt dit soort idiote dingen?
Oh, en dan willen ze ook nog eens snoeien in de ambtenaren en ze op de nullijn zetten want hey, als er iets is wat motiverend werkt dan is het wel minder salaris.
Er zijn best ook andere goede redenen om de max snelheid op 100 te houden, of desnoods 110, die wat mij betreft belangrijker zijn dan stikstof.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar het effect van 100 km/u voor de stikstofuitstoot was/is dat ook. Het is gestapelde symboolpolitiek.
kritisch, denken, academici, filosofie, sociale wetenschappen, activisme..... allemaal linkse hobbiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Infinitism het volgende:
[..]
Een kritische denker of academicus, mogelijk met een achtergrond in filosofie of sociale wetenschappen.
Een activist of iemand die betrokken is bij sociale rechtvaardigheid, met een sterke waarde voor vrijheid en onafhankelijkheid.
Een gezondheidswerker of iemand nauw betrokken bij de gezondheidszorg, gefrustreerd door de uitdagingen die de pandemie heeft blootgelegd.
Ook daarin gaan we terug in de tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ander nieuws:
Adriaan van Dis gaat Zomergasten doen.
Nee, dat is ook niet waar, denk ik. Het probleem hierin is de staat van de Belastingdienst die nu al beneden peil is en verandering niet aan kan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ideaal voor fraudeurs die weten hoe dit benut moet worden
Veel te inefficiënt, temeer omdat je met het gewenste kleinere ambtenarenapparaat dan drie keer door de hele bureaucratische molen heen moet. De Franse kerncentrales hebben allemaal tussen de 2 en 6 reactors, lijkt mij een prima idee om ze alle vier op één plek neer te zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Naar 3. De andere 2 moeten dan in de andere twee aangewezen regio's komen.
En die bouw(d)en aan de lopende band centrales. Denk trouwens wel dat het voor energiemix goed is maar het aantal centrales verviervoudigen voor 10 miljard zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:58 schreef J.B. het volgende:
[..]
15 miljard? Flamanville 3 heeft de Fransen ¤18 miljard gekost, en dat is dan nog maar één reactor
Nee, het probleem is, dat je stroom moet produceren op het moment dat het verbruikt wordt en dat is verdomt lastig als je zoveel windmolens en PV hebt dat voor elkaar te krijgen. Verder moet je stroom kunnen brengen daar waar het nodig is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het probleem is nu ook niet de hoeveelheid stroom; we hebben stroom genoeg.
Van die typischequote:Op donderdag 16 mei 2024 12:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat 130 rijden is ook gewoon een kleine ramp. Dat is alleen goed voor de jakkerende asomobilist die voor zijn gevoel sneller op bestemming is. In de praktijk leidt het vooral tot veel meer remmen en optrekken op de snelweg met alle gevolgen van dien voor de doorstroming en verkeersveiligheid.
Bovendien rijdt die asomobilist nu soberso al 130km/u met z'n flitsmeister, dus in de praktijk maakt het geen hol uit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat 130 rijden is ook gewoon een kleine ramp. Dat is alleen goed voor de jakkerende asomobilist die voor zijn gevoel sneller op bestemming is. In de praktijk leidt het vooral tot veel meer remmen en optrekken op de snelweg met alle gevolgen van dien voor de doorstroming en verkeersveiligheid.
Het probleem is dat ze mensen laten staren naar het 'migratieprobleem' en dan houden mensen al op met doorlezen. En we leven in een tijd waar veel mensen niet meer solidair willen zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
De nieuwe belasting schaal is ook zoiets, de Belastingdienst is een van de diensten met de grootste mankracht tekorten, het IT systeem kan nu al veranderingen niet aan en in plaats van dan de boel simpel te houden en een van de huidige schalen te verlagen ga een nieuwe schaal er in gooien?
Wie bedenkt dit soort idiote dingen?
Oh, en dan willen ze ook nog eens snoeien in de ambtenaren en ze op de nullijn zetten want hey, als er iets is wat motiverend werkt dan is het wel minder salaris.
Om vervolgens weer te gaan huilen dat men zo vaak bij de pomp staat waar de benzine toch al zo duur is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het vooral zonde van de tijd en het geld. Als het doorgaat kunnen weer allerlei borden worden vervangen en mocht het tot een rechtzaak komen is dat ook weer onnodige tijd en energie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Met het verschil dat het verhogen met redelijke kans succesvol aangevochten gaat worden bij de rechter. De andere kant op gebeurde dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |