Keep on dreaming.quote:
Waarom niet. Let niet op de negatievelingen.quote:
Ben ook serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet. Let niet op de negatievelingen.
Ik heb er meer vertrouwen in dan de laatste jaren na de laatste twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben ook serieus.
Veel kanshebbers dit EK, dus waarom niet?
Ik luister de NOS podcasts terug over de vorige EK's. Om wat in de stemming komen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 06:29 schreef borisz het volgende:
Hee in de NOS Voetbalpodcastfeed nu de serie Vergeten Helden. Een serie van Tom Egbers.
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:35 schreef borisz het volgende:
Weekend.
Vandaag Tilburg - Baarle Hertog.
Iddquote:Op zondag 16 juni 2024 04:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Nederlandse volleybaldames net geplaatst voor de Spelen.
Moeizaam, maar gelukkig hebben wij Woutje altijd nog.quote:
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef borisz het volgende:
Georgië had meer verdiend.
Portugal tegen een zwak Tsjechië achter. Moet je ook maar geen Frank-de-Boer-voetbal spelen.
Nu de eerste groepsronde bijna voorbij is kunnen wel wel zeggen dat het tot nu toe een fijn EK is.
Die kut 3-1 ook weer bij Turkijequote:Op woensdag 19 juni 2024 06:42 schreef manny het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.
Als echte kenner had ik een verrassende 2-2. Dus zero points voor mij, alweer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 07:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die kut 3-1 ook weer bij Turkije.
Maar één matige wedstrijd. Voor de rest genieten. Mooi na al die jaren misère.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef borisz het volgende:
Georgië had meer verdiend.
Portugal tegen een zwak Tsjechië achter. Moet je ook maar geen Frank-de-Boer-voetbal spelen.
Nu de eerste groepsronde bijna voorbij is kunnen wel wel zeggen dat het tot nu toe een fijn EK is.
Ik sta tweede bij de poule van Bjoro-de Hooler. Ik geloof 40 deelnemers.quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:42 schreef manny het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta derde bij de poule van Bjoro-de Hooler. Ik geloof 40 deelnemers.
[ afbeelding ]
Ik sta tweede. Fout gepost. Inmiddels gewijzigd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:10 schreef manny het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Eigenlijk ongelooflijk dat nog 2 (of zie ik nou dat je zelf 2e staat) deelnemers, uiteraard alleen door puur geluk, nog boven jou staan.
Ajai. Gebroken rib kan je verder ook niets aan doen toch, is gewoon "uitzieken" en de pijn doorstaan. Balen man, werd je aan je arm getrokken door een boze wandelaar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb weer eens wat:
Vorige week vrijdagmiddag ben ik op weg naar mijn werk bij Caprera met mijn fiets onderuit gegaan en dat leverde nogal wat pijn aan mijn linker zijde bij de ribben op. Omdat de pijn steeds heftiger werd en ook uitstraalde naar de achterkant van mijn borstkas en ik haast niet meer kon slapen van de pijn, heb ik gisteren weer contact met de huisarts gezocht en die schreef mij vervolgens als pijnstiller langzaam werkende Morfinepillen voor en verwees mij op mijn eigen verzoek voor een röntgenfoto naar het Spaarne Ziekenhuis-Noord. (Omdat het alweer wat weken geleden was dat ik een ziekenhuis had bezocht…)
Daar zijn vanmiddag foto’s gemaakt en de radioloog daar vond het nodig dat ik toch naar de SEH van het Spaarneziekenhuis in Haarlem-Zuid zou langsgaan. Na vrij lang wachten en nog wat aanvullende onderzoeken bleek dus dat ik 3 ribben aan mijn linkerkant heb gebroken en de stekende pijn vooral kwam doordat er wat bloed/vocht onderin mijn linkerlong te zien was (pleuravocht).
Na overleg met de traumachirurg is besloten dat ik stop met de Morfine en daarvoor in de plaats kreeg ik een recept voor zowel kortdurende als langdurende Oxycodon mee.
Vervolgafspraak voor weer een thorax-X-foto en controle bij een chirurg staat nu gepland voor 4 juli. In de tussentijd moet ik veel rust houden en mag ik dus even niet werken.
Haha, nee. Gewoon op weg naar mijn werk onderuit in een bocht op net nat geworden klinkers tijdens een miezerregenbui.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:13 schreef manny het volgende:
Ajai. Gebroken rib kan je verder ook niets aan doen toch, is gewoon "uitzieken" en de pijn doorstaan. Balen man, werd je aan je arm getrokken door een boze wandelaar?
Balen man. Nou goed, voorzichtig juichen vanavond dan!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, nee. Gewoon op weg naar mijn werk onderuit in een bocht op net nat geworden klinkers tijdens een miezerregenbui.
Die Belgische verslaggever ook.quote:
En Formule 1quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:36 schreef borisz het volgende:
Geen duels om 15u en 18u. Wat moeten we nu?
Nou ja NK Fietsen en Golf iets verderop.
Wel zeggen tegen wie.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:05 schreef borisz het volgende:
Vergeet dat EK. De hockeyvrouwen hebben voor het eerst in 46 (45W, 1G) wedstrijden een duel verloren.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:53 schreef borisz het volgende:
Collega die vorig jaar zomer afscheid nam overleden. 65.![]()
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Wat jong. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:53 schreef borisz het volgende:
Collega die vorig jaar zomer afscheid nam overleden. 65.![]()
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Dat is wel heel kansloos om er tegen die Roemenen uit te vliegen......quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:48 schreef golfer het volgende:
Roemenië dus. Dat is wel een soort troostprijs.
Tevens: hoe gaat het na die valpartij?quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:48 schreef golfer het volgende:
Roemenië dus. Dat is wel een soort troostprijs.
3 gebroken ribben en pleuravocht onder in de linkerlong en veel pijnstilling. Morgen weer thoraxfoto laten maken en daarna een gesprek met een chirurg er over.quote:
Amai.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:18 schreef golfer het volgende:
[..]
3 gebroken ribben en pleuravocht onder in de linkerlong en veel pijnstilling. Morgen weer thoraxfoto laten maken en daarna een gesprek met een chirurg er over.
Kutzooi.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:52 schreef borisz het volgende:
Het zit Duitsland niet tegen om het netjes te houden.
quote:
Dank. huisarts komt vandaag. ik vrees ziekenhuis.quote:
Net boodschappen gedaan, lekker in korte mouwen. Niet mauwen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:45 schreef mitt het volgende:
Hallo.
Mooie sportdag voor de boeg.
Jammer dat het op 2 oktober lijkt ipv 2 juli.
Al twee keer nat geworden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan, lekker in korte mouwen. Niet mauwen.
Deur en raam hier open.quote:
Krijg je met wat nu in Den Haag gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:45 schreef mitt het volgende:
Jammer dat het op 2 oktober lijkt ipv 2 juli.
Het probleem heet Memphis.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:45 schreef borisz het volgende:
3934x de achterlijn gehaald.
53 corners.
Eindelijk de 0-2. Maar het probleem is nog steeds zichtbaar.
Jeetje. Het gaat inderdaad nu wel snel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef Ole het volgende:
Het gaat nu snel achteruit met pa. Nauwelijks aanspreekbaar
Dank jequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje. Het gaat inderdaad nu wel snel.
Heel veel sterkte.
@Blues suiker 50 is extreem!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef Ole het volgende:
Gelukkig is mijn schoonzus verpleegkundige. Zij blijft nu slapen. Echt een held!!! Morgen ga ik ook weer. Ben bang dat hij helemaal niet meer aanspreekbaar is dan.
Hyper toch? Maar hoe dan ook extreme waardequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Tegen een hypo aan.
Sterkte met alles, moeilijke tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |