Ik ben er echt verdrietig door.quote:
We gaan het zien. Het eerste wat we lezen is idd om te janken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:08 schreef golfer het volgende:
Wat ik tot nu toe er over gelezen heb maakt mij verdrietig.
Alle fatsoen lijkt uit Nederland weg te gaan en plaats te maken voor onderbuik populistische maatregelen.
Wat een anti climax voor die boys. Met dat rare speakermoment als top / dieptepunt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:55 schreef borisz het volgende:
Roda blijft nog een jaartje in de Eerste Divisie
Groter contrast ken ik niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 08:14 schreef manny het volgende:
[..]
Wat een anti climax voor die boys. Met dat rare speakermoment als top / dieptepunt.
Die kan in het rijtje met Schalke kampioenschap, toch niet....quote:
Toevallig nu dit aan het posten in het Tussen de Palen topic.....quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:04 schreef manny het volgende:
[..]
Die kan in het rijtje met Schalke kampioenschap, toch niet....
Het is echt erg. Kan wel voorbeelden geven. Dat is onbegonnen werk. Maar ik kijk uit met wat ik zeg. Tijdje geleden werd ik al als negatieveling neergezet. Ik ga gewoon door. Zover het lukt met m'n gezondheid. Maar het stemt wel droevig.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:04 schreef mitt het volgende:
ik lurk wat vaker hier omdat ik meer achter mijn computer zit maar het valt me niet mee zeg.
hele fora dood, topics waar het dagen duurt voor er een reactie komt. Snap dat het niet meer te vergelijken is met 15-20 jaar geleden maar jeetje..
Jups. Vroeger was het nog wel leuk om een random forum te openen... Nu kom je tot de conclusie dat er niet veel in is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:04 schreef mitt het volgende:
ik lurk wat vaker hier omdat ik meer achter mijn computer zit maar het valt me niet mee zeg.
hele fora dood, topics waar het dagen duurt voor er een reactie komt. Snap dat het niet meer te vergelijken is met 15-20 jaar geleden maar jeetje..
Het illustere duo Jack & Danielsquote:Op maandag 20 mei 2024 23:24 schreef Againzender het volgende:
En er zat natuurlijk een studioruimte in waar hij op piano een zanger begeleide. Zoals hij zei: zo begonnen Pascal en ik ook als duo in de tijd dat we met Blof nog geen geld verdienden, maar als duo in kroegen en bij feesten konden we nog wel wat bij elkaar harken
Was dat hun naam?quote:
Hadden ze het daar maar bij gehouden.quote:
Ik ben er al nachtburgemester.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag solliciteren
Weltschmerz in NWS / Burgemeester Zaltbommel stapt op
Hele dag op radioquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag solliciteren
[X modus] is hij links? [/X modus]quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag solliciteren
Wat bedoel je ?quote:
CDA.quote:
Mooi op tijd tong.quote:
Jazeker. Wel "vroeg" naar bed gegaan hoor. Maar toch voel ik me langzamerhand opknappen.quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef tong80 het volgende:
Maar toch voel ik me langzamerhand opknappen.
Niet dus. Maar volgens de w***** wel waarschuwingquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Niet dus. Maar volgens de w***** wel waarschuwing
Dat zijn de betere tijden op de zaterdagmorgen tong.quote:
Lag er om 18:00 uur al in. Moe enzo. Heb bestralingen gehad en loop ook bij cardioloog na hartaanvallen plus hartoperatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat zijn de betere tijden op de zaterdagmorgen tong.
Tele2?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:38 schreef borisz het volgende:
Hele dag de mail eruit... Gisteren ook. Ik word niet zo blij van onze ict-boer sinds ze wat overnames hebben gedaan...
Downtime is flink gestegen.
Enjoy!quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:07 schreef golfer het volgende:
Op Schiphol. Met @:Blues onderweg naar Napels en de Amalfikust.
Word laatste tijd veel benaderd. Maar er is geen glasvezel hier! Echtquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Deze. Ze hebben een hoop overnames gedaan, waaronder die waar we zaten. Het is er daarna niet beter op geworden.
Bleek een update te zijn die de boel plat legde. En het verwijderen/herstellen duurde langer dan gehoopt. Om 15.30 was alles weer online.
Thuis heb ik Ziggy. Met nog ouderwetsch coax ipv nepglasvezel van hun. (Ziggy heeft wel glasvezel van het kast naar de muur, maar dat laatste stukje nog niet en daar gaat het net om).quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Word laatste tijd veel benaderd. Maar er is geen glasvezel hier! Echt
ik ben maar eens in de wereld van iptv gedoken en heb een goed abonnement gevonden dat past bij wat ik wil zien.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Thuis heb ik Ziggy. Met nog ouderwetsch coax ipv nepglasvezel van hun. (Ziggy heeft wel glasvezel van het kast naar de muur, maar dat laatste stukje nog niet en daar gaat het net om).
Heb inmiddels wel twee kastjes van KPN en Open Dutch Fiber
Dus ik kan kiezen, maar dan ga ik wel voor een alles in 1.
Maar ja Ziggy geeft me weer een jaar gratis ESPN. Daar kijk ik wel eens naar.
Dus ik moet eens een sommetje maken incluis extra zenders, mobiel ende streamingsdiensten.
Ja Ziggy is aan de dure kant, maar doet het altijd en voor wat ik nu heb is het voldoende. Hooguit drie apparaten tegelijkertijd gebruiken de verbinding.![]()
Ouderwetse tv is alleen nog maar sport in mijn geval.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:01 schreef manny het volgende:
[..]
ik ben maar eens in de wereld van iptv gedoken en heb een goed abonnement gevonden dat past bij wat ik wil zien.
Hoeveelheid "ouderwetse" TV die ik kijk is overigens zeer zeer beperkt. Dat is toch wel hard gegaan, waar "heb je dat gezien gisteren" toch wel het gesprek bij de koffie-automaat was, is dat nu compleet weg voor mij, en als ik naar mijn dochters kijk: die hebben helemaal niets met TV.
Yes. Dat doe ik dan wel via iptv. Maar idd, op de bank met TV scherm op het moment dat het wordt uitgezonden, en niet vanaf telefoon of laptop; of achteraf terugkijken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ouderwetse tv is alleen nog maar sport in mijn geval.
Net een mooie docu gezien over Bil Walton van de Boston Celtics op ESPN. Dat dan ook.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ouderwetse tv is alleen nog maar sport in mijn geval.
Ze waren beter.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:46 schreef manny het volgende:
CL finale dag. Het zou me zeer zeer verbazen indien onze vrinden uit Duitsland dit binnen weten te slepen.
Je kon het scenario van te voren wel een beetje uittekenen, en dan gebeurt het precies zo...quote:
Maatsens speelde goed. Maar zo'n fout kan niet.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:42 schreef manny het volgende:
[..]
Je kon het scenario van te voren wel een beetje uittekenen, en dan gebeurt het precies zo...
Maatsen weer met 2 beentjes op de grond, en Real weer een beker erbij.
Heerlijk. Ik had dit keer 5-1 gepould ipv 4-1. Ze lachten me eerst uit.quote:
Het leeft nergens volgens mij. Is wel zo lekker.quote:
Ja prima zo.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het leeft nergens volgens mij. Is wel zo lekker.
Vreemde vogels hoeft niet verkeerd te zijn. Maar ik denk dat gekleurde vreemde vogels anders worden beoordeeld. Maar het sympathieke straalt er ook niet vanaf.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja prima zo.
Maar wel bijzonder. Zal ook wel te maken hebben met al die vreemde vogels in de selectie.
Ik zat het van de week ook al af te vragen... Wanneer leefde een toernooi echt al weken van tevoren?quote:
Dat begon zo'n beetje na het EK-88. We zijn nu weer van voor die tijd. De tendens was in de jaren 70 ook altijd negatief voor de toernooien. In 74 speelden we belabberd in de voorbereiding en in 78 had niemand er meer vertrouwen in toen van Hanegem en Cruijff zich hadden afgemeld. Na 88 sloeg het door en wist iedereen dat we het toernooi (WK) zouden gaan winnen. En precies na de geweldige "resultaten" in 74, 78 en 88 speelden we de slechtste toernooien. Dus we kunnen er deze zomer mooi van genieten.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zat het van de week ook al af te vragen... Wanneer leefde een toernooi echt al weken van tevoren?
2012 na 2010... Maar er was geen hype vooraf EK2012 volgens mij...quote:Op maandag 3 juni 2024 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begon zo'n beetje na het EK-88. We zijn nu weer van voor die tijd. De tendens was in de jaren 70 ook altijd negatief voor de toernooien. In 74 speelden we belabberd in de voorbereiding en in 78 had niemand er meer vertrouwen in toen van Hanegem en Cruijff zich hadden afgemeld. Na 88 sloeg het door en wist iedereen dat we het toernooi (WK) zouden gaan winnen. En precies na de geweldige "resultaten" in 74, 78 en 88 speelden we de slechtste toernooien. Dus we kunnen er deze zomer mooi van genieten.
Klopt. Maar nu is er weinig röring maar wel veel negativiteit. Dat is denk ik het verschil.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
2012 na 2010... Maar er was geen hype vooraf EK2012 volgens mij...
2010 en 2014 kwam het ook pas tijdens het toernooi.
quote:
quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:16 schreef borisz het volgende:
Dat was zeer dramatisch tegen Finland... Maar ja het blijft een bijzaak...
Gisteren slecht nieuws op kantoor... Collega bleek plekjes op dr long te hebben. Bijvangst van een andere medische check... Uitgezaaide melanoom... Morgen wordt gestart met immunotherapie. Kwam wel even binnen gisteren. Vroeg ontdekt en dat geeft goede kansen. Maar het blijft
Bijzonder veel zin inquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:48 schreef tong80 het volgende:
Sandman die reageert op mitt. Ben even in de war. Is dit 2007![]()
Alleen bomenverzameling klopt dan niet.
Oranjekoorts begint een klein beetje toe te nemen.quote:
Wat nergens over gaat.quote:Op maandag 10 juni 2024 06:15 schreef manny het volgende:
[..]
Oranjekoorts begint een klein beetje toe te nemen.
Ondanks haarbandgate
Keep on dreaming.quote:
Waarom niet. Let niet op de negatievelingen.quote:
Ben ook serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet. Let niet op de negatievelingen.
Ik heb er meer vertrouwen in dan de laatste jaren na de laatste twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben ook serieus.
Veel kanshebbers dit EK, dus waarom niet?
Ik luister de NOS podcasts terug over de vorige EK's. Om wat in de stemming komen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 06:29 schreef borisz het volgende:
Hee in de NOS Voetbalpodcastfeed nu de serie Vergeten Helden. Een serie van Tom Egbers.
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:35 schreef borisz het volgende:
Weekend.
Vandaag Tilburg - Baarle Hertog.
Iddquote:Op zondag 16 juni 2024 04:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Nederlandse volleybaldames net geplaatst voor de Spelen.
Moeizaam, maar gelukkig hebben wij Woutje altijd nog.quote:
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef borisz het volgende:
Georgië had meer verdiend.
Portugal tegen een zwak Tsjechië achter. Moet je ook maar geen Frank-de-Boer-voetbal spelen.
Nu de eerste groepsronde bijna voorbij is kunnen wel wel zeggen dat het tot nu toe een fijn EK is.
Die kut 3-1 ook weer bij Turkijequote:Op woensdag 19 juni 2024 06:42 schreef manny het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.
Als echte kenner had ik een verrassende 2-2. Dus zero points voor mij, alweer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 07:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die kut 3-1 ook weer bij Turkije.
Maar één matige wedstrijd. Voor de rest genieten. Mooi na al die jaren misère.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef borisz het volgende:
Georgië had meer verdiend.
Portugal tegen een zwak Tsjechië achter. Moet je ook maar geen Frank-de-Boer-voetbal spelen.
Nu de eerste groepsronde bijna voorbij is kunnen wel wel zeggen dat het tot nu toe een fijn EK is.
Ik sta tweede bij de poule van Bjoro-de Hooler. Ik geloof 40 deelnemers.quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:42 schreef manny het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta derde bij de poule van Bjoro-de Hooler. Ik geloof 40 deelnemers.
[ afbeelding ]
Ik sta tweede. Fout gepost. Inmiddels gewijzigd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:10 schreef manny het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Eigenlijk ongelooflijk dat nog 2 (of zie ik nou dat je zelf 2e staat) deelnemers, uiteraard alleen door puur geluk, nog boven jou staan.
Ajai. Gebroken rib kan je verder ook niets aan doen toch, is gewoon "uitzieken" en de pijn doorstaan. Balen man, werd je aan je arm getrokken door een boze wandelaar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb weer eens wat:
Vorige week vrijdagmiddag ben ik op weg naar mijn werk bij Caprera met mijn fiets onderuit gegaan en dat leverde nogal wat pijn aan mijn linker zijde bij de ribben op. Omdat de pijn steeds heftiger werd en ook uitstraalde naar de achterkant van mijn borstkas en ik haast niet meer kon slapen van de pijn, heb ik gisteren weer contact met de huisarts gezocht en die schreef mij vervolgens als pijnstiller langzaam werkende Morfinepillen voor en verwees mij op mijn eigen verzoek voor een röntgenfoto naar het Spaarne Ziekenhuis-Noord. (Omdat het alweer wat weken geleden was dat ik een ziekenhuis had bezocht…)
Daar zijn vanmiddag foto’s gemaakt en de radioloog daar vond het nodig dat ik toch naar de SEH van het Spaarneziekenhuis in Haarlem-Zuid zou langsgaan. Na vrij lang wachten en nog wat aanvullende onderzoeken bleek dus dat ik 3 ribben aan mijn linkerkant heb gebroken en de stekende pijn vooral kwam doordat er wat bloed/vocht onderin mijn linkerlong te zien was (pleuravocht).
Na overleg met de traumachirurg is besloten dat ik stop met de Morfine en daarvoor in de plaats kreeg ik een recept voor zowel kortdurende als langdurende Oxycodon mee.
Vervolgafspraak voor weer een thorax-X-foto en controle bij een chirurg staat nu gepland voor 4 juli. In de tussentijd moet ik veel rust houden en mag ik dus even niet werken.
Haha, nee. Gewoon op weg naar mijn werk onderuit in een bocht op net nat geworden klinkers tijdens een miezerregenbui.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:13 schreef manny het volgende:
Ajai. Gebroken rib kan je verder ook niets aan doen toch, is gewoon "uitzieken" en de pijn doorstaan. Balen man, werd je aan je arm getrokken door een boze wandelaar?
Balen man. Nou goed, voorzichtig juichen vanavond dan!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, nee. Gewoon op weg naar mijn werk onderuit in een bocht op net nat geworden klinkers tijdens een miezerregenbui.
Die Belgische verslaggever ook.quote:
En Formule 1quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:36 schreef borisz het volgende:
Geen duels om 15u en 18u. Wat moeten we nu?
Nou ja NK Fietsen en Golf iets verderop.
Wel zeggen tegen wie.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:05 schreef borisz het volgende:
Vergeet dat EK. De hockeyvrouwen hebben voor het eerst in 46 (45W, 1G) wedstrijden een duel verloren.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:53 schreef borisz het volgende:
Collega die vorig jaar zomer afscheid nam overleden. 65.![]()
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Wat jong. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:53 schreef borisz het volgende:
Collega die vorig jaar zomer afscheid nam overleden. 65.![]()
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Dat is wel heel kansloos om er tegen die Roemenen uit te vliegen......quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:48 schreef golfer het volgende:
Roemenië dus. Dat is wel een soort troostprijs.
Tevens: hoe gaat het na die valpartij?quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:48 schreef golfer het volgende:
Roemenië dus. Dat is wel een soort troostprijs.
3 gebroken ribben en pleuravocht onder in de linkerlong en veel pijnstilling. Morgen weer thoraxfoto laten maken en daarna een gesprek met een chirurg er over.quote:
Amai.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:18 schreef golfer het volgende:
[..]
3 gebroken ribben en pleuravocht onder in de linkerlong en veel pijnstilling. Morgen weer thoraxfoto laten maken en daarna een gesprek met een chirurg er over.
Kutzooi.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:52 schreef borisz het volgende:
Het zit Duitsland niet tegen om het netjes te houden.
quote:
Dank. huisarts komt vandaag. ik vrees ziekenhuis.quote:
Net boodschappen gedaan, lekker in korte mouwen. Niet mauwen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:45 schreef mitt het volgende:
Hallo.
Mooie sportdag voor de boeg.
Jammer dat het op 2 oktober lijkt ipv 2 juli.
Al twee keer nat geworden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan, lekker in korte mouwen. Niet mauwen.
Deur en raam hier open.quote:
Krijg je met wat nu in Den Haag gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:45 schreef mitt het volgende:
Jammer dat het op 2 oktober lijkt ipv 2 juli.
Het probleem heet Memphis.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:45 schreef borisz het volgende:
3934x de achterlijn gehaald.
53 corners.
Eindelijk de 0-2. Maar het probleem is nog steeds zichtbaar.
Jeetje. Het gaat inderdaad nu wel snel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef Ole het volgende:
Het gaat nu snel achteruit met pa. Nauwelijks aanspreekbaar
Dank jequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje. Het gaat inderdaad nu wel snel.
Heel veel sterkte.
@Blues suiker 50 is extreem!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef Ole het volgende:
Gelukkig is mijn schoonzus verpleegkundige. Zij blijft nu slapen. Echt een held!!! Morgen ga ik ook weer. Ben bang dat hij helemaal niet meer aanspreekbaar is dan.
Hyper toch? Maar hoe dan ook extreme waardequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Tegen een hypo aan.
Sterkte met alles, moeilijke tijd
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Hyper ja
Was een auto aanvul typo van m'n tel
Geen hba1c. Mmol. Met 20 ga je al in coma..quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Tegen een hypo aan.
Sterkte met alles, moeilijke tijd
Dikke kus en knuffel.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
Uiteindelijk in 4 uur een compleet nieuw keukenblok en kasten plus nieuwe kraan en afvoer geplaatst.Vandaag een brief hier september/oktober aan de gang. Balkon gisteren al mooi schoon gespoten. Lekker dat je er zelf niks voor hoeft te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Leuk, twee aanvallende ploegen als we de finale halen.quote:
Ja maarquote:
Zou mooie finale zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk, twee aanvallende ploegen als we de finale halen.
Zeker. Ben eerst nog zenuwachtig voor morgen. Trusten.quote:
Uiteindelijk besliste de scheidsrechter en niet de VAR om het cadeautje te geven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:23 schreef borisz het volgende:
VAR had zeker nog wat weg te geven...
Was geen penalty
Steeds verbaas ik me er over hoe jong ze vaak waren. Ischa en Herman Brood waren ook van die leeftijd bv.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef borisz het volgende:
Aan de wandel in Driehuis... Eens Westerveld bezocht 'zonder doel'. Meestal kom ik er voor 4 mei.
Blijft een bijzondere begraafplaats. Tevens eerste crematorium van Nederland.
Laat ik dan één graf van een BN'ner posten.
[ afbeelding ]
Ze zijn morgen pas jarig.quote:
Ik dacht ook vandaag.quote:
ohwquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
geen ban voor zover ik weetquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
Nee, geen streep door zijn naam.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen streep door zijn naam.
En voor zover ik kan zien is heel Zaltbommel nog van stroom voorzien. Misschien had hij wel zo'n blauw scherm des doods en is zijn PC kapot?
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:24 schreef borisz het volgende:
Ik was zo/ma wel ziek. Kans aanwezig dat het covid was. Heb alleen geen testjes meer. Leek behoorlijk op de vorige keer covid.
Vandaag wel weer aan het werk vanuit huis.
Gewoon om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Volgens mij gaat er weer een nieuwe variant deur nederland momenteel. Ik test ook niet meer trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Er zijn momenteel tig versies die rond gaan. Er is nu geen dominante versie zoals in den beginne.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er weer een nieuwe variant deur nederland momenteel. Ik test ook niet meer trouwens.
ah. ok. ik volg het allemaal niet meer zo gedetailleerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn momenteel tig versies die rond gaan. Er is nu geen dominante versie zoals in den beginne.
En na een uur een doelpunt afkeuren bij Mar-Arg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:23 schreef borisz het volgende:
De SPelen zijn begonnen
Met voetbal op twee schermen. Laptop gaat zo naar Rugby Sevens.
mijn pa in hospice gelukkig negatief , haal toch maar testquote:
2 weken.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:01 schreef manny het volgende:
Nou. Weer een weekje of 3 rare sporten kijken.
Goedemorgen tevens ook.
Wat zei de huisarts?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar huisarts. Niet lekker en 20 keer per dag pissen.
plaspillen???quote:Op maandag 29 juli 2024 10:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar huisarts. Niet lekker en 20 keer per dag pissen.
Ik kreeg solifenacine pillen toen ik na al mijn bestralingen van de prostaat ook steeds maar moest plassen.quote:
Leuk potje op het mooiste complex van Gelderland.quote:
Leuke wedstrijd. Laag niveau.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:25 schreef borisz het volgende:
Blijkbaar wat gemist met die Fruitschaal.
Verdrietig idd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:03 schreef golfer het volgende:
Ik lees nu net pas dat de dochter van Gerald Vanenburg, Jaimy, vorige week maandag op 32-jarige leeftijd is
overleden. Wat een triest bericht.
Jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:03 schreef golfer het volgende:
Ik lees nu net pas dat de dochter van Gerald Vanenburg, Jaimy, vorige week maandag op 32-jarige leeftijd is
overleden. Wat een triest bericht.
Ook namens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |