Ik heb geen medelijden want als je willens en wetens hierin stapt als minister dan verdien je niet beter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:28 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de ministers en medewerkers van de werkgroepen.
Zij moeten al deze soundbites gaan uitwerken tot inhoudelijke en realistische plannen en dat zonder ervaring en met minimale mankracht en geld.
Eens, ik heb vooral medelijden met ambtenaren op ministeries die dingen moeten gaan uitzoeken waarvan ze van tevoren al weten dat het kansloos is en als ze dan met die boodschap terugkomen op hun flikker krijgen en gesommeerd worden het nog eens te bekijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden want als je willens en wetens hierin stapt als minister dan verdien je niet beter.
Ik heb alleen nog blije boeren gezien tot nu toe. En daar is geen enkel uitvoerbaar plan voor op papier gezet behalve rode diesel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:
Ook de Gemeenten reageren sceptisch.
"Gemeenten zetten vraagtekens bij uitvoerbaarheid akkoord
En zelfs de FME reageert dubbel.
"Ondernemersorganisatie FME heeft een dubbel gevoel
Wat in elke reactie wel terugkomt: hoe uitvoerbaar zijn de plannen werkelijk?
Ik zou even in NWS kijken als je wil weten waarom.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:32 schreef Janneke141 het volgende:
De tekst over asiel is langer dan die over zorg en onderwijs bijelkaar. Veelzeggend.
Dat gaat keihard fout lopen want wie er ook minister word zal met de realiteit moeten gaan dealen en die gaat dan keihard tegen de beperkingen oplopen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog blije boeren gezien tot nu toe. En daar is geen enkel uitvoerbaar plan voor op papier gezet behalve rode diesel.
Nee, dank je. Ben net aan het lunchen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou even in NWS kijken als je wil weten waarom.
Eens hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden want als je willens en wetens hierin stapt als minister dan verdien je niet beter.
ik rij 30.000 km per jaar om snelwegen in Nederland België en Duitsland. je argument zou inderdaad opgaan voor Duitsland omdat het wegen net daar ondanks te vele wegwerkzaamheden inderdaad op berekend is. Maar Nederland gaat het helaas niet op. ik kan maar twee tijdstippen indenken wanneer je 130 kan halen. dat is tussen 12 en 2 overdag als de uitlopers van de spits zijn opgerot en de avondspits nog niet op gang is, maar dat begint vanaf 4 uur. dan kun je tot aan minstens 18:30 niet meer spreken van goede doorstroom bij hogesnelheid want er is geen hoge snelheid meer, die gaat niet harder dan 90 omdat er te veel haastige forenzeb proberen de vrachtwagens in te halen, en dat amateuristisch doen waardoor de linkerbaan mudvol zit en de rechterbaan achter die vrachtwagen 500 meter of meer leeg is. dat was voor de invoering van 100 zo en dat zal na de afschaffing van 100 ook zo zijn. de doorstroom is eigenlijk maar tijdens een periode goed geweest, namelijk toen ik verplicht werd op kantoor te werken in Corona tijd en verder iedereen thuis zat. behalve de bouwvakkersbusjes en de vrachtwagens had je toen slechts een hand vol personenauto's op de weg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Incorrect. Zolang de capaciteit van de weg niet verzadigt is bevordert hogere snelheid de doorstroom. Auto's op hogere snelheid = meer auto's per minuut.
Op een gegeven moment krijg je diminishing returns, maar in de basis is hogere snelheid = betere doorstroom geldig.
Dit gaat natuurlijk ook een enorm succes worden. 500 miljoen bespaard, kassa!quote:w.v. Versnelling opschaling digitale zorg in de wijkverpleging
w.v. Versnellen opschaling digitale zorg in verpleegen gehandicaptenzorg (Wlz)
Dat is inderdaad lachen. Zeker als je leest dat in 2026 de prijzen voor benzine en diesel flink omhoog gaan voor de gewone burgers. Ben blij dat België om de hoek ligt voor mij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
Toch mooi dat Wilders wat aan de brandstofprijzen heeft gedaan. Voor een paar boeren. Het volk is helemaal blij
Oh, dat had ik nog even gemist.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lachen. Zeker als je leest dat in 2026 de prijzen voor benzine en diesel flink omhoog gaan voor de gewone burgers. Ben blij dat België om de hoek ligt voor mij.
Wel grappig, mevrouw xpompompomx zit in het maatschappelijk werk en wat ik van haar vaak hoor is dat een belangrijk probleem is veel van de zorgbehoevende mense in de wijken juist problemen hebben met dat digitale gedoe omdat ze er geen reet van snappen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk ook een enorm succes worden. 500 miljoen bespaard, kassa!
Gegarandeerd succes natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk ook een enorm succes worden. 210 miljoen bespaard, kassa!
Ik vind dat je poffertjeskraamexploitanten erg onderschat hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:28 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de ministers en medewerkers van de werkgroepen.
Zij moeten al deze soundbites gaan uitwerken tot inhoudelijke en realistische plannen en dat zonder ervaring en met minimale mankracht en geld.
• Ook in 2025 blijven de brandstofaccijnzen nog gelijk, maar daarna zullen die gaan stijgen met 21 cent per liter benzine. Voor diesel gaat het om 13 cent per liter.quote:
Nee, dat werkt fantastisch. De mensuh snappen het niet, kunnen er niet mee omgaan en doen dus geen aanvragen. Hop, 200 miljoen verdiend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel grappig, mevrouw xpompompomx zit in het maatschappelijk werk en wat ik van haar vaak hoor is dat een belangrijk probleem is veel van de zorgbehoevende mense in de wijken juist problemen hebben met dat digitale gedoe omdat ze er geen reet van snappen.
Vooral schieten op eigen bevolking is een feestje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:44 schreef xpompompomx het volgende:
Is er eigenlijk nog wat geroepen over het inzetten van het leger in eigen land? Want dat is ook altijd erg populair onder de populisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |